The opposites unite|47

1.2K 81 21
                                    

עברנו את החצי ל5k צפיות בסיפור!😍
הוא נלחם בחבלים,מצליח לבסוף לקרוע אותם ולצאת מהתנוחה שהיה בה הרבה שעות.
הוא רץ לחדר עזרה ראשונה שראה כשנכנסו, מביא את הערכה ומניח אותה ליד טיילר.
אחרכך הוא רץ לחדר בקרה של המטוס,ליבו דופק במהירות.
לחיצה אחת לא נכונה והוא הורג את שלושתם.
השטני קרא בדייקנות את ההוראה של כל כפתור, משנה את ההגדרות ולוחץ בחזרה אל ארצות הברית.
הוא נאנח בהקלה, רץ לשחור השיער שוב ומתיישב לידו.
הוא ליטף את פניו הפצועות, מנשק את שפתיו.
״מתי תתעורר כבר..?״ מלמל, בוחן את פניו ״אתה יפה למרות כל הפציעות האלה. אתה תמיד יפה״
ירוק העיניים הוציא צמר גפן ויוד,מתחיל לחטא את פצעיו של הבוגר יותר ומשתדל לא לאבד את ההכרה שלו שוב. מכל המלחמות שעבר עם האירגון, הוא היה מומחה בפצעים.
הוא איבד הרבה דם, אבל טיילר יותר חשוב לו.
הוא התכרז בפצעים, מנקה אותם הכי טוב שיכל וחבש אותם.
נואה קיווה שזה יעזור,עברו הרבה שעות מאז שנפצע.
כשהגיע לפצע אחר השטני הבין שטיילר יצטרך טפרים.
הקטן נשך את שפתיו, מחפש בתיק את הציוד שהיה צריך.
לבסוף הוא מצא,נאנח בהקלה ומתחיל לטפל בו בעדינות,נזהר לא לפצוע אותו יותר.
אחרי כמה דקות סיים,חובש את המקום כדי שלא יזדהם.
הוא נישק שוב את טיילר בשפתיו,והפעם הגדול יותר התחיל להגיב, מזיז את שפתיו ומבהיל את הקטן שזז אחורה בבהלה.
הגדול פתח את עיניו,צוחק על הקטן ומצמיד אותו אליו.
״אתה בסדר״ מלמל הקטן בהקלה,שמח.
״ואתה לא. אתה פצוע״ קבע טיילר,מבטו הופך לרציני.
״אני בסדר טיילר,באמת. טיפלתי בך ובשאר הדברים. חוזרים הביתה!״ קרא אליו נואה בהתלהבות,מחייך.
טיילר לא חייך ומבטו נשאר רציני.
״מה?״ שאל הנער, מבטו הופך ללחוץ.
״מה קרה פה בזמן שישנתי?״ אמר הגדול, מביט מסביבו ״איפה כולם? כל הדיילים והטכנאי..?״
נואה גירד את עורפו, ״הדייל...שון הוא סימם אותך שתירדם והרביץ לך כמה מכות רציניות,אני לא יודע עם מה. הייתי צריך לעשות לך טפרים ולטפל בך. בי הוא רק קצת בעט כי עיצבנתי אותו כשצעקתי עליו להפסיק להרביץ לך.. ניסיתי להגן עליך..אני נשבע!״
״תודה שטיפלת בי בייבי,עכשיו צריך לטפל בך״ אמר לו טיילר ברצינות, מסתכל על הפצעים שהופיעו על גופו של הנער.
״טיילר,אני בסדר. ברצינות. הפצעים קטנים,הם יעברו תיכף״ אמר נואה, משתעל ויורק דם שהלחיץ את טיילר.
״מלאך, אתה יורק דם! זה לא טוב! כמה דם לעזאזל איבדת?!״ נלחץ הגדול יותר,מרים את הקטן יותר ומזדעזע לגלות שכל המושב וגם מה שמתחתיו מלא בדם של בן זוגו.
״זה נקרא אני בסדר?! תראה כמה דם איבדת!״ צעק עליו טיילר, מרגיש לחוץ ומתחיל לאבד שליטה.
״טיילר-״
״שום טיילר נואה!״ צרח עליו, מרים את ידו על ראשו ומאבד שליטה לגמרי ״זה מה שאתה רוצה?! למות מחוסר דם?!״
״אנ-״
נואה החזיק את לחיו האדומה בפחד,עיניו נוצצות מדמעות.
הוא התקפל בתוך עצמו, מרגיש את ההתקף קרוב.
״שיט,נואה לא-״ אמר,מנסה להתקרב אל הנער המפוחד שהתרחק ממנו בפחד ״נואה אני מצטער בייבי״
דמעה, דמעה ירדה מהעיניים של שניהם.
ואחריה עוד אחת ואז שניהם בכו.
עיניים שחורות,נפגשות עם עיניים ירוקות.
נואה קם וברח לחדר,נועל בכוחות אחרונים את החדר.
ירוק העיניים התקרב אל החלון, מהופנט לנוף היפייפה שמולו.
השקיעה הגיעה,עוטפת את השמיים בצבע ורוד-סגול.
עיניו נעצמו לאט לאט.
הוא חייך.
למות מול הנוף הכי יפה בעולם.
מגניב.
פרק הבא ביום רביעי- מחר💗🐚
~~~~~~~
אני באמת בורחת הפעם לפני שתהרגו אותי סופית🥺
עלה בתאריך: 24.12.19

The opposites unite|הפכים מתאחדים Where stories live. Discover now