מקום ראשון בקטגוריה מלחמה😍👑
~~~~~~~~~~~~
טיילר היה זה שקם ראשון,מתמתח ומביט בבנאדם היפייפה שמולו,מחייך כשנזכר במה שקרה אתמול.
שיערו השטני של נואה נפרש על ידו של טיילר שחיבקה אותו וגם על הכרית,עיניו הירוקות היו סגורות ופיו היה פתוח מעט,מוציא נשימות קטנות.
הוא הצמיד את ידו למצחו של נואה,נושף בהקלה כשהמצח לא היה כלכך חם כמו אתמול אבל ליתר ביטחון מדד לו חום.
המד-חום צפצף,מראה לטיילר שלנואה אין כבר חום יש אקמול עזר לו.
הוא לא ידע אם הגרון של השטני עדיין כואב,אז הוא ביקש מאחת המשרתות להכין תה ולהביא לחדר בשעה 11.
הוא נכנס לאמבטיה,התמונה של נואה ישן עדיין מול פרצופו,הוא היה כלכך חמוד,הוא לא ידע איך נער כזה קטן ועדין עשה לו כזה רעש בממלכה.
ופתאום קפץ לו לראש שיש לו פגישה בדיוק עוד 5 דקות במשרד שלו כדי לדבר על תקציב המדינה בשנתיים האחרונות.
הוא יצא במהירות מהאמבטיה,מתלבש ולא טורח לסדר את שיערו,מצווה על השומר להשגיח על נואה.
שתי האנשים מולו דיברו,אבל הוא לא טרח להקשיב.
הוא היה משועמם.
כשסיימו הוא רץ לחדר שלו וכשראה את מה שהלך שם הוא הרגיש את הדם שלו מתחמם.
ארבע שומרים,על המלאך שלו,קושרים אותו למיטה ואונסים אותו,חוסמים לו את הדרך לנשום או לדבר.
הוא התנפל עליהם,מעיף אותם מנואה ומתחיל להלחם בהם.
הוא היה חזק אבל הם היו יותר ממנו.
ארבעה שומרים מאומנים היטב מהצבא שלו,לא ככ אפשרי.
הוא קרא לעוד שומרים לבוא ולקחת את הבוגדים למרתף,משחרר את הנער הבוכה.
״אתה בסדר,הכל בסדר מלאך שלי״ מלמל לו טיילר,מרחם על הנער שנאנס בפעם השניה בחייו והוא רק בן 16.
״אני מצטער נסיכה,אני כלכך מצטער״ המשיך למלמל לו,מנסה להרגיע את הנער הבוכה.
״כואב לי״ לחש נואה,בוכה עוד יותר.
קולו היה צרוד ושבור מכאב הגרון,הוא לא הרגיש שהיה מסוגל לעמוד בכאב הזה.
הם הצליפו בו,קשרו אותו,אנסו אותו.
ארבעה.
ארבעה שומרים.
״אני מבטיח לך שהם ישלמו על זה״ אמר לו בכעס ״בעצם,הם כבר עכשיו הולכים לשלם על זה״
״שיפרה!תקראי לרותם ולוטם לחדר שלי!״ אמר טיילר למכשיר הקשר,מחבק את הנער המייבב (ה.כ-שיפרה ביע,אין לי רעיונות לשמות לול)
״כן אדוני״ קולה של שיפרה נשמע במכשיר הקשר ותוך חמש דקות אחיותיו נעמדו בפתח חדרו.
״מה קרה?״ שאלו כשראו את השטני שבכה,מתיישבות.
״אני צריך ללכת לטפל בבני זונות האלה,תשמרו עליו ותרגיעו אותו,אחזור בעוד שעה.לא לצאת מהחדר״ אמר,מחבק את נואה ומנשק אותו בפעם האחרונה לפני שיצא.
״מה קרה תינוקי?״ שאלה לוטם את נואה בדאגה,מלטפת את גבו בעדינות בתנועות מרגיעות.
״א-אנ-ה-הם-אנ-טי-ג-ל״
״תנשום ואז תדבר״ אמרה רותם ברוגע,משחקת בשיערו.
״אר-ארבע שומר-שומרים אנס-אנסו אות-אותי״ אמר בקול שבור,נשימה רועדת יוצאת מפיו.
״מה?!״ צעקו שתיהן,מבהילות אותו.
הוא פיתח התקף חרדה בזמן שהיה בארמון,אפילו בלי שידע ואחד הדברים שגרמו לכך זה צעקות.
הוא נשם בכבדות,מנסה להכניס אוויר לריאותיו.
ראשו הסתחרר והוא ניסה להאחז במשהו ולקום
״נואה?״ שאלו הבנות,מנסות לעזור לו לקום.
הכל נשמע לו רחוק מידי,הוא הצליח להאחז במשהו ולנסות לקום אבל שניה אחרי זה הוא נפל אל תוך החושך.
פרק הבא בשלישי😍
~~~~~~~~~
הפרק הזה זה לא סתם פרק של אונס,בזמן האחרון שומעים בחדשות שיש הרבה מקרי אונס של ילדות קטנות ועד נשים בוגרות יותר😰
זה מזעזע,דבר כזה יכול להרוס חיים שלמים של בנאדם ולגרום לו לטראומה לכל החיים🤭
אם דבר כזה קורה (חס וחלילה,טפו טפו טפו) תפנו ישר לבנאדם מבוגר או לבנאדם שאתם סומכים עליו,אל תשארו עם זה לבד😔
ואם אתם רוצים אתם יכולים אפשר תמיד לפנות אליי בפרטי לכל נושא (אם אתם סומכים עליי) או באינסטגרם שלי
(למי שיש)❤️
אני תמיד פה בשבילכם,לא משנה כמה עמוסה אהיה בלימודים אני תמיד אענה לכם🖖🏼
עלה בתאריך:10.11.19
YOU ARE READING
The opposites unite|הפכים מתאחדים
Romansa✔הושלם✔ ״תשחרר אותי!״ ״אתה לא יוצא מפה,אני לא אתן לך לחמוק ממני.זה הבית החדש שלך״ ~~~~~ הוא הסגיר את עצמו כדי להציל את חבריו,אבל לא האמין שאחרי שיפגוש את יורש העצר החדש,הכל יסתבך. ~~~~~~~ מקווה שתאהבו😍 תאריך פתיחה:7.09.2019💗 תאריך סיום:25.12.19🥺...