The opposites unite|07

2.4K 149 18
                                    

אני מתחילה תקופה עמוסה בלימודים (כל יומיים מבחן), אני אשתדל לכתיב פרקים מראש כדי להעלות אותם כשיהיה לי זמן❤️ בנתיים אשתדל להעלות פרקים בקביעות כדי שלא תצטרכו לחכות הרבה😜
צום קל לכל מי שצם מחר!🤯
~~~~~~~~~~~
טיילר התחרפן.
עברה יותר משנה והחיילים שלו לא מצליחים למצוא את עקבותיו של נואה.
בכל יום שעובר הוא מאבד את השפיות שלו יותר,מנפץ והורס דברים בארמון, מתייחס בחוסר איכפתיות לחפצים שעברו במשך דורות במשפחתו.
הריח של נואה התחיל להתפוגג מהמצעים שלו ומבגדיו, הוא היה נואש לנואה.
אבא שלו אמר לו שיום אחד הוא יפול לדבר הזה שנקרא אהבה,כל האנשים הכי חזקים בעולם נפלו.
משפחתו דאגו לו,אבל לא היה לו איכפת.
הוא רק רצה את נואה איתו.
הוא ברח עוד לפני שהספיק להתרפא בבית החולים הפרטי,
משאיר את טיילר עצבני
״בוס,מצאנו את נואה״ אמר אחד החיילים, דופק על דלת חדרו של טיילר.
הוא פתח את הדלת בטריקה, הולך במהירות לחדר הבקרה וגורם לחייל לרוץ אחריו.
״מה קורה פה?״ שאל טיילר בקשיחות,ניגש למפקח על החיילים שנעמד מולו, מראה לו את מצלמות האבטחה שפרצו אליהם.
״בוס,מצאנו את נואה. הוא נמצא בקיבוץ קטן ליד האיזור של אגם גורדון״
טיילר חייך בזדוניות
״אנחנו יוצאים להביא אותו.עכשיו״ פקד בעצבנות, מבהיל את כל החיילים בחדר.
״תתכוננו,יש לכם עשר דקות בדיוק״ פקד ויצא, הולך לחדרו ולובש בגדים רנדומלים שמצא, מסדר את שיערו.
״חיילים!״ שאג טיילר בחוזקה מחוץ לחדר, גורם לחייליו להתייצב מחוץ לחדר,מבטים מבוהלים על פניהם.
״אנחנו יוצאים להחזיר את נואה הביתה. הרכבים מוכנים?״
״כן בוס. הרכב מחכה לך עכשיו מחוץ לבית״ הודיע אחד החיילים מאחורה,שדיבר למכשיר קשר.
״אתה ואתה, בואו איתי. כל השאר תתפזרו לשאר הרכבים״ אמר טיילר,חסר רחמים,לא כשזה מדובר בנואה.
הם נכנסו לרכב,טיילר צועק פקודות מידי פעם.
אחרי חצי שעה הם הגיעו וטיילר התפלא איך נואה הצליח לרוץ כלכך הרבה, אם הם הגיעו בחצי שעה,אז מה איתו?
״שלום,מי אתם?״ שאל השומר, מתייצב מולם, לא מזהה מי זה עומד מולו.
טיילר גיחך,אחריו גם חייליו.
״אתה לא יודע מי אני?״ הוא הניד בשלילה.
״אני היורש עצר,טיילר״ ענה לו בהתנשאות.
״א-אדונ-אדוני, לא יד-ידעתי״ גמגם השומר,פותח את השער בידיים רועדות.
הוא נכנס, חייליו אחריו, מחפשים במבטם את נואה.
המבטים של האנשים מסביב היו מבוהלים,קופאים במקומם כשראו את טיילר וקדים קידה.
מייק,שראה את טיילר מרחוק רץ לחדר של חברו במהירות להודיע לו.
נואה סיפר לו הכל והוא הבטיח לשמור עליו.
״נואה! תפתח,מהר!״ דפק מייק בלחץ, צועק לחברו.
נואה פתח את הדלת, משפשף את עיניו עם ידיו.
״מה?״ מלמל נואה,חצי מנומנם.
״ט-טיי-טיילר״ גמגם בלחץ
״מה איתו?״ הזדקף נואה,מתעורר בשניה.
״הו-הוא פה״
״מה?!אנ-אני חיי-חייב ל-ללכ-ללכת״ אמר נואה,מנסה לנשום כרגיל. מייק תפס אותו,סוגר את הדלת ומחבק אותו.
״אנחנו ניקח כמה דברים שלך ונעוף מפה,לפני שהוא יחזור.אבל קודם כל תנשום, הכל יהיה בסדר.אני מבטיח״ הרגיע אותו מייק,מושיט לו בקבוק מים ומתחיל לארוז לו כמה דברים בתיק הקטן שלו.
מייק סיים לארגן את הדברים, מניף אותו על כתפו ומושך את נואה הלחוץ אחריו,שבחן כל שניה את השטח.
הוא ראה אותו.
טיילר לא שם לב, אבל נואה כן ראה אותו.
נואה ניסה לנשום, בולע את רוקו בכבדות ובלחץ.
״הנה,הגע-״
ובדיוק כשיצאו מהשער,המגע שלהם התנתק, ונואה נמשך לאחור בחוזקה, רואה את החיוך השטני של טיילר.
שיט.
~~~~~~~~~
והו פרק חדש🐚🌊
ממש מקווה שאהבתם😍
סליחה אם יש שגיאות כתיב,לא בדקתי כי אני עצלנית🤦🏼‍♀️
צום קל לכל מי שצם מחר🤯
סליחה אם פגעתי במישהו/י🥺
עלה בתאריך: 7/10/19

The opposites unite|הפכים מתאחדים Where stories live. Discover now