The opposites unite|12

2.2K 138 12
                                    

תודה על כל הכוכבים והתגובות בפרקים הקודמים😍
אתם מדהימים😍
~~~~~~~~~~~~~~~~~
השמועה שנואה חזר עברה במהירות בין האנשים בקיבוץ,כולם שמחו לדעת שנואה חזר ובאו לבדוק אם זה באמת אמיתי.
אנשים התיישבו מסביבו של נואה על כיסאות מפלסטיק לא נוחים בשיט של בית החולים הקטן ושאלו אותו שאלות.
על חלקן הוא לא ענה אבל על רובן הוא כן ענה,הם העלו חיוך על פניו והוא העלה חיוך על פניהם.
כזה הוא,יכול לגרום לך לצאת ממצב של דיכאון בשניה,בדיוק כמו שהיה עם מייק.
רק שהוא לא ידע שמייק היה בדיכאון, הוא לא סיפר לו עדיין כמה שכעס על עצמו.
פתאום צחוק מתגלגל הוציא את מייק ממחשבותיו, הוא הרים את ראשו וראה את נואה צוחק וחובט בכתפו של הנער המובך שהיה חבר שלו מהקיבוץ.
תוך שניה כולם נדבקו בצחוק,צוחקים עם נואה על הנער שחייך במבוכה בלי לדעת אפילו מה קרה.
״טוב טוב הבנו את הפואנטה,נואה אתה יכול להפסיק..״ מלמל הנער
״אוקי אוקי״ אמר נואה,מחבק את ביטנו שכאבה לו מרוב צחוק
״אתה עדיין צוחק״ אמר הנער,מגלגל את עיניו
״א-את-אתה היי-הית צרי-צריך לרא-לראות את הפר-הפרצוף שלך״ צחק נואה
״אני אוותר על התענוג״ מלמל הנער
הדלת נפתחה ונואה קפא במקומו,הצחוק שלו נפסק וכולם הסתובבו אחורה כדי לדעת מה קרה.
״א-את-תאה ל-לא-״ גמגמה נואה, מתחיל לרעוד
מייק כבר קפץ ממקומו, נעמד ליד נואה ותופס את ידו.
״ל-לא״ גמגם נואה, מנסה לזוז מהתנוחה שלו.
מייק הסתכל בלבול לדלת, לא היה שם אף אחד.
כולם החליפו מבטים מבולבלים,נואה המשיך לרעוד ולמלמל מילים לא מובנות,מנסה לזוז מתנוחתו.
מייק חיזק את האחיזה בכתפיו של נואה,מנסה לגרום לו להתפקס ולהפסיק לפחד.
זה רק הגביר את הפחד של נואה,שרעד עוד יותר, מתחיל להשתולל ולצרוח כשנזכר במה שקרה עם טיילר.
מייק לחץ עם רגלו על הכפתור שמזמין את האחיות, שרצו במהירות והתפרצו לחדר.
״מה קרה?״ שאלה אחת מהן בצעקה, מתקרבת אל נואה ומייק.
״אני לא יודע.הוא פשוט התחיל לרעוד ולצרוח״ אמר מייק,מנסה להתגבר על הצרחות של נואה.
״תצאו בבקשה,אנחנו צריכות לטפל בו״
כולם הבינו שאסור להתווכח איתה,ויצאו במהירות,חוששים ממצבו של נואה שהמשיך לצרוח.
קפצו מולו עוד ועוד תמונות מהיום הנוראי של האונס, וכששמע את המשפט האחרון שאמרו האחיות הוא התחיל לבעוט ולהשתולל חזק יותר, נופל מהמיטה אל הרצפה.
הוא הרגיש את ידיו של טיילר עליו,נוגעות בגופו בחוזקה ובלי רחמים. הוא הרגיש את החילול הזה שוב
האחיות לא איבדו ריכוז והזריקו לו חומר לגוף,שגרם לנואה להרגע לאט לאט.
למזלן,נואה היה קל, אז הן הרימו אותו למיטה בחזרה.
הן לא ידעו מאיפה ההתקף הזה הגיע
וזה נתן להן תחושה רעה
תחושה שמישהו הולך להפגע
~~~~~~~~~~~
רק אומרת שהולך לקרות משהו לא צפוי בפרק הבא🤪
חג שמח אהובים💗✋🏼
עלה בתאריך:13/10/19😍

The opposites unite|הפכים מתאחדים Where stories live. Discover now