6.rész

1.8K 157 9
                                    

Éreztem ahogy egyre erősebben fogja meg a kezem. Mi baja van ennek?  És én miért viselkedek ilyen furcsán? Teljesen lefagytam,de nem maradhatok nyápic. Muszáj tennem valamit.

-Add vissza azt a szájbakúrt kulcsot. Már hívtam Jungot,ide fog jönni. Ennyi volt,megvagy.-húztam diadalmas mosolyra a számat.

Ő elővette a bilincs kulcsát,majd elengedett. De mielőtt tenni tudtam volna barmit is ő megfogott a tarkómnál fogva és közel húzott magához.
Farkasszemet néztünk egymással,majd ő halványan elmosolyodott.

-Tudod mit? Nem adlak még neki vissza.-mondta,majd elkezdett húzni egy bizonyos irányba.

He? Mi a fasz? Nem megyek vele sehova. Isten ments. Inkább a halál.
Elkezdtem kihúzni kezem kezei közül,de egyszerűen képtelen voltam rá. Mellette úgy érzem magam mintha egy tíz éves kislány lennék.

-Mit akarsz tőlem? Engedj el.-mondtam neki már könyörögve.

-Már elmondtam mit akarok. Téged.-mondta,majd bekanyarodtunk egy zsákutcába.

-Hagyjál már ezzel a dumával és enged magad letartóztatni.-mondtam.

-Játszhatunk rendőröset ha arra gondolsz..-mondta halvány mosollyal az arcán.

Még jobban erősködtem,majd ő neki lökött egy ajtónak és egyre közelebb és közelebb került hozzám.

-Mit akarsz?-kérdeztem meg megint.

Kicsit felkuncogott,majd megint elismételte azt az egy szót amitől az egész testem libabőrös lett.

-Téged. Té. Ged. Tudod mit jelent ez a szó?-kérdezte.

-Bárcsak azt mondhatnám hogy nem.-mondtam miközben megpróbáltam ellökni magamtól.

-Tetszel nekem.-mondta ezt a két szót úgy mintha a világ legtermészetesebb dolga volna.

-Majd megváltozik a véleményed.-mondtam higgadtan.

Ha megint elkezdek nyafogni akkor még erősebben fog le. Csak lazulj Jimin és utána hajrá.

-Hmmhm...szerintem majd neked fog.-mondta miközben meg villantotta a fogát mosollyával.

Csak nyugi,enged neki utána már könnyebb lesz. És jól is gondoltam. Ő elkezdett a pólóm alá nyulkálni,amit én hagytam. Amikor már benyúlt alá és majdnem megcsókolt gyomorszájba rúgtam és elfutottam.

Fuss Jimin fuss,mintha az életed múlna rajta. Mondjuk az múlik rajta. Gyorsan felkaptam a földről a telefonomat és futottam vissza Jung felé. Nem is kellett sokat futnom míg végül pont belé futottam.
Össze ütköztünk,de annyira jó volt látni,hogy majdnem elsírtam magam.

-JUNG! Hála égnek. Megint itt volt. Nekilökött a falnak és....és olyanokat mondott,hogy engem akar meg ilyenek.-mondtam.

-Héé..nyugi van. Annyira tudtam,hogy ez lesz. Főnök,erre.-mondta Jung majd kivéve fegyverét a helyéről felé vette az irányt.

Megpróbáltam megállítani,de nem tudtam őket. Felé vették az irányt. De mit is vártam,mire oda értek hűlt helyét találták csak meg.
Szép volt.

                     X.               X.              X.  

Azóta eltelt pár nap. Beletörődtem abba,hogy rám vadászik. De hogy miért azt nem tudom. Szerencsémre vált,hogy ez a pár nap nyugisan telt. Így tudtam koncentrálni a munkámra. Előre haladtunk az üggyel és mindenki örült neki. Főleg én. Ezek után már rácsok mögött akarom őt látni.

Catch me babe BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now