¤7.BÖLÜM¤

2.4K 153 164
                                    

Tatam! Yeni bölüm geldiiiii! Nasılsınız bakalım canlar, iyisinizdir inşallah ♡ ben çok iyi değilim ama olmaya çalışıyorum. Neyse bölüme geçmeden önce size bir güzellik göstermek istiyorum,

Her neyse! Hadi bölüme geçelim ♡Bölüm şarkısı: bana bir masal anlat baba(Size söyleyeceğim yerde açmanızı istiyorum ♡)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her neyse! Hadi bölüme geçelim ♡
Bölüm şarkısı: bana bir masal anlat baba
(Size söyleyeceğim yerde açmanızı istiyorum ♡)

Eda'nın ağzından;
(2 hafta sonra)
"Yaaa ama oppa nolur? Bak hemen geleceğim merak etme!"
"Hayır dedim eda! Hayır! Gidemezsin!"
1 saattir jin oppa'dan markete gitmek için izin istiyorum ama oppamız ne diyor? Gidemezsin..
Yahu regl oldum, regl! Canım çikolata çekti, ne olmuş yani?
"Ya oppa, bak gidip geleceğim valla bak! Hemen geleceğim!"
"Eda, söyle jungkook'a gidip alsın!" Dedi suga oppa.
"Ya ben tek gitmek istiyorum ne var yani bunda?"
"Başına bir şey gelmesin diye diyoruz biz eda" dedi jimin oppa elinde rameni yerken.
"Ama önemli!"
*biliyorum çikolata o kadar önemli değil ama hem çikolata alıp hemde ped alacağım yani önemli bi iş bu!*
"Çikolata mı önemli, cidden mi?"
Dedi suga oppa oflayıp.
"Iyi be! Yemem bende!" Dedim sinirle ve arkamı dönüp merdivenleri çıkmaya başladım.
"Neymiş efendim? 'Gidemezsin!'
Neymiş? 'Çikolata mı önemli?' Evet önemli! Canım çekmiş olamaz mı?" Diye söylenmeye başladım.

Odamın kapısının önüne gelince kapı kulpunu aşağı indirdim ve içeri geçtim.
"Hayır yani gitsem ne olur? Ne olur? Allah Allah ya!" Diye sitem etmeye devam ettim odamda.

Çalışma masama geçip türkçe testini çıkardım ve ilk soruyu okumaya başladım.

¤¤♡¤¤♡¤¤♡¤¤

Jin'in ağzından:
"Hadi bakalım yemek hazır!" Diye seslendim bizimkilere.
Jimin önden sitem ede ede gelirken tae ise arkadan gülmemek için kendini zor tutuyordu.
"Hayır anlamadığım şu, sanane benim boyumdan kardeşim! Bende senin o gözlüğün ile dalga geçiyor muyum? Hayır...eee Sen niye geçiyorsun boyumla dalga? Geç-"
"Jimin! Tamam yeter hadi oturun bakalım yemeğe bende bizim cadıyı cağırayım.." dedim ve mutfaktan çıkıp merdivenleri çıkmaya başladım.

¤♡¤♡¤
Kapıyı açtığım da eda'nın fen testini çözerken uyuya kaldığını gördüm. Gülümseyip yanına vardım ve saçlarının arasına öpücük kondurdum.
"Eda? Güzelim kalk hadi yemek yiyeceğiz.." dedim edayı sarsarken.
"Hı hı"
"Bak sana yaptığım çikolatalı pudingi yiyecekler hadi kalk!" Dedim.
"Hı hı"
"Iyi yesinler sen bilirsin. Aşağı iniyorum ben tamam mı?"
"Hı hı"
"Ya sabır.."

¤♡¤♡¤
"Ne oldu?" Diye sordu tae.
"Edanın odasına girdiğim de fen testini çözerken uyuduğunu gördüm. Sonra uyandırmaya çalıştığım da ise her söylediğim şeye 'hı hı' demeye başladı.."
"Hasta olmasın?" (Şunu söylemeliyim ki edanın bir hastalığı var ve çok ciddi)
Diye sordu jimin.
"Bilmem ama ona da ayıralım uyandığında yer" dedim ve iki tane dilimi bir tabağa koyup kenara koydum.

Üvey abilerim  (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin