The opposites unite|31

1.5K 105 3
                                    

אמג 2.22k קראו את הסיפור😍
אני ממש אשמח אם בסוף הפרק תגיבו מה חשבתם עליו,זה חשוב לי לדעת מה לתקן ולשפר🖖🏼
~~~~~~
גופו של נואה רעד מהחשמל והמים שעטפו את גופו,שיערו התפזר לכל עבר ונעמד והבגדים שהלבישו לו כמעט ונקרעו.
״ט-טיי-טייל-טיילר״ צעק נואה מבין כל הזמזומים באוזניו,קולו רועד ושבור ״א-אל תוו-תוות-תוותר אנ-אני מתח-מתחנן״
״בבקשה תעזוב אותו!״ צעק טיילר בקול שבור, מרגיש איך ליבו נשבר כשראה את אהובו מתחשמל למוות.
״אתה מוכן לוותר?״ שאל דן,חיוך מתגרה על פניו
״כן! רק בבקשה תחזיר לי כבר אותו!״ אמר טיילר,מתחנן ומוריד מהכבוד שלו שעבד עליו ככ הרבה שנים.
״או,איזה רגע מלבב. טיילר בוכה״ אמר דן,מגחך.
״תשחרר אותו ותבוא לאחוזה.עכשיו״ אמר טיילר,מנסה לשלוט בקולו ולהשמע תקיף.
״אתה לא בעמדה של שליטה״ אמר דן, מנתק את השיחה לטיילר המבוהל ״תעמיסו את הקטנצ׳יק על האוטו קשור. יוצאים לקחת את מה ששלנו״
~
טיילר ישב בקוצר רוח במיטה.
הוא כבר עשה את אותו המסלול המוכר של חדרו אולי 100 פעם ועדיין לא התייאש.
אחיותיו המשיכו לבכות, מנסות לנחם אותו,אבל הבכי שלהן לא עזר לו.
״תפסיקו כבר לבכות!״ שאג בכעס כשבעצמו יורדות לו דמעות.
״ג-גם את-אתה בו-בוכה״ גמגמה לוטם,מושכת באפה.
״כי אתן גורמות לי לזה,תפסיקו לבכות כבר!״ צעק בחזרה, עצבני מתמיד.
״זה שאתה לחוץ לא עוזר. ויתרת על המקומות שהוא רצה,זאת אומרת שהוא יבוא לכאן בקרוב״ ניסתה לורי לדבר עם אחיה בהגיון ולהרגיע אותו,וכמובן גם את עצמה.
״זה מה שמפחיד אותי, שאני אוותר והוא לא יביא לי את נואה״ צעק טיילר בתסכול,בועט במיטה.
״אם הוא לא יביא הוא ישלם על זה.אני מבטיחה לך״ אמרה רותם,מחייכת אל אחיה
״אד-אדוני יש לך אורח הו-״ בלי לחכות שהמשרתת המסכנה תסיים את המשפט טיילר רץ החוצה ואחיותיו אחריו.
המשרתת עמדה המומה לפני שמילמלה משהו כמו ״הנערים של היום״ ויצאה מהחדר להמשיך את עבודתה.
״הו,תראו מי הגיע״ אמר דן בחיוך,מחזיק את נואה הקשור והמעולף בידיו.
״לא תזמין אותי פנימה?״ שאל דן בהתגרות,צוחק.
״תכנס״ מלמל טיילר בחוסר רצון,מגלגל את עיניו.
כשהתיישבו,דן זרק את נואה על הרצפה.
טיילר בא להרים אותו אבל דן חסם אותו,מסמן לו לשבת.
טיילר התיישב בחוסר רצון,מסמן לו להתחיל.
דן שלף דף מכיסו, מניח אותו על השולחן מול טיילר ומגיש לו דף ועט לחתום על הוויתור.
״חתמתי״ אמר טיילר,מושיט את הדף לדן ומרים את נואה במהירות מהרצפה.
״אתה יותר ממוזמן לעוף מפה״ אמר טיילר,ליבו דפק מהר כשהושיב את השטני עליו.
״לא ככ מהר״ אמר לו בכעס ״אתה חושב שאני פראייר? איפה המפתחות של שתי העסקים החדשים שלי?״
״קח״ אמר טיילר,זורק אליו את המפתחות ״ועכשיו,עוף מפה. אם תעז להתקרב עוד פעם למה ששלי הסוף שלך לא יהיה טוב״
דן חייך,לוקח את המפתחות ויוצא.
הוא היה מספיק טיפש כדי לא לעלות על הטריק של טיילר כשנכנס בלי שומריו.
״תתפסו אותו ותכניסו אותו למרתף. אני רוצה להראות לו מה זה לגעת במה ששלי״
פרק הבא בשישי💗😝
~~~~~~~~~~~~
למה לעזאזל הוא חושב שהוא יכול לגעת בנואה?!😳🤬
עלה בתאריך: 26.11.19

The opposites unite|הפכים מתאחדים Where stories live. Discover now