Güzel olmadığımı bende biliyorum ve üzülüyorum..güzel olmak istemez mi ki insan? İster tabi ki! Neden istemesin.. bende isterim güzel olmak, güzel giyinmek, kilolu olmamak..kim istemez güzel olmayı, herkes ister tabi ki ama ben olmam, olamam ki..benim nerem güzel? Aslında kuzenim doğru söylüyor kimse bana bakmaz..kim bakar ki benim gibi çirkine? Güzel olmak için, doğal olmak gerekmiyor mu? Güzellik sadece dış görünüş müdür? Değildir tabiki de.. güzellik aslında içtedir, kalptedir güzellik, kalbin içindedir..
Güzel olmamak benim suçum değil..ben istemedim güzel olmamayı..Bugün neler oldu anlatayım..
Diyarbakır'da oturan kuzenimi ziyarete gittik. Kuzenimin büyük kızına (kendisi benim süt kardeşim olur) gıcık oluyorum, nefret ediyorum! Öyle biri ki, üvey teyzemlere gitmiştik hep beraber. Kuzenimin ortanca kızı rüya ile şakalaşıyorduk. Neyse sonra oturma odasına geçtik. Teyzem dedi ki "Ebubekir'e (teyzemin oğlu) bakın, ne yapıyor?" Dedi. Bizde rüya ile tamam dedik. Neyse oturma odasının yanındaki odaya (çocuk odasına) girdik. O kız var ya hani, büyük olan benim de nefret ettiğim kız, gene soktu başını yılan gibi!
Asıl olay şu..teyzem beni oğluna istiyor (şakadan ama) ve çocuk odasında oğlunun fotoğrafı vardı. Rüya çocuğun fotoğrafını gösterdi "bak, kader hala (üvey teyzem) seni bu oğluna istiyor" dedi. Tabi o büyük kızımız ne dedi? "O, ona bakmaz canım (!) Sevgilisi var onun.." lan sanki ben istiyorum! İstemiyorum ki evlenmeyi! Onun neler yaptığını söylesem ohoooooooooooo 2 yıl sürer!Ondan aslında nefret etmemi sağlayan şey ne oldu biliyor musunuz?
Kendisi benim kuzenimi benden kıskanıyor..geçen sene kuzenim (bu arada kuzenim kız) benimle onun fotoğrafını WhatsApp profil fotoğrafı yaptı. Bunu gören süt kardeşim hemen "zeyneple olduğun fotoğrafı kaldır.." dedi..bir şey soracağım, güzel değilsem niye kıskanıyorsun o zaman beni?
Bu arada kendisi kuzenimin poposundan ayrılmaz hiç. Kuyruk gibi hep peşinde..Ondan nefret etmemi sağlayan 2.olay ise;
Geçen sene teyzemler de kaldım (poposundan ayrılamadığı kuzenim. Kuzenimin adı Gizem bu arada) Neyse gece oldu falan herkes yatağına girdi. Bende gizemle kalacağım için bende gizemin odasına girdim süt kardeşimle (!) Neyse ki İlknur (süt kardeşimin adı (!) ) Hanım tuvalete gitti. Bende yatağıma girdim. 2 dakika sonra ilknur hanım geldi ve dedi ki "Zeynep sen biraz kay, bana yaklaşma.." dedi..bu arada nerde yattığımı da söyleyeyim döşeğin sonundayim. Yani döşek ile beton arasındayım. O gün var ya...put gibi kaldım..rahat edemedim bile lan! Tabi İlknur hanım az yünlü bir döşek te yattığı için rahattı. Hatta belini gizeme yasladigi için rahat olacak tabi ki.. neymiş gizem hanım da beton da yatmış.. he he inandım he.. hâlbuki İlknur hanıma yaslanmıştı oda..
Ya Allah aşkına böyle bir film çıksa var ya adı ne olur biliyor musunuz?
"Süt kardeşim ve Yılanlığı" olurdu vallah bak..
Neyse bölüm atamadım özür dilerim çünkü diyarbakırdayım..
Sizi çok seviyorum 🥰 yeni bölüm yakında sizlerle olacaktır..💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abilerim (BTS)
Fiksi Remaja'kapak Stardust6918'e aittir' "yapma!" Diye bağırdı tae abim... ama yapacaktım, bunu yapmama onlar mecbur etti bende yapacaktım..git dediler, hayatımızdan çık dediler Bende sonsuza dek çıkacaktım işte ne istiyorlar ki benden? geriye doğru bir adım a...