¤P R O L O G¤

7.6K 258 165
                                    

Başladığınız tarihi buraya alabilir miyim?♡

23 ağustos 2004

"O-onu önce Allah'a sonra sana emanet ediyorum! O-ona iyi bak olur mu?" Dedi genç kadın, yaşlı adamın kucağındaki küçük bedene bakıp..

"Ona çok iyi bakacağım söz veriyorum! Ona çok iyi bakacağım!" Dedi kadın,  kardeşine sarılıp...

Genç kadın "k-kızımın k-kokusunu s-son kez a-alabilir miyim?" Dedi gözleri yaşlı ablasına bakıp...
Ablası "Tabiki!" Dedi kocasından küçük kızı kucağına aldı ve kardeşine götürdü...

Genç kadın kucağına verilen, elleri bu koca dünya için fazla minik, gözleri kapalı, saçları güneş gibi parlayan ayakları ise baş parmağı kadar olan bedene baktı... "Annem!" Dedi genç kadın ve minik bedeni göğsüne bastırdı.. ilk ve son sarılışıydı bu kızına...

"Önce Allah'a sonra da teyzene emanetsin bitanem, seni çok seviyorum! Çok seviyorum!" Minik kızın alnını öptü ve ablasına geri verdi... başını kaldırıp gökyüzüne baktı, gri gri bulutlar her yeri kaplıyordu öyle ki çok büyüktü...

Aradan geçen dakikalar sürece şimşek çakmıştı... Küçük kız ağlamaya başlamış ve genç kadın da huzura kavuşmuştu...

Tekrar şimşek çaktı ve minik kız daha şiddetli ağlamaya başladı...

Evettttt giriş bölümü böyleydi ♡
Yepyeni bir kitap, yepyeni bir kurgu♡

inşallah begenmissinizdir♡

Üvey abilerim  (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin