Selaaam ♡♡
Nasılsınız bakalım?
Benim, boğazım yanıyor şuan..
Ay bir de yarın okul var bea...
Ühühü ağlicam yav..Neyseeee ♡ hadi bölüme geçelim ♡
Eda'nın ağzından:
"Ya hadi ya! Bu kadar zor olmamalı!" Diye bağırdım başımı arkaya çevirip... yarım saate anca geliyorlar zaten..
Bir gelemediniz ha..Boklumoklupiskokulu Hüsamettin: ay sanki sen, inceler de mükemmel geliyordun. Lan kaplumbağa bile senden daha iyi yürüyor sen anca söve söve gel!
Hüsamettin, bak asabımı bozma içimdeki ezraili çıkarmayayım ha!
Boklumoklupiskokulu Hüsamettin: çıkar, sonuçta PhEN çıkacağım ortaya! PHen YaNi!
De bir siktir lo hüsamettin!
Boklumoklupiskokulu Hüsamettin: he he ondan. Aynen tabi tabi. Hı hı tabi...
Hüsamettin'in kafasına BMW'yi fırlatıp yoluma devam ettim..
Jimin oppa "Ya eda ne olur yürüyelim, yemin ederim yürümeyi özledim.." dedi yalvarır tonda...
Jimin oppadan sonra suga oppa "yemin ederim yarın bu tekerlekli sandalyeden kurtulalım, tazmanya canavarı gibi koşacağım..." dedi sessiz bir tonda. Piç smile atıp "hadi hadi sürmeye devam.." dedim ve rahatlıkla tekerlekli sandalyemi sürmeye devam ettim.¤♡♡¤♡♡¤♡♡¤
"Şuradaki lokumdan alabilir miyiz lütfen?" Dedi buğlem abla türkçe ve cüzdanından 20 lira çıkarıp pazarcı amcaya verdi.
Pazarcı amca iki tane pişmaniye kutusunu posete koydu ve buğlem ablaya uzattı. Buğlem abla poşeti üzerime bırakıp pazarcı amcadan paranın üstünü aldı. Gülümseyip teşekkür ettikten sonra festivali gezmeye devam ettik.
"Aaaaaaaa, anqaralı hüseyin abi!" Diye bağırdım sevinçle.
Hüseyin abi sesimi duymuş olmalı ki mikrofonunu bırakıp yanıma gelmeye başladı hızlı adımlar ile.Benimle aynı boya gelebilmek için dizlerinin üzerine oturdu ve ellerimi tuttu.
"Hoşgeldin eda hanım..."
"Hoşbuldum, festivale gelmissin abi..."
"Evet geldim, bu halin ne böyle?"
"Şey tır çarptı bende ayağımın birini kaybettim.."
"Geçmiş olsun, benim gitmem lazım kendine çok iyi bak aynı zamanda dikkat et tamam mı?" Dedi ve ayağa kalkıp el sallayıp yanımızdan ayrıldı. Hüseyin abiyi aslında eniştem tanıyordu ve çok yakın arkadaşlardı. Her bizi ziyarete geldiğin de benim en çok sevdiğim hayvan olan oyuncak tavşan alırdı. Ve-Boklumoklupiskokulu Hüsamettin: ehem ben şimdi her boka salça oluyorum çuh pardon ama bir soru soracağım..
Hemencecik sorunu sor ve sehter get!
Boklumoklupiskokulu Hüsamettin: inekler cidden uçuyor mu?
^_^ Çoh güldüm nası güldüm anlatamam! Sen var ya komedyen ol ha yakışır yeminle! Hatta cem yılmaz ile iş birliği yap bir komedi filmi çıkarın nasıl fikir ama?
Boklumoklupiskokulu Hüsamettin: fena fikir değilmiş ha . Aslında-
Iç sesimin ağzına sıçıp, sıvadım ve kolumla götüne tekmeyi basıp yoluma devam ettim...
¤♡♡¤♡♡¤
{2 gün sonra}Bu iki gün içinde çok eğlenmiştim. Hüsamettin ile konuşuyorum arada bir geliyor her boka salça oluyor sonra siktir olup gidiyor. Ama dün neydi be öyle yav!
Flashback dün sabah:
"Bak şimdi ben şeni şüyeceğim tamam mı?" Diye tekrar hatırlattı minnacık masum kız. Suga oppa "oh be sonunda biri beni sürüyor... aferin kız sana hadi sür beni.." dedi ve gülümseyerek kızın saçını okşadı. Gülüp onları izlemeye devam ettim.Minnacık kız suga oppayı itmeye başlamıştı ve şuan da tur attırıyordu suga oppaya. Küçük kız tam 3.cü tura başlayacakken pamuk şekeri gördü ve "pamuk şekeyyy!" Diye bağırıp suga oppayı öyle bir itti ki, suga oppa da amele sümüğü gibi yere yapıştı. Tüm üyeler heyvan gibi anırıyorken ben ise gülmemi durdurmaya çalışıyordum.
Suga oppa "bir daha tekerlekli sandalyeli insanlar ile karşılaşmak mı? Aman allah korusun!"
Flashback son!
Kapının çalması ile yanımdaki kapı düğmesi (hayal gücüme düşmeyen de heyevan olsun dnsjdne) ne bastım ve "hoşgeldiniz!" Diye bağırdım.
Aradan geçen 2 dakika sonra biri gözlerimi kapadı. "Dur bakam, ilk önce öpem öyle açacağım!" Dedi buğlem abla ve yanağımı öptü.
"Açıyorum!"
"Aç!"
"Açıyorum!"
"E açsana!"
"Açıyorum bak! Açacağım!"
"Ne zaman çıkmaz aynı son çarşambası mı?"
"Aman be! Heyejan yaratmaya gelmiyor ha!" Dedi sinirle ve gözlerimi açtı.
"Eda şu ayağını kaldırır mısın şunu takacağım da?" Dedi namjoon oppa ve protez ayağ- NE PROTEZ AYAK MI?
Boklumoklupiskokulu Hüsamettin: yok ölünün ayağı...
-_- özürlü işte ne olacak?
¤♡¤♡¤♡¤
biliyorum çok kısa oldu ama telafi edeceğim söz ♡
Begendiyseniz oy vermeyi unutmayın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abilerim (BTS)
Roman pour Adolescents'kapak Stardust6918'e aittir' "yapma!" Diye bağırdı tae abim... ama yapacaktım, bunu yapmama onlar mecbur etti bende yapacaktım..git dediler, hayatımızdan çık dediler Bende sonsuza dek çıkacaktım işte ne istiyorlar ki benden? geriye doğru bir adım a...