ארבעת הישובים הסתובבו במהירות לרופא חום השיער שעמד מולם,מצפים לדבריו
״נו״ האיצו בו,מתוחים.
״עברנו את החלק הקשה בניתוח. יש לו שבר ביד ודופק מהיר מידי. סביר להניח שישארו לו צלקות,ותצטרכו למרוח לו משחות עליהן כל יום במשך שבועיים שלמים. גם אם הוא לא רוצה וזה שורף לו תשימו לו,כי אם לא זה יחמיר״ אמר לוגן בקול רועד,דואג לבן דוד שלו.
״אתה..בסדר?״ שאלה רותם כשראתה את הרופא הצעיר רועד.
״מה?אה,כן. אני בסדר!״ הכריז בקול רועד שלא היה אמין עבור אף אחד,אפילו לא בשבילו.
״לוגן..״ מלמל טיילר באיום ״תענה לנו. מה קרה לך?״
״א-אני זה ל-לא מש-משהו מיו-מיוחד״ אמר חום השיער,דמעות נופלות מעיניו ונראה שהיה אמור להתמוטט מהלחץ.
״נו לוגן״ האיץ בו הגדול יותר,מושיב אותו על אחד הכיסאות.
כן,הוא היה קשוח עם העובדים שלו. אבל כשזה מגיע לבריאות שלהם הוא היה סבלני וקשוב.
לפחות ברוב הפעמים.
״הו-הוא ב-בן דו-דוד של-שלי״ אמר מלמל במהירות אבל טיילר הבין,מרים את ראשו בהפתעה.
״מה?!״ אמר בהלם,מבט דואג על פניו.
״מה? מה קרה?״ שאלה רותם שלא הבינה מה קרה.
״לוטם רוצי להביא לו מים מהקולר פה,קדימה״ ציווה אחיה על הקטנה יותר שהנהנה ורצה בלי שאלות.
״אתה מנתח אותו? או שאתה לא מסוגל?״ שאל טיילר בדאגה,מניח את ידו על כתפו של חום השיער בעידוד.
שתי האחיות וחום השיער היו המומים מהמחווה, פוערים את עיניהם. טיילר לא התנהג ככה כמעט אף פעם.
״לא אנ-אני ל-לא מסו-מסוגל״
״אני מבין. אז אל תשתתף בניתוח,תשב בצד ואני אבקש מאחד הרופאים שישב לידך כדי לדאוג שלא יקרה גם לך משהו״
הוא נכנס לחדר הניתוח,בלי הרבה שאלות או בקשות,למרות האיסור הברור של הרופאים.
כשניכנס,הם היו באמצע בדיקות היד של נואה, הוא נגעל מעט מהמראה אבל לא אמר כלום.
הרופאים,שלא שמו לב לנוכחותו המשיכו לעבוד במרץ, מטפלים וחובשים את הנער השטני.
כשסיימו,הם יצאו מהחדר,משאירים את נואה עם השגחה של רופא אחד,ששם לב סופסוף לטיילר ואישר לו בחיוך להתקרב לנואה הפצוע.
״נואה...״ מלמל שחור השיער בהקלה, צוחק ״אני שמח שאתה בסדר,דאגתי לך״
הרופא הבין שהשיחה הזאת הולכת להיות פרטית,למרות שטיילר לא ציווה עליו כלום ויצא, מהנהן לשחור השיער באישור וסגר את הדלת.
״אוצר שלי...״ אמר טיילר,מעביר בעדינות את ידו על פניו הפצועות של נואה.
הוא היה יפה גם עם כל הפצעים,טיילר ידע שגם אם הוא יהיה לבוש רק בשק וישפכו עליו דלי של פחם הוא יהיה מושלם.
ליבו דפק מהר ופרפרים התעופפו בביטנו, הוא חייך אל הנער בלי שליטה והתיישב לידו.
הוא דיבר איתו,סיפר לו מה עבר עליו,הוא תיכנן להם אלפי תוכניות לרגע שהוא ישתחרר וגם בעתיד,הוא דמיין את החתונה שלהם ואת הרגע שבו הם יהיו סופסוף ביחד.
הוא דיבר בלי סוף בהתלהבות,לא שם לב שעברו כבר 6 שעות והוא חייב לחזור לעבודתו.
״אני מתכנן לעשות איתך את כל הדברים האלה,לא איכפת לי מה יגידו ומה יהיה״ הבטיח טיילר מול הנער הפצוע.
פרק הבא ביום שלישי🖖🏼
~~~~~~~~~~
אני מאוהבתתתת😍💍😍💍
עלה בתאריך: 1.12.19
YOU ARE READING
The opposites unite|הפכים מתאחדים
Romance✔הושלם✔ ״תשחרר אותי!״ ״אתה לא יוצא מפה,אני לא אתן לך לחמוק ממני.זה הבית החדש שלך״ ~~~~~ הוא הסגיר את עצמו כדי להציל את חבריו,אבל לא האמין שאחרי שיפגוש את יורש העצר החדש,הכל יסתבך. ~~~~~~~ מקווה שתאהבו😍 תאריך פתיחה:7.09.2019💗 תאריך סיום:25.12.19🥺...