Multimedia: kookieeeeeeeee ♡
iyi okumalar ♡
Eda'nın ağzından:
"Eee affettin mi bizi?" Diye sordu jungkook oppa heyecanla. Kafamı yere eğmiş ağlıyordum."Eda iyi misin?" Diye sordu buğlem abla. Gözyaşlarımı silip başımı kaldırdım ve "size bir şans daha vereceğim ama dediğimi yapacaksınız, anlaştık mı?" Dedim onlara baktım.
Hepsi aynı anda "Tamam" dediler.
"Sizden istediğim...1 gününüzü aynı benim gibi geçirmeniz. Aynı zamanda yarından sonraki gün engellileri mutlu edeceğiz. Hediye falan alacağız gezdireceğiz onu bunu yapacağız. Yani iki günü engelli geçireceğiz. Yapabilir misiniz? Benimle bu yola çıkmak ister misiniz?" Diye sordum onlara umutla bakarken.
Onlar ise "Yaparız tabi!" Dediler kendilerinden emin bir şekilde.
"Tamam o zaman...bu arada yaptığınız şeyler için de teşekkür ederim.." dedim tebessüm ederek. Onlar da kocaman gülümseyip "her zaman!" Dediler. Gülümseyip "artık çıksanız olur mu? Uykum geldi de?" Dedim esneyerek.
Onlarda kafa sallayıp "iyi geceler!" Dediler ve odamdan çıktılar.
(Edanın odası ☝)
Buğlem abla "ehhh bende gidim artık! Yarın ve sonraki gün yorucu geçecek!" Dedi gülümseyerek. Tek kaşımı kaldırıp "gitmiyorsun! Burda kalacaksın!"
"E ama mavi?"
"Ümran teyzeye birakmadin mı kız sen?"
"Hee doğru kız! Eee ben nerde yatcam?" Diye sordu ve iki elini beline koyup arkasını döndü.
"Istediğin yerde." Dedim gülerek.
"VALLAH MI?!" diye bağırdı ve yerinde zıpladı.
"Ya teşekkür ederiim! O zaman ben yukarda yatcam, sende benim yattığım yerin altında yatarsın olur mu?" Başımı salladım ve gülümsedim."O zaman gel senin üstünü değiştirelim!" Dedi heyecanla ve arkama geçip tekerlekli sandalyeyi sürmeye başladı.
¤♡¤♡¤
"Edaaa! Güzelim kalk hadi! Buğlem kız sende kalk!" Odaya dalan jin oppa ile uyanmıştı- hatta uyanmıştık."Yaaa oppa bırakta azıcık daha uyuyim be!" Diye isyan etti buğlem abla. Başımı kaldırdım ve oturur pozisyona geldim.
"Yardım eder misin?" Diye seslendim jin oppaya. Jin oppa hemen yanıma geldi ve üzerimden battaniyeyi kenara koyup beni de kucağına aldı. Jin oppa kucağında ben ile "buğlem kız kalksana artık!" Diye bağırdı. Buğlem abla yattığı yerden kalkıp "offf rahat yok mu be bu evde!" Diye bağırdı ve saçlarını hızla toplayıp lavaboya doğru yürümeye başladı. Jin oppa şaşkınlıkla yüzünü bana çevirdi ve "deli bu kız yahu.." diye fısıldadı ve ardından arkasını dönerek yürümeye başladı.
¤♡¤♡¤
"Teşekkürler.." diye fısıldadım jin oppaya gülümseyerek.
"Rica ederim güzelim..." dedi kocaman gülümseyerek.
Gülümseyip önüme döndüm ve masayı kontrol ettim. Aha! Reçel! Ağağağağağağağağa reçel var orda! Vişne reçeli!
"Reçel mi o?" Dedim gözlerimi pörtleterek. Jimin oppa gülümseyerek kafasını salladı ve "buğlem senin için aldı ama bize kızdı yemeyin diye..." ilk konuşurken gülümseyerek konuşuyordu ama sonlara doğru dudaklarını büzdü. Yaaa yerim sen-İç sesim boklumoklupiskokulu hüsamettin: kızım ben seni anlamıyorum ya! Nasıl içinden onlara saydırıyorsun öyle! Seviyon mu, saydırıyon mu belli değil amk!
Sağane boklumoklupiskokulu hüsamettin! Sağa mı sorcam ben ne yapacağımı!
İç sesim boklumoklupiskokulu hüsamettin: Alla Alla bağa neymiş! Tabi bağ-
İç sesimin kafasına derindondurucuyu fırlatıp susmasını sağladım.
"Reçeli uzatır mısınız?" Dedim heyecanla. Hoseok oppa gülerek önündeki reçeli alıp önüme koydu. Hemen ekmeğimden bir parça alıp reçele bandırdım.
¤♡¤♡¤
"Eeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeğğt hazır mısınız?" Dedi buğlem abla gülerek. Hepimiz oturduğumuz tekerlekli sandalyeden başımızı kaldırıp buğlem ablaya baktık ve "evet hazırız!" Dedik hep bir ağızdan.Buğlem abla "güzeeeel! Şimdi hepiniz elinizi tekerleklerin üzerine koysun" dedi. Ben zaten önceden ellerimi tekerleklerin üzerine koyduğum için diğerleri de tekerleklerinin üzerine koydu.
"Şimdi de yuvarlayın..." önden ben yuvarlamaya başladım. Arkamdan ise jimin oppa "Yaaa olmuyor.." diye mızmızlandı. Başımı arkaya cevirdiğim an bir gülme isteği geldi anlatamam. Jin oppa ve joon oppa kaldırımlara doğru sürüyordu. Tae ve jungkook oppa ise onlar yüz üstü düşmüş aynı zamanda ise kalkmaya çalışıyordu ama kalkamıyorlardı. Jimin oppa bir sağa bir sola süre süre geliyordu bana doğru.Buğlem abla "of jimin! Öyle değil diyorum ben size!" Diye bağırdı sokağın ortasında. Ben ise önüme dönmüş ellerimle tekerlekli sandalyemi sürüyordum. Oh olsun onlara!
Iç sesim boklumoklupiskokulu hüsamettin: kız senden korkuyorum harbiden ha! Bir an içinden ezrail - azrail değil ha ezrail kcdk- çıkacak sanıyorum lan! Kız çıkmaz demi?
Belli olmaz hüsamettin, bokta çıkabilir yani...
Iç sesim boklumoklupiskokulu hüsamettin: eeeh o zaman son duamı edebilirim demii?
-piçsmayl- edebilirsin tabiki de...
Iç sesim korkudan altına edip kaçmaya başlayınca kahkaha atmaya başladım. Herkes bana yedi başlı kertenkele görünümlü habeş maymunu görmüş bir uzaylı gibi bakmaya başladı.
Gülüp tekerlekli sandalyemi sürmeye devam ettim.
¤♡¤♡¤
"Yaaa nerde kaldınız?" Dedim sabırsız bir şekilde. Jin oppa yorulmuş bir ifade ile "yalvarıyorum bitsin bu işkence..." diye fısıldadı. Başımı yana eğip "daha yeni başlıyoruz bangtan.." dedim gülerek. Herkes hep bir ağızdan itiraz etmeye başladı."Ay yeter! Merak etmeyin yarın yürüyeceksiniz..." dedim hafif sinirle ve sinirim geçmiş bir şekilde "hadi türk festivaline gidelim!!" Diye bağırdım ve ellerimi birbirine çırptım.
¤♡¤♡¤
Bölüm sonu ♡Eee nasıl buldunuz?
Edanın ceza yöntemi nasil?
Peki Edanın iç sesi boklumoklupiskokulu hüsamettin'i sevdiniz mi?
Husamettin den mesaj var sizeeeee;
Yeni bolume oy vermeyi ve aynı zamanda yorum yapmayı unutmayınız! Hadi bahüm!
Slk şey.s
Kcdkkcrkicrijrdr neyse eeee Edanın odası nasıl?
Yeni bölümde görüşmek üzere♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abilerim (BTS)
Teen Fiction'kapak Stardust6918'e aittir' "yapma!" Diye bağırdı tae abim... ama yapacaktım, bunu yapmama onlar mecbur etti bende yapacaktım..git dediler, hayatımızdan çık dediler Bende sonsuza dek çıkacaktım işte ne istiyorlar ki benden? geriye doğru bir adım a...