Multimedia: Mavi ♡
nabıyonuz lan?
Ben mi?
Eh işte...
Neyse hayde bölüme taşi ran ran ran..♡
Eda'nın ağzından;
Jungkook oppa gözlerindeki yaşları silip ayağa kalktı ve sahnenin önüne geçti. Namjoon oppa'dan mikrofonu alıp konuşmaya başladı."Bu kadar etkileyici bir şey beklemiyordum cidden.. Yani.. ne bilim bu kadar güzel olmamalıydı... Yoongi hyungu bile ağlatan ikinci şey bu oldu..Yani ne diyeceğimi bilmiyorum..." dedi ve mikrofonu ağzından uzaklaştırıp gözlerindeki yaşları sildi. Mikrofonu yanındaki jimin oppaya verdi.
Jimin oppa ilk önce oda gözlerindeki yaşları silip ardından gülümsedi.
"Ben hayatımda böyle bir video izlemedim.. Cidden etkiledi. Eda bundan hiç bahsetmemişti. Bu videoyu çekerken hiç görüşmemiştik çok fazla. Görüştüysek te 'merhaba' 'merhaba' bundan başka bir şey yok. Hatta her gün elinde kamera olurdu, gelirdi yanımıza sohbet ederdi, gülüşürdük falan. Onları koymuş çünkü. Yanii ne diyebilirim bende bilmiyorum, sadece iyiki varsın eda diyorum...♡" dedi ve eliyle kalp yaptı. Bende iki elimle de kalp yaptım..Biraz daha konuşup konseri bitirdiler. Buğlem abla elinde su şişesi ile yanlarına gitti ve suları üyeler verdi. Gülümseyip yavaşça oturduğum yerden kalkıp yavaşça yürümeye başladım. Hoseok oppa elindeki suyu içip buğlem ablaya verdi ve koşarak kollarını açtı, bende kollarımı açtım ve hoseok oppa hızla sımsıkı sarıldı.
"Sen zayıfladın mı?" Dedi yere indirirken.
"Sana öyle gelmiş olmasın oppa?"
"Yok yok sen zayıflamışsın..eve gidince yemeğini hemen yiyeceksin tamam mı?" Dedi ve alnımdan öptü. Kocaman gülümseyip kafamı salladım.¤♡¤♡¤♡¤
"Ya bitmedi mi daha?"
"Hayır! Bekle eda biraz daha!" Dedi jimin oppa saçımı örerken.
"iki tane mi örüyorsun oppa?"
"Evet iki tane..tokayı ver?" Dedi ve elini uzattı. Bende elimdeki tokayı eline bıraktım.Tokayı bağladığında "bitti..." dedi ve saçımı okşadı.
"Bakayım.." iki elimle de saçlarımı elledim ve gözlerimi büyüttüm. Cidden mükemmel örmüştü."Vuah! Mükemmel olmuş! Teşekkür ederim oppa!" Dedim ve arkamı dönüp kollarımı boynuna doladım. Yanağımı da yanağına yasladım.
"Rica ederim güzelim her zaman.." dedi ve yanağımı öptü. Kocaman gülümseyip daha sıkı sarıldım.
¤♡¤♡¤♡¤♡¤
"Ya ben neden gelemiyorum sizinle?" Dedim sinirle namjoon oppaya bakarak.
"Çünkü orası sana göre değil küçük hanım.." dedi namjoon oppa ve saçımı karıştırdı.
"Ben gelemiyorum ama derneğin diğer üyelerinin kız kardeşleri gelebiliyor ama (!)" Dedim gözlerimi büyüterek.
Biraz öyle kaldıktan sonra "iyi be! Gidin anasını satayım, gidin bende zaten evi toplayacağım. Evin haline bak ya!" Dedim ellerimle evi gösterirken."Hadi jimin hyung! Sadece takım elbisesi giyeceksin, kravat bile takmayacaksın ki!" Diye bağırdı jungkook oppa. Acaba buğlem abla da gidiyor muydu onlarla? Bir soram bakam.
"Namjoon oppa? Buğlem abla da geliyor mu?"
"Bilmem, jimine sormak lazım.."
"Geliyor eda'm geliyor buğlem ablan da geliyor.." dedi jimin oppa merdivenlerden inerken.
"Hah! Ne güzel buğlem abla da gidiyor, bende tek kalacam evde.." dedim sinirle söylenirken.
"Ay tamam sende gel! Sende gel! Öf! Ne söylendin yav!" Dedi namjoon oppa pes etmiş bir sesle."VALLAH MI?"
"VALLAH!" Direk boynuna atladım. "Çok çok çok çok çok çok teşekkür ederiiim! Evde kalmaktan çürüdüm vallah!" Dedim gülerek ve iki yanağından da öptüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey abilerim (BTS)
Teen Fiction'kapak Stardust6918'e aittir' "yapma!" Diye bağırdı tae abim... ama yapacaktım, bunu yapmama onlar mecbur etti bende yapacaktım..git dediler, hayatımızdan çık dediler Bende sonsuza dek çıkacaktım işte ne istiyorlar ki benden? geriye doğru bir adım a...