¤2.BÖLÜM¤

5.4K 223 187
                                    

Heyyooo!
Ben geldimmmmmm! Nasılsınız? Ben çok iyiyim çünki bugün bir melek doğdu! Park jimin doğdu! Onları daha yeni tanımama rağmen sanki yıllardır onların fanıymışım  gibi hissediyom lan jdkdolroddkfork ama yeni tanıdım iyiki tanıdım diyorum ♡
Park jimin, iyiki varsın LAN GÜLÜŞÜ GÜZEL ÇOCUK ♡

Neysee! Hadi bölüme geçelim ♡
Multimedia; jimin'imiz *ben eridim siz devam go gooo*

(Not;  Eda, 10 yaşına girdi ve şuan'da bang pdnim ile yaşıyor!)

Eda'nın ağzından;
Servisten inip, şoför amcaya gülümseyerek el salladım. Resim çantamı elime alıp, eve doğru yürümeye başladım.

Bahçeye giriş yaptığım da; bahçivanımızı gördüm ve gülümseyerek "kolay gelsin!" Dedim ve önüme dönüp kapıya doğru koştum. Elimdeki resim çantamı yere koydum ve cebimden anahtarı alıp kapıyı açtım. Ayağımla kapıya hafif vurdum ve açılınca elime resim çantamı alıp içeri girdim ve ayağımla kapıyı kapattım.

"Bang Pd'nim?" Diye seslendim. Ses gelmeyince "hâlâ gelmedi mi? Of ya!" Dedim ve dudaklarımı büzdüm. Neyse, o gelene kadar ödevlerimi yapar biraz da test çözer ardından da uyurum. Günlük rutinim işte.

Ceketimi çıkarıp astım, tam ayakkabılarımı çıkarıp yerine koyacaktım ki kilit ve kapı sesi gelmişti.

Bang Pd'nim "aa eda sen mi geldin kızım?" Dedi gülümseyerek.
"Yok hâlâ yolda horul horul uyuyorum, tabiki geldim aa!" Dedim gülerek. Bang Pd'nim de gülünce aklına birşey gelmiş olmalı ki kapıya dönüp "ah sizi unuttum çocuklar, buyrun içeri" dedi ve 1 değil, 2 değil, 3 değil, 4 değil, 5 değil, 6 değil, tamı tamına 7 kavanoz bal he- ne diyom ulan ben?

Eğilerek "merhaba hoşgeldiniz" dedim ve tekrar doğruldum.

"Merhaba" dediler aynı anda. Gülümseyerek "Bang Pd'nime döndüm ve "ben yukarıdayım, ders çalışacağım. Bir şey olursa seslenirsiniz" dedim ve ayakkabılarımı çıkarıp ayakkabıların olduğu yere koydum. Biricik türkiye bayraklı üstünde 'I LOVE YOU' yazan terklilerimi giydim. Çok seviyorum bu terklikleri! Çantamı da elime alıp merdivenleri çıkmaya başladım.

¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤

"Eda?" Diye bağırdı bang pdnim. Noldu acaba? Hızla aşağı indim ve "efendim bang pdnim?" Dedim telaşla. Bang Pd'nim "kızım bize hani şu sizin kahveyi yapar mısın? Neydi adı? Hah türk kahvesi!" Dedi gülerek. Gülerek "tabiki!" Üyelere dönüp "sizde ister misiniz?" Diye devam ettirdim. Üyelerden biri heyecanla "isterim! Hem tadını çok merak ediyorum! Çok fazla duymuştum ama hiç içmeye fırsatım olmadı" dedi gülerek.

"Hemen yapıp getiriyorum! " dedim ve koşarak mutfağa gittim. Ve kollarımı sıvayıp, kahveyi yapmaya koyuldum.

¤kahve yapmasını bilmediğim icinnnnnn, hemen geçiyorum burayı djskkddmdkrk¤

Her birini kontrol ettim ve besmele çekerek elime aldım.
Gülümseyerek, salona girdim. "Kahveler geldi!" Dedim heyecanla ve herkese kahvelerini dağıttım. adlarını bilmediğim için öylece karışık dağıttım, bakmayın öyle cahil falan değilim tanımıyorum sadece. 

"Afiyet olsun" dedim gülerek. Bugün de ne güldüm ha, yanaklarım acıyor be!

Herkes aynı anda kahveyi içince ve aynı anda "mükemmel olmuş! " dedi.

"Bişey soracağım ama çekiniyorum, acaba siz nasıl aynı anda konuşuyorsunuz? Yani bir eğitimini aldıysanız arkadaşımla bende gideyim o eğitime. Fikirlerimiz aynı fakat ben konuşurken oda 'aynen, evet, öyle düşünüyordum ben de' gibi şeyler diyor, sonra ben fikir hırsızı oluyorum!" Dedim tek kaşımı kaldırarak.

Cidden ha, fikir hırsızı diye bişey mi varmış? Neden ben duymadım?

Üyeler gülmemek için kendini zor tutuyordu. Onlara gülüp 'ben odama çıkıyorum' dedim ve merdivenlerden çıkıp odama gittim.

Odaya gelince kapıyı kapattım. Popom titremeye başladı. Hayırdır inşallah?

Popomdan telefonu alıp 'waffle'm❤' yazan şeye baktım. Biricik arkadaşım deniz arıyordu. Hemen aramayı cevapladım "alo waffle'm?" Dedim gülerek. Burun çekme sesi gelince " deniz ağlıyor musun sen?" Dedim telaşla.

Deniz " ne ağlaması canım gözüme arizona kertenkelesinin sağ elinin serçe parmağının tırnağı girdi sadece"

"Ha?" Diye garip bir ses çıkardım üzerinize afiyet.
"Offf neyse ya! Ee sen ne yapıyorsun kuşum?"
"Hiç odamdayım, misafir var"
"Kimmiş o misafir?"
"Yedi tane adam geldi, hem tanımıyorum ki"
"Tama- NEEEE? NASIL? KİM? NE DİYORSUN KIZIM SEN? GAPAT LAN GAPAT GELIYOM BEN! GAPAT HEMEN! " dedi ve yüzüme kapattı. Gözlerimi kocaman açıp "Salak bu kız! Hayır ne salağı bildiğin beynini yemiş! Arizona kertenkele annenin, babasının amcaoğlu'nun dayı oğluyla ciftleşmesi sonucu ortaya çıktı galiba bu kız! " dedim sessizce. Sesli soyleseydim sizi cenaze namazıma çağırmak zorunda kalırdım, o yüzden hiç gerek yok!

Huh yeni bölüm geldi♡
Begendiyseniz yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınız*
I LOVE YOU ♡

'😉😊☺😛😜😍
Yukarıdaki tatlı yüzü bulabilir misin?

Bulamadın değil mi? Çünkü o tatlı yüz suanda bu yazıyı okuyor♡'
;) buda benden size ♡

Üvey abilerim  (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin