אמג אני בהלם🥵
30 פרקים
פאקינג 2k קוראים
ו300 הצבעות
באמת באמת תודה לכם😍❤️
הייתם רוצים מרתון של 4/5 פרקים בסביבות חנוכה?🥰
~~~~~~~~~~
הם לא נתנו לנואה לישון כל הלילה והשאירו אותו קשור.
הם הצליפו בו,שיגעו אותו,פגעו בו ופצעו אותו.
הוא היה חצי רדום,מדמם.
״לא בייבי,אתה לא הולך לישון״ אמר לו דן,מסמן לשומרים לשפוך עליו מים שוב.
ושוב התחיל סבב המכות.
בעיטה לגב מאחורה,
אגרוף לעין מקדימה,
הצלפה בישבן,
בעיטה לבטן.
נואה הרגיש שהשינה שלו הולכת וקרבה, אבל לצערו דן והשומרים לא נתנו לו להגיע אליה.
״בייבי,תישאר ער. יש לנו שיחה עם טיילר״ אמר דן בהתלהבות מזוייפת,צוחק.
״תזכור. אם אתה אומר לו מילה אחת לא נכונה,אתה ישר תחטוף כדור. לא איכפת לי איפה״ אמר באזהרה,מרים את ראשו של נואה שהנהן.
״במילים נואה״
״כן דאדי״ מלמל נואה,בוכה.
דן חייך לעצמו בסיפוק,מוציא את הטלפון ומחייג אל טיילר,בזמן שנתן לנואה עוד כמה אגרופים על כך שעבר על אחד מהחוקים שלו שוב.
״חתיכת בן זונה!״ הצעקה של טיילר היתה הדבר הראשון שנואה שמע אחרי העירפול הקל שחווה.
״גם אני אוהב אותך,הוד מעלתו״ אמר דן,מדגיש את המילים האחרונות בזלזול ״אני מניח שאתה רוצה כבר את נואה,אני לא טועה נכון?״
״דבר,טמבל״
״הי הי, דבר יפה. אתה רוצה אותו חי נכון?״
טיילר נהם בכעס,גורם לדן לצחוק.
״תביא לי אותו לשמוע שהוא חי״ ציווה טיילר,דן חייך לעצמו ושם את השיחה על רמקול.
״נואה?״ לחש טיילר בשקט
״נואה אתה שומע?״ שאל טיילר שוב, דואג.
דן בעט בנואה,מוציא אנקת כאב מהנער.
״אל תיגע בו,חתיכת בן זונה!״ צעק טיילר בכעס, מרגיש את הדם שלו מתחמם.
אחיות שלו מסביבו ניסו להרגיע אותו,מחבקות אותו בשקט ומשתדלות לא לבכות.
״הוא בסדר. עכשיו,כדי לקבל אותו שוב אתה תצטרך לוותר על הבר שלך בוושינגטון ועל המסעדה בקליפורניה״ אמר לו דן,חיוך זחוח על פניו.
״לא טיילר! אל ת-״ צעק פתאום נואה,משתתק כשהאקדח מוצמד לראשו שוב,מוטען.
״בייבי,זה מה שחשבתי שזה?״ אמר טיילר,כועס.
״כן,בייב״אמר דן,מתגרה.
״תעיף ממנו את זה!״ שאג בכעס טיילר,מנפץ את הדבר שהיה הכי קרוב אליו.
״אתה מוותר על ה-?״ דן דיבר ופתאום נואה צרח, מנסה להשתיק את דן ולא מוותר גם כשקיבל בעיטות חזקות.
״אל תוותר! אני ב-״ צעק נואה, ״אני בסדר!״
״לא אתה לא! הוא מתעלל בך!״
״טיילר אני בסדר! אל תוותר על הדברים ש-״ אמר נואה בקול תקיף,עוצר לרגע ויורק דם ״על הדברים שאתה עבדת עליהם קשה בשנים האלה בשבילי״
״אני מוכן לוותר על הכל בשבילך,בייביבוי״ אמר טיילר בשקט ונואה הרגיש שלחייו מתחממות.
״הו,איזה רגע נוגע ללב. מצטער להרוס לכם. אבל-״ אמר דן בקול רך לפני ששינה את קולו ״הוא הולך למות״
נואה עצם את עיניו,מרגיש את האקדח קרוב לליבו.
״בבקשה״ מלמל נואה בתחינה
״העיניים האלה לא יעזרו לך״ אמר לו דן בקול אדיש,מניח את הטלפון על הרצפה ונותן לטיילר לשמוע הכל.
אחיותיו של טיילר התחרפנו גם הן, מתחילות לבכות.
טיילר סימן להן להיות בשקט,מנסה להקשיב.
״ב-בבק-בבקשה״ התחנן נואה,יורק דם.
היתה שתיקה לכמה שניות ואחריה לחשושים.
״אוקי.בואו נעשה את זה אחרת״ אמר דן,מעביר את השיחה לוידאו ונותן לטיילר לראות את מה שקורה.
״שלום טיילר!״ אמר דן בחיוך גדול,מחייך אליו ומנופף לשלום.
״הנה נואה שלנו,תראה איזה חמוד!״ קרא בהתלהבות וטיילר נחרד לראות עד כמה פצוע נואה.
״זאת הפעם האחרונה שאתה הולך לראות אותו. אני מצטער בשבילך שלא יכולת להפרד ממנו״ אמר דן,משחק בשיערו של נואה שנלחם להזיז את ראשו.
״ויודע מה? כדי שהמוות שלו יהיה כיף יותר,בואו נעשה ככה״ אמר דן,מתקרב ומוריד את המצלמה.
כשהם העלו שוב את המצלמה,נואה היה בבגד גוף ורוד שהתאים לגופו הקטן ועליו חצאית ורודה וקצרה.
דן צחק מהמראה של נואה והתקרב אליו שוב,אוסף את שיערו לקוקו הכי טוב שיכל לעשות.
הוא התקרב אליו עם חפץ ענקי,שם אותו על גופו של נואה ושופך מים,נותן לטיילר לראות את גופו של נואה רועד בתוך המתקן שלא נתן לו לזוז.
״לא!״ צעק טיילר,דמעות יורדות מעיניו.
פרק הבא בשלישי❤️
~~~~~~~~~~~
זה הסוף של לנואר?🥺
אל תהרגו אותי😔
עלה בתאריך:24.11.19
YOU ARE READING
The opposites unite|הפכים מתאחדים
Romance✔הושלם✔ ״תשחרר אותי!״ ״אתה לא יוצא מפה,אני לא אתן לך לחמוק ממני.זה הבית החדש שלך״ ~~~~~ הוא הסגיר את עצמו כדי להציל את חבריו,אבל לא האמין שאחרי שיפגוש את יורש העצר החדש,הכל יסתבך. ~~~~~~~ מקווה שתאהבו😍 תאריך פתיחה:7.09.2019💗 תאריך סיום:25.12.19🥺...