The opposites unite|14

2.2K 130 14
                                    

עבר כבר שבוע מאז שנואה התעורר ועל כל אפצי הכי קטן שלו כל הבית בכוננות, דוחפים לו תרופות ומשתדלים לדאוג שיהיה לו נעים עד כמה שאפשר.
בכל השבוע הזה טיילר לא התקרב לחדר ובכל פעם שאחיותיו ניסו לגרום לו לחזור לשם הוא התעצבן ואמר להן שהוא עסוק.
אבל כל ה׳מסמכים׳ שהיו לו על השולחן היו רק תמונות של נואה כשהיה צעיר או מהתקופה הנוכחית.
הוא הבין שנואה פחד ממנו אחרי כל מקרי האלימות,אבל נואה משגע אותו והפחד של השטני מגביהה את זה.
מצד אחד הוא היה צריך להרוג אותו על כל ההרס בממלכה שלו ומצד שני לא היה מסוגל לכך,הוא ידע שעל כל טעות הכי קטנה כנגד המלך עלולה להגמר בעונש חמור אבל הוא לא היה מסוגל לתת לו אחד מהעונשים בחוקים,אז הוא נתן לו עונש משלו.
שלמען האמת לא התקרב לשום חוק בספר, האונס.
זה במחשבות שלו 24/7,הוא לא הבין עד כמה הוא היה עצבני על נואה,הבחורים הדליקו אותו וגרמו לו לעשות דברים שלא עשה בעבר או יעשה בעתיד.
ולאנוס בנאדם זה נקרא להרוס לו את העתיד ושהוא יחיה בפחדים תמידיים על זה.
הוא אומר את זה מ....ניסיון
הוא גם חווה אונס ברחוב,כי היה הבן של המלך הכי טוב שהיה אי פעם בכל הדורות של המלוכה.
אנשים סגדו למלך ולמשפחתו,היו מוכנים למות למענם ועשו כל מה שהמלך ביקש בלי לחשוב.
וככה גם טיילר,הלך לעיר שבה חיו כל התושבים הרגילים ונאנס בסמטה חשוכה.
הוא התגבר על זה רק אחרי כמה שנים, אחרי מיליון פסיכולוגים ועזרה ממשפחתו.
האונסים מתו ומשפחותיהם גורשו מהעיר ונשארו בלי שום פרוטה בכיס,הכל הועבר למשפחתו כפיצוי.
הוא ידע איך נואה מרגיש אבל לא ידע איך לגשת אליו בלי להתחיל להתחרפן ולזרוק דברים או להרביץ לנואה.
הוא צריך מישהו לדבר איתו ושלא ישפוט אותו,
ואין מצב שהמשפחה שלו כי הם יהרגו אותו
אז הוא צריך ללכת לפסיכולוג,שוב.
הוא צחק לעצמו במרירות
איזה כיף.
~~~~~~~~
אחד הסודות הכי גדולים של טיילר נחשפו¿🥺
מה אתם אומרים על הפרק?💗🧚🏻‍♀️
מקווה להעלות פרקים בקרוב,אני צריכה לכתוב חדשים וישלי ללמוד לשני מבחנים גדולים עם עוד עבודה ומלא שיעורי בית שעוד לא התחלתי אפילו😭😭
עלה בתאריך:15.10.19

The opposites unite|הפכים מתאחדים Where stories live. Discover now