*KESİT*

2.4K 128 36
                                    

"Eda? Eda orda mısın güzelim?"
Ses gelmeyince, kapı kulpunu aşağı indirdim ve kapıyı açtım. Ama kimse yoktu. "Eda! Gene oyun mu oynuyorsun sen?" Dedim gülerek. Yatağın sol tarafına doğru yürümeye başladım.
"Bak, oyun oynuyorsan yemem bunları! Hadi neredeysen çık ortaya seni bekliyo- EDA!"

*****

Acep edaya ne oldu?

Kim ne yaptı?

Peki edayı o şekilde gören hangi üyeydi?

Hepsi ve daha fazlası 7.bölümde ♡

¤ şimdi buğlem'i tanımada ¤

"Baba ne olur yapma! Yapma! Baba yalvarırım, yemin ederim bir daha mutfağa inmeyeceğim!" Diye bağırdım ama faydası yoktu. Mutfağa indim diye, gelip dövüyordu beni! "Sana.demedim.mi.bir.daha.Mutfağa.inmek.yok.DİYE! HA DEMEDİM Mİ?" Hem bağırıyor hemde dövüyordu. Yeter artık! Bıktım bu adamın dayaklarından! Kadınlara vurulur mu? Hatta çocuklara vurulur mu? Tam ağzımı açmış konuşacakken baba (!) Demeye utandığım adam dilimi tutmuş kendine çekmişti.
"Bana bak, bağırmaya kalk bir bak seni nasıl dövüyorum!" Dedi fısıltı ile. Ardından sinsice sırıtıp arkasını döndü ve mutfağa doğru yürümeye başladı. Ellerimle gözyaşlarımı sildim ve belimi duvara yasladım.
O adam elinde bıçak ve kezzapla döndüğünde gözlerim şokla açılmıştı. Hayır, Hayır! HAYIR!
"Hayır! HAYIR! Yapma yapma ne olursun! Ne olursun! YAPMA!" Diye bağırmaya başladım. "Eğlenmek istemiyor musun yoksa kızım?" Dedi ve alayla güldü. Geriye doğru yürüyordum ama belimin cama degmesi ile durdum.

Bir eliyle başımı tuttu ve sıkmaya başladı. Diğer eline ise bıçağı alıp yanağıma derin bir çizik attı. Acıyla bağırdım. Haykırarak ağlıyordum ama kimse duymuyordu çığlıklarımı. Bıçağı yere attı ve kezzapın kapağını açtı ve yanağıma döktü. Hemde hepsini... ve sonrası acı çığlıklarım...

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!"

¤¤¤¤♡¤¤¤¤

Maskemi çıkarıp aynada kendime baktım. Gözyaşlarım zaten durmaksızın akıyordu. Sol elimle yanağıma dokundum. Acımasıyla inleyip elimi çektim.

Gözyaşlarımı silip tuvaletten çıktım. Şunu söylemeliyim ki, kadına şiddete HAYIR!

¤¤¤¤♡¤¤¤¤

"Senin yüzünden insan içine çıkamadım doğru düzgün! Senin yüzünden arkadaş edinemedim! Senin yüzünden kardeşim şuan ölmek üzere! Senin suçun! Bunların hepsi senin suçun! Annemi sen öldürdün! SEN ÖLDÜRDÜN BENİM MELEĞİMİ! SEN KIRDIN KANATLARIMI!" Hizla maskemi indirdim ve
"BAK! GÖRÜYOR MUSUN! SENİN ESERİN BU! YAPTIĞINI BEGENDİN Mİ! ÇOK GÜZEL BAK BU YAPTIĞIN! NASIL GÜZEL AMA! LAN SENİN YÜZÜNDEN *elindeki maskeyi göstererek* BU MASKEYLE GEZİYORUM ORTALIKLARDA! HATIRLIYOR MUSUN? BEN, DAHA 13 YAŞINDA IKEN BENDEN YAŞÇA BÜYÜK BİRİYLE EVLENDIRECEKTIN! HATIRLADIN DIMI! SANA KARŞI ÇIKTIĞIM IÇIN BENİ SABAHTAN AKŞAMA KADAR DÖVDÜN! ÇOK MUTLUSUNDUR ARTIK! SENDEN NEFRET EDİYORUM! NEFRET!!" Diye bağırdım ve tuttuğum Gözyaşlarımı saldım. Duvarın dibine çöktüm ve bacaklarimi kendime çekip ellerimi de üzerine koydum. Başımı da dizimin üzerine yasladım.

¤¤¤♡¤¤¤♡¤¤¤♡¤¤¤

Sea beyler!

Ya onu bunu bırakın ben bu adama kıl oldum aq! Sevmedim! Zaten ilerki bölümlerde göreceğiz bu adamın öldüğünü hemde acı çeke çeke... valla kadınları öldürenlere bunu yapmayı çok istiyorum, acı cektire cektire öldürmeyi! Biliyorum çok psikopatım 😆
Ama cidden onu bunu bırakın ben eski okulumu çok özledim ya ♡ ağlamak istiyoruuuuum! Niyseeee... sizi çok seviyorem! Hoşçakalın!

Bölüm ithafları;
musrayenc
Lahmajooncunamjoon
nehirsena07
cemreyalcin71
Ve diğer bütün herkese ♡

'Kimse senden daha güzel ve özel değil ♡'Sude

Şu yara izini yanakta hayal etmenizi istiyorum ♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu yara izini yanakta hayal etmenizi istiyorum ♡

Üvey abilerim  (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin