עברו כבר יומיים מאז שנואה חזר הביתה ועוד חמישה ימים מאז שהוא התעורר,טיילר לא הפסיק להיות סביב נואה 24/7
הוא הביא לו לאכול,עזר לו להתקלח,דאג לשים לו את כל המשחות,הרגיע אותו כשבכה ועשה בשבילו הכל.
היד השבורה של נואה היתה היד שהוא השתמש בה הכי הרבה,ולצערו השבר לא היה קל ככ.
אבל למרות זאת הוא לא וויתר ונלחם לעשות דברים בעצמו כמו שהיה רגיל,טיילר אהב את העקשנות שלו ונתן לו לעשות חלק מהדברים שכן יכל לבדו.
חלק מהדברים שהוא לא נתן לו לעשות לבד היה לאכול.
מה הוא לא יעשה בשביל להביך את נואה?
״טיילר!״ מלמל נואה במבוכה כשהושיב אותו על הכיסא,מאכיל אותו השניצל והציפס שהיו בצלחת.
״מה תינוקי?״ אמר טיילר בקול מתגרה,צוחק על נואה המובך.
נואה חבט בו,מסמיק ומפנה את ראשו לצד השני כדי שטיילר לא יראה עד כמה אדום הוא.
״די לקרוא לי ככה!״ קרא נואה במחאה וכמעט נחנק כשטיילר השתיק אותו עם נשיקה.
טיילר היה ראשון להתנתק מהנשיקה,מבט מסופק על פניו והוא התנהג כאילו כלום לא קרה.
נואה ההמום לא דיבר והשפיל את ראשו במבוכה,לא מודע לאחיות של טיילר שצילמו את הכל,בידיעתו של טיילר כמובן.
״נואה תפתח את הפה,קדימה״ ביקש טיילר,מעלה חיוך ערמומי על פניו ״או שאתה רוצה נשיקה שוב?״
נואה פתח את פיו במהירות,מבט זועף על פניו ונתן לטיילר המרוצה להמשיך להאכיל אותו.
בסוף הוא הפסיק לאכול שוב, שבע כשעוד לא גמר חצי מהצלחת שלו.
״נואה,תפתח את הפה בייבי. לא אכלת אפילו חצי״ אמר טיילר בדאגה,מביט בנואה שהנהנן לשלילה.
״אני שבע״
״נואה אתה חייב לאכול,הרופא אמר שאתה צריך לסיים לפחות שתי צלחות כאלה ביום״ אמר טיילר במחאה,מנסה לשכנע את הנער לאכול.
נואה פתח את פיו שוב בחוסר רצון,אך לפני שהספיק ללעוס את חתיכת האוכל שבפיו הוא הקיא את האוכל ישר על טיילר.
הוא גיחך,פרצוף שטני על פניו למראה טיילר ההמום.
״נואה!״ קרא אל הנער שצחק,בורח ממנו.
״לא תתפוס אותי!״ קרא אליו נואה,לא שם לב אל אחיותיו של טיילר ורץ החוצה.
״בוא הנה,חתיכת שובב!״ צעק טיילר,צוחק גם.
״תנסה לתפוס אותי זקן!״
״הי!״ קרא טיילר בכעס,מגביר את ריצתו.
״זקנציק!״
״אני רואה שהיא מגביר לך את הביטחון העצמי!״
״לא,רק העובדה שהחזרתי לך״
״מישהו פה נהיה רשע״
״נהיה? אתה תמיד היית!״
הם המשיכו ככה,רצים בכל הבית עד שבסוף טיילר איבד את נואה שרץ לאחד החדרים והתחבא בארון.
״נואה?״ קרא טיילר,צעדיו הכבדים נשמעים בחדר ונואה ניסה לשמור על שקט.
״אתה פה?״ קרא טיילר,שומע את הציחקוק שברח מפיו של נואה ופותח את הארון.
״הו,תראו מי פה! הקטנציק שלנו״ הכריז טיילר, ״ועכשיו הוא יוצא מן הארון חברים!״
״טיילר!״ קרא נואה,צוחק ומובך ביחד.
״מה!״ קרא בהתגוננות,״הוצאתי אותך מהארון כי אתה שלי״
הוא נישק את נואה שוב,מאריך את הנשיקה.
העובדה שנואה לא התנתק מהנשיקה ולא נגעל שמחה אותו,זה אומר שהוא אוהב אותו גם.
הוא חייך לנשיקה,מרים את נואה שכרך את רגליו סביבו.
הוא התיישב על המיטה,עוטף את נואה עם ידיו הגדולות.
פתאום נואה נשך את הלשון של טיילר,מוציא לו לשון ילדותית ובורח מהחדר שוב.
״אתה כלכך ילדותי לפעמים״ צחק טיילר,יוצא לרדוף אחריו.
פרק הבא בשישי🖖🏼
~~~~~~~~~~
אחד הפרקים הקיטשיים והמצחיקים שכתבתי😍
לנואר אני שרופה עליכם קשות🥵
סליחה על העיכוב עם הפרק,יום עמוס😰
עלה בתאריך: 3.12.19
YOU ARE READING
The opposites unite|הפכים מתאחדים
Romance✔הושלם✔ ״תשחרר אותי!״ ״אתה לא יוצא מפה,אני לא אתן לך לחמוק ממני.זה הבית החדש שלך״ ~~~~~ הוא הסגיר את עצמו כדי להציל את חבריו,אבל לא האמין שאחרי שיפגוש את יורש העצר החדש,הכל יסתבך. ~~~~~~~ מקווה שתאהבו😍 תאריך פתיחה:7.09.2019💗 תאריך סיום:25.12.19🥺...