¤17.BÖLÜM¤

893 80 91
                                    

Multimedia: Mavi ♡
Çok güzel değil mi?

Eveeet yeni bölüm geldi ♡
Hoşgeldi yeni bölüm o zaman :D

Her neyse hadi bölüme geçelim ♡

İyi okumalar ♡

Eda'nın ağzından:
"Hiç bırakma beni tamam mı?" Diye sordu tae oppa belime sarılırken. Saçlarını okşayıp "asla bırakmam ki ben seni, hiç bırakır mıyım sence?" Dedim ve gözlerimi yumdum.

"Ben hayatımda senin kadar masum, senin kadar güzel, senin kadar merhametli, senin kadar mükemmel bir insan tanımadım. Hayır yani, eğer ki bir gün aşık olursam senin kadar marhametli ve mükemmel bir insana aşık olacağım..iyiki varsın eda'm, iyiki ♡" dedi ve kollarını sımsıkı doladı.

Saçlarının arasına öpücük kondurup "Sende iyiki varsın kare gülüşlü meleğim..♡" dedim ve kendimi karanlığa teslim ettim.

¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤
Karanlık bir orman da öylece geziyordum..etrafima bakıyor, 'Kimse var mı?' Diye bağırıyordum..ama kimse yoktu. Sonra biri kolumdan tuttu ve çekmeye başladı.

Bağırıyordum ama sesim çıkmıyordu. Sonra arkamdan bir ses geldi. Bu..bu tae oppanın sesiydi! Bağırdım, çağırdım ama sesim çıkmıyordu.. gözlerim kararıyordu ama dayanmaya çalışıyordum.

En sonunda gözlerim karardı..

¤♡¤♡¤♡¤♡¤♡¤
'Nerdeyim ben? Burası neresi?' Konuşuyordum ama sesimi ben bile duyamıyordum. Sonra karşımda o adam, beni kaçıran adam ve elinde silah..silahı kime tuttuğuna baktığım da, tae oppaya tutuyordu!

'Hayır, hayır! Hayır yapma! Yapma ne olursun! Yapma!' Diye bağırıyordum ama sesim çıkmıyordu!

"Oppa?" Dedim ve ağlamaya başladım.
"Sonunda konuşabildin küçük hanım..aa bak kim var burda? Oppan var gördün mü? Cık cık cık cık..ağlama, niye ağlıyorsun?" Dedi ve sinsice güldü.
"Allah belanı versin! Allah BELANI VERSİN!" Diye bağırdım ve korkuyla tae oppaya baktım.

"Oppa? Diğerleri nerede?" Dedim ama tae oppa yüzüme boş boş bakmaya devam etti.

Silahı tutan adam gülüp "taecim, son duanı et canım.." dedi ve tetiği çekti. Tae oppa yandan gülüp "Senin yüzünden öldüm ben.." Ve PAT!

"HAYIR!"

"HAYIR!" Ettafıma baktığım da, tae oppanın odasında olduğumu gördüm ama tae oppa yanımda değildi.

Korkuyla yataktan kalkıp etrafa bakmaya başladım.

"TAE OPPA!" Diye bağırdım ama gene ses yoktu.
"TAE OPPA NEREDEYSEN ÇIK ORTAYA!" Diye bağırdım ve gözlerim doldu.

"Oppa..bak k-korkuyorum.." diye bağırdım ve merdivenleri inmeye başladım.

Oturma odasına gelince etrafa baktım ve gene kimse yoktu..

Mutfakta olabilirler! Mutfağa bakmalıyım! hızlı hızlı yürümeye başladım mutfağa doğru. Mutfağa gelince masanın üzerinde bir tane kağıt parçası vardı. Hızla elime aldım.

"Güzeller güzelim, biz pratiğe gidiyoruz. Bizi merak etme, akşam döneriz..

Yazan: park Jimin~

Gülümseyip sandalyeyi çekip oturdum ve başımı ellerimin arasına aldım. O kadar korkmuştum ki tae oppanın başına bir şey gelmesinden, hatta hepsinin başına bir şey gelmesinden çok korkmuştum.

Üvey abilerim  (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin