Multimedia: ÖLÜYORUM HİMMET AĞA!
"Yah! günlüğümü versene buğlem.." dedim dudaklarımı bükerek. Buğlem in bakışları ilk dudaklarıma kaysa da hemen toparlanıp "olmaz! Okuyim, vereceğim söz!" Dedi ve açtı. Sağ elimle sol ayağının diz kapağını gıdıkladığımda buğlem çığlık atıp koltuğa düştü. Günlük te yeri boylayınca eğilip günlüğü aldım ve zafer gülümsemesi sundum bugleme.
"Ne biçim psikopatsın sen qardaş?" Diye sorunca "o biçim psikopatım ben qardaş.." dedim ve gıcık bir sekilde güldüm.
"O günlükte ne yazıyor?" Koltukta oturur pozisyona gelip diz çökmüş ve iki elini de bacaklarının üzerine koymuştu.
Yaaaaa...YERİM SENİ BUĞLEM!"Olmaz söylemem!"
"Ya ama jimin ne olur lütfen!" Dedi şirin bir sesle.
"Buglem hayır diyorum!"
"Lütfeeeeen~" yapma be güzelim! ÖLÜYORUM HİMMET AĞA YETİŞ!
"İlk aşkım yazıyor içinde..günlüğü bitirip ona vereceğim.." dedim sessizce."H-ha önemli yani iyi.." dedi tebessüm edip ayağa kalktı.
Sağıma baktığım da iyilik meleği 'aha sıçtın!' Bakışları gönderirken soluma baktığım da ise kötülük meleği 'buneamk' bakışı atıyordu. Günlüğü tekli koltuğa atıp hızla buglemin peşinden koştum ve sol kolundan tutup kendime çevirdim.
"Buğlem ben sana aşığım be.." dedim. Oh be! Buğlem "ha?" Dediğinde bir kaşını kaldırmış olduğunu, diğer kaşının ise düz olduğunu gördüm. Nedense birinin kaşının çatıldığını görsem düzeltmek isterim de şuan üşendim..
"Buğlem? Buğlem iyi misin?"
"Yok değilim.." dedi ve ardından koşup bağırmaya başladı.
"ÖLÜYORUM HİMMET AĞA!"
¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤
Buğlem 'in ağzından;
"LAAAAAAAAN! LAAAAN SEVİYOR BENİ SEVİYOR! PARK JIMIN BENİ SEVİYOR!" Diye bağırarak eve girdiğim de salondan pat diye bir ses geldi."YA ABLA! NE BARIYON KUYRUĞUNA BASILMIŞ YAVRU KEDİ GİBİ?" Diye bağırdığını duymuştum edanın. Ayakkabilarimi hızla çıkarıp salona koştum ve "eda jimin beni SEVİYOR!" Dedim sonlara doğru bağırarak.
"Vay amk bana söylemedi ilk ha..iyi Ne güzel sende sevmiyor muydun onu?" Diyip yerden kalkıp yatağa uzandığın da "seviyorum tabiki de ama utanıyorum.." dedim ve iki elime yüzümü kapattım.
Eda "utanma lan! Git sende karşısına çık 'SANA AŞIĞIM PAMUK ŞEKER' Diye bağır yapış dudaklarına. Hep ben mi söyleyim yani?" Dedi ve gözlerini kapattı.
Koltuğa kendimi atıp "pamuk şeker ne alaka?" Diye sordum. Eda gözlerini açmadan "pamuk şeker gibi değil mi?" Diye sordu. Gülümseyip "pamuk seker den daha tatlı.."¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤
Eda 1-2 saat horlayarak uyuduktan sonra biraz da çatı daki odasında uyumak istedi ve merdivenleri çıktı. Ben ise koltukta oturmuş jimin beyi bekliyorum. Neymiş bekleyecekmişim. Aslında işime gelir de neyse..Kapı çaldığında cips kasesini masaya bırakıp yavaş adımlar ile kapıya doğru yürümeye başladım. Kapının kulpunu tutup aşağı çektim ve kapıyı açtım.
Karşımda şaşkınlık içinde yüzüme bakan jimini gördüğüm de kapıdan ayrılıp yüzüme baktım. Bir şey yok amk bende niye bakıyor ki acaba?"Lan ne oldu öyle bakıyorsun?" Dedim anlamadığımı belirten bir sesle.
"Insan aşık olduğu kişiye bakamaz mı?"
Ouv, düştüm tesk.s.
"Gircen mi içeriye? Yoksa kapıyı kapatayim mi?" Diye sordum.
Jimin "çekil de içeriye gireyim" didi. Göz devirip biraz kapıyı kaydirdim ve iceri girmesini bekledim. Içeri girdiğinde onun arkasından kapıyı örttüm.
Aklıma edanın dedikleri geldiğin de ani cesaret ile jiminin arkasından yürüyüp ensesinden tuttum ve kendime çektim. Önüne geçip iki elimi omzuna koydum ve dudaklarına uzanıp iki elimi de omuzlarından çekip yanaklarina koydum ve kendime çekip dudaklarına yapıştım.*Ne yazdım amk ben?* =my mood
*buneamk* = okuyucu mood dkdkocdkocdk
Şükür bunları sevgili yaptık sırada yoongi ile mavi deee... en acılı aşk onların ki olacak gençlik takipte kalmayı unutmayın ckdkckdmockd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abilerim (BTS)
Novela Juvenil'kapak Stardust6918'e aittir' "yapma!" Diye bağırdı tae abim... ama yapacaktım, bunu yapmama onlar mecbur etti bende yapacaktım..git dediler, hayatımızdan çık dediler Bende sonsuza dek çıkacaktım işte ne istiyorlar ki benden? geriye doğru bir adım a...