Multimedia; liderimiz ♡♡
Neysa! Ha söylemeden unuttum, satır arası yorum yapmayı unutmayın seveyom la sizi ♡
bts3443
Caferbezgetiryvrm
NehrTploglu nehirsena07 cemreyalcin71 galippolat5890 minyoongi--ah JungKook_ARMY---- Lahmajooncunamjoon ve diğer okuyanlara ithafendir ♡Eda'NIN ağzından:
Elimdeki kalem ile kafamı kaşıdım ve tekrar düşünmeye başladım. Acaba cidden inekler uçuyor mu? Ne düşünüyorum anam ben! Neysehhh nerde kalmıştım? Ha 10.soru! Tam soruyu okuyup çözecektim ki, kapının çalması ile hemen yataktan fırlayıp ışınlanarak aşağı indim ve açtım anam kapıyı. Bide kimi göreyim? Waffle'm gelmişti! "Hoşgeldin!" Dedim ve sarıldım.Oda bana sarılınca kulağıma fısıldadı
"Nerde bakalım o 'tanımıyorum' dediğin kişiler?"
"Oturma odasındalar"
Deniz benden ayrılıp, kendi terliklerini alıp giydi ve ışınlanarak içeri giriş yaptı.
Bense yavaş adımlarla yürümeye başladım.
"Yaa ben sizin çok büyük hayranınızım! Bir imzanızı alabilir miyim?" Diye sordu ve kendi adınca kullandığı yavru köpek bakışları, benim için se mutasyon geçirmiş arizona kertenkelesi bakışları atmaya başladı. Şuan bunu ona dediğimi duyarsa var yaaa, buyrun anam cenaze namazına! Valla öldürür beni bu psikopat! Sadist anam bu!
"Edaa?" Diye bana seslenince
"He?" Dedim.
"Bu bana gülümsedi mi?" Diye sordu. Kime baktığını görünce gerçekten o kişinin güldüğünü gördüm."Yoo gülümsemiyor. Kızım kör müsün? Görmüyor musun? Sana gülümsüyor işte. gel biz gidelim yukarı ders çalışalım" dedim ve bir kolundan tuttum. Ama inatçı arizona kertenkelemiz gelmek istemiyordu! Neymiş efem, ben biraz daha oturacağım. Aman otur! Bende misafirlere gülümseyip "izninizle benim ders çalışmam lazım, hepinize iyi sohbetler diliyorum" dedim ve merdivenlere yönelip çıkmaya başladım. Tam son adıma basıyordum ki, bang pd'nimin dediği ile şoka girdim.
"Ee ne düşünüyorsunuz? Eda'yı size emanet edebilirim dimi?" Sarılı olan konuşmaya başladı.
"Iyi ama o kabul eder mi?"
"Eder, hatta edecek mecbur"
"Neye mecbur amcacım?" Diye sordu deniz şakasına.
"Edayı, bts'e emanet ediyorum çünkü tedavi görmem gerek"
Dediğin de gözlerim dolmuştu.
"Sizde biliyorsunuz zaten ne tedavisi görmem gerektiğini" diye de devam etti.
"Konuşalım o zaman" dedi diğer sarılı ama soğuk gözüken.
"Tamam, EDA?" Diye seslendi bana doğru bang pd.
"Efendim?" Diyerek merdivenleri inmeye başladım.
"Gel seninle konuşacağız biraz" dedi ve gülümsedi. Bende bir koltuğa oturdum ve "ne konuşacağız?"¤♡¤
Evetttt bir bölümün daha sonuna geldiiiiiik! Nasıldı bakalim bölüm?
Eda da artık btse emanet olarak gidiyorrrrrrr! Sevdiniz mi bakalım? Bu arada olaylar yeni yeni başlıyor! Bts'in edaya kötü davranması, edanın sadece hoseok'a yakın davranması ve üyelerden korkması, başına gelecek olan olaylar! Daha neler neler! Beklemede kalın efendiiiim!
Hadi allaha ısmarladık ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abilerim (BTS)
Teen Fiction'kapak Stardust6918'e aittir' "yapma!" Diye bağırdı tae abim... ama yapacaktım, bunu yapmama onlar mecbur etti bende yapacaktım..git dediler, hayatımızdan çık dediler Bende sonsuza dek çıkacaktım işte ne istiyorlar ki benden? geriye doğru bir adım a...