שתי הודעות חשובות !
1. אם 5 אנשים לפחות יכתבו לי בתגובות שהם רוצים עוד עונה לסיפור אני אעשה עוד אחת (בנתיים יש 3 שרצו)❤️
3. עוד מעט חנוכה מתחיל,ואיתו נגמר העומס בלימודים (חוץ ממבחן אחד שישאר לי לאחרי אבל זה לא כזה חשוב) ואני אוכל לחזור לפעילות מלאה ולכתוב לכם מלא מלא פרקים לכל הספרים שלי!🤞🏼 הייתם רוצים מרתון של 2/3 פרקים בחנוכה?💫
~~~~~~
הרופאים ניסו לדבר עם נואה,אבל הוא רק בהה החוצה, מחכה לרגע שטיילר יחזור.
השעה היתה שתיים עשרה בלילה, הרופאים התייאשו והתיישבו בצדדים של החדר,מפקחים על החולים.
הוא השפיל את ראשו, זה היה יום ההולדת שלו.
הוא היה בן 17.
אבל....אף אחד לא זוכר... שוב....
הוא התכרבל בתוך עצמו, מתכסה בשמיכה.
ובסוף הוא נרדם.כשהוא קם,המיטה של טיילר עדיין לא חזרה למקומה ואיתה גם טיילר. הוא דאג לו,אבל הוא לא יכל לקום ולא לדבר.
פתאום תפסו את עיניו קופסא גדולה שהונחה על השידה לידו.
הוא לקח אותה בידיים רועדות,רואה את המכתב שעליה.
׳היי בייבי,
אם אתה קורא את זה אז כנראה שמצאת את המתנה שלי..
אני לא טוב בברכות,אבל אני אנסה.
מזל טוב בייבי, אתה בן 17.
אני כלכך גאה בך על הדרך שעברת,ואתה יודע מה?
אני שמח על כל הבלגן והעצבים שחווינו ביחד, זה היה שווה את זה. הכרתי את הבנאדם הכי מתוק,יפה וחמוד שיש ביקום הזה,רק בזכות זה. אני רוצה לאחל לך את כל הטוב שיש בעולם,שתדע, אני תמיד פה בשבילך ובשביל לעזור לך. לא משנה מתי. אני רוצה לתת לך את הכי טוב שיש רק כדי לראות את החיוך היפה הזה על הפנים שלך ולשמוע את הצחוק החמוד שלך.
אני יודע שאתה לא יכול לקום ולא לדבר כדי לבוא לפגוש אותי,אבל בקרוב אתה תיהיה בידיים שלי,שוב:)
אני גם אסביר לך למה.
מסתבר שכשנפלת על הראש המכה היתה חזקה יותר ממה שחשבו וזה החזיר לך את הזיכרון לימים שהיית מגמגם, ככה שעכשיו כל פעם שתדבר זה מה שיהיה. הרופאים הבטיחו לי שזה ישתפר לאט לאט, אז אנחנו נעבור את זה ביחד. אני מבטיח.
אתה בטח שואל את עצמך למה לא חזרתי לחדר עד עכשיו נכון?
אז תסתכל מה יש בקופסא ותבין.
נפגש בקרוב,אוהב טיילר׳
נואה חייך, לחיו סמוקות וידיו רעדו.
הוא פתח את הקופסא, רואה בפנים קלקר.
הוא הביט פנימה מבולבל,מזיז את הקלקר ורואה מחברת קטנה. הוא פתח אותה, רואה תמונות שלו עם המשפחה של טיילר, צוחק וחיוך ענקי עלה על פניו.
הוא הזיז שוב את הקלקר,רואה אייפון.
אייפון....8+ ?
מה?
על הטלפון היה פתק.
׳תדליק את הטלפון,יש הפתעה׳
הוא פתח את הטלפון,נזהר לא לשבור אותו.
הוא היה בטוח שזה עלה לטיילר המון.
בנתיים הוא מצא עוד כמה דברים שם; בגדים, ממתקים...
הטלפון שלו התריע על הרבה הודעות,והוא פתח אותן.
׳יום הולדת שמח בייבי׳ ההודעה היתה מ...החתיך שלי.
שוויצר.
פרק הבא בראשון🤠
~~~~~~~~~
יומהולדת לנואה יאיי!😍😍😍
הפרק הבא זה חלק ב׳ של היומהולדת..💘
מקווה שתאהבו😌
אנחנו כמעט ב4k צפיות בסיפור,תודה לכם,אתם מדהימים!
עלה בתאריך: 20.12.19
YOU ARE READING
The opposites unite|הפכים מתאחדים
Romance✔הושלם✔ ״תשחרר אותי!״ ״אתה לא יוצא מפה,אני לא אתן לך לחמוק ממני.זה הבית החדש שלך״ ~~~~~ הוא הסגיר את עצמו כדי להציל את חבריו,אבל לא האמין שאחרי שיפגוש את יורש העצר החדש,הכל יסתבך. ~~~~~~~ מקווה שתאהבו😍 תאריך פתיחה:7.09.2019💗 תאריך סיום:25.12.19🥺...