26.rész

1.4K 126 23
                                    

Mintha csak úgy szaladna az idő Jungkookkal. Minden gondom elszáll és jól érzem magam. Jungkook még mindig semmit sem mond.
Három órán keresztül játszottunk,majd beesteledett.

-Jimin,eljössz velem fürödni?-hallottam meg Jungkook hangját magam mögül,majd csak annyit vettem észre,hogy átkarol és magához húz.

-Hü-hülye vagy? Nem..-mondtam,majd eltakartam arcomat,hogy ne lássa mennyire zavarba jöttem.

Ez hülye,hogy mondhat ilyet nekem?
Megfordított és így vele szemben álltam. De kezem még mindig nem vettem el arcom elől.
Ő hasamhoz nyúlt és megcsikizett. Hirtelen kaptam el kezem és kezére tettem.
Ő erre a tettemre száját számhoz tapasztotta és magához húzott.

Megnyalta számat és én akaratlanul is de kinyitottam. Nyelvével behatolt számba és még jobban húzott magához. Annyira megijedtem tettére,hogy belenyögtem csókunkba.
Ő elmosolyodott,majd elváltunk egymástól.

-Jó vagy kicsi Jiminnie,csókolóztál már?-kérdezte.

-Rajtad kívül? Igen...-mondtam és mosolyra húztam számat.-Azt hitted ez az első csókom? Bár az a csók csak ilyen próba csók volt.

-Próba csók?-nézett rám.

-Kíváncsi voltam milyen lehet csókolózni és az egyik barátommal kipróbáltam.-mondtam.

Ő megfogta a kezem,majd az emelet felé vettük az irányt.
Benyitott szobájába,majd az ágyra lökött. Felém mászott,majd felhúzta pólómat.

-Jungkook......ne csináld már. Ez nem az a helyzet.-mondtam.

De ő cseppet sem hallgatott rám,száját hasamra helyezte és behintette csókokkal.
Egyik kezével be nyúlt fenekem alá míg a másikat feljebb csúsztatta,egészen a mellbimbómig.
És ez volt az a pillanat,mikor felpattantam és megpofoztam őt.
Arcához kapott,de nem láttam az arcát mivel haja eltakarta azt.

-Ne...ne haragudj Jungkookie. Csak nem...nem érzem jónak az időzítést. Amiken átmegyek,egyszerűen a szex nekem most nem megy.-mondtam,majd össze húztam lábaimat és rátettem a fejemet.

Ő közelebb jött hozzám,majd megütögette a kezem. Felnéztem rá,majd láttam szemében,hogy mosolyog.

-Én nem haragszom rád baba,én sajnálom hogy erőszakos voltam. Gyere ide.-mondta,majd közel húzott magához.

-Annyira elbaszott vagyok Jungkook.-mondtam könnyeimmel küzködve.

-Dehogy vagy az,ne beszélj hülyeségeket. Én így szeretlek.-mondta,majd bele puszilt a hajamba.

Átkaroltam,majd közelebb bújtam hozzá. Megéreztem azt a bizonyos illatot. Jungkook illatát amitől nagyon megnyugodtam. Már nem sírtam,és már rendesen is vettem a levegőt.

-Félek hogy mi lesz. Azt sem tudom mitől vagy kitől kell félnem.-mondtam.

-Semmi baj nem lesz. Én vigyázni fogok  rád,mindig itt leszek veled.-mondta.

-Megígéred?-néztem rá,majd felé nyújtottam kis ujjamat. Ő rám mosolygott,majd két kis ujjunkat össze kulcsoltuk.

-Megígérem baba.-mondta,majd megcsókolt.

Ekkor hirtelen egy hang szakította félbe beszélgetésünket. Gyorsan elváltunk egymástól,majd ő felkapott valamit az asztalról és kiment az ajtón. Én is gyorsan kikászálódtam az ágyból és utána mentem.
Lassan haladtunk lefelé a lépcsőn,majd felkapcsolta a lenti villanyt és kiabálni kezdett.

-Te ki a faszom vagy?-hallottam meg Jungkook hangját,majd felé vette az irányt.

Megfordult a "betolakodó„ és abban a pillanatban Jungkookra szóltam.

-Ne bántsd! Jung,hogy kerülsz ide?-kérdeztem majdnem sírva,majd lefutottam a lépcsőn és megöleltem.

Ő szorosan magához húzott,majd beletúrt a hajamba és hangosan fel sóhajtott.

-Akkor mégis jó helyett mondott Jin. Hála égnek jól vagy Jiminie. Annyira aggódtam miattad.-mondta.

-Honnan tudsz Jinről?-hallottam meg mögülem Jungkook hangját.

Elváltam Jungtól,de nem mentem olyan messzire tőle. Annyira hiányzott már a közelsége. Olyan mintha ő lenne a másik felem. Így már teljes embernek érzem magam.

-Behozták az őrsre,de amiket mondott. Azok után el kellett engednem őket.-mondta Jung.

Őket? Kiket? És abban a pillanatban lépett be Jungkook öccse és....Jin,akit már láttam. Ő verte agyon Jungot.
Egyikőjüknek sem örültem,de főleg  Jungkook öccsének nem,Yungnak.
Jungkook azonnal öccse felé vette az irányt és megölelte.
Csak nekem nem szimpi ez a srác? De most komolyan?
Azután,hogy nekilökött a falnak.

-Ohh...Jimin. Régen láttalak.-nézett rám,majd meg akart ölelni,de én eltoltam magamtól.-Mi a baj szépfiú?

-Őszintén? Nem bírlak.-néztem rá.

-Nanaa...fiúk most erre nincs idő.-hallottam meg Jung hangját.

-Persze hogy nincs,Jungkook mennyiért adod a kis szexbabádat?-nézett rám Yung.

Elnézést? Mi van? Én? Mindjárt helyre teszem a kis pofidat.

-Fogd vissza magad. A te embereid akarják Jimint. Szólj nekik hogy álljanak le.-mondta Jungkook.

-Nem az én embereim,már. Ők is ellenem vannak.-mondta.-Hála miatta...-itt rám kapta tekintetét.

Én mégis mit csináltam? Itt vagyok már nem is tudom mióta.

-Miért engedték ki őket a rendőrségről?-néztem Jungra.

-Nem ők az ellenségeink. Egész idáig tévútón jártunk Jimin.-mondta Jung.

Micsoda? Ez....de ez nem lehet. Amikor Yung azt mondta,hogy eggyel kevesebb hal úszik a vízben. Akkor tudta hogy egy rendőrt kaptak el.
Lehet ez is Jungkook tervében volt bent?

-Akkor mégis ki az ellenfelünk? Ki gyilkolja a rendőröket?

-Van egy banda....annak a vezére egy bizonyos valaki. Feltehetőleg ő az egész ügy indítója.-nézett rám Jin.

De ki lehet ő? Senki sem ismeri akkor elég jól rejtegeti magát.

-Akkor egész idáig....-kezdtem el.

-Egymás ellen uszított minket.-folytatta mondatomat Jungkook.

-Hogy egymást öljük meg.-fejezte be mondatomat Jung.-De ki tette ezt? És mi lehet az oka?

-Valaki olyan személy aki ismer valakit a rendőrségről. És nagy valószínűleg csalódott benne vagy átverte. De hogy mi hogy jövünk képbe azt nem tudom.-mondta Jungkook öccse.

-Lehet a mi csapatunk közül is ismert valakit. Akire berágott és itt hagyta a francba.-mondta Jungkook.

-De ki lehet az?-néztem rájuk.

-Fogalmam sincs,de félelmetes belegondolni abba,hogy ha ilyen tervet ki tudott találni akkor mikre képes még. -hallottam meg Jungkook hangját,majd mindenki elcsendesült.

Lehetnek benne hibák.

(Én mikor valami finomat eszek és a barátaim meg akarják kóstolni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Én mikor valami finomat eszek és a barátaim meg akarják kóstolni....😂)

Catch me babe BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now