The opposites unite|06

2.5K 147 35
                                    

כבר עבר שבוע מאז שהוא בקיבוץ.
הוא קיבל הרבה מטלות לעשות,כמו רוב האנשים שם רק שהוא עשה אותם עם החבר הכי טוב החדש שלו,מייק.
הוא כל יום קם בשעה 4:30 בבוקר,מתארגן במהירות ורץ למוסך, מגיע ב5:00 ומתחיל לעבוד עד הצהריים.
הוא כבר התרגל לשגרה הזאת ועבד קשה, הוא העדיף הכל מאשר להיות עם המפלצת שנקראת טיילר.
ועכשיו,הוא עבד על הצינור המקולקל כבר שעתיים, מנגב מפניו זיעה מצטברת מהשמש שמעליו.
זה היה היום הכי חם בשנה, היה בערך 40 מעלות ונואה נאלץ להמשיך את עבודתו בזמן שמייק נח בצל כי התייבש מהשמש.
הוא ניסה לשכנע את מייק לחזור לחדר,אבל הוא היה עקשן,בדיוק כמוהו והתעקש להשאר שם ולעזור אם צריך.
אבל בסוף הוא הצליח לגרום לו להתיישב,אחרי שהשביע אותו שאם יצטרך עזרה,אפילו אני קטנה הוא יקרא לו.
והנה, מרוב מחשבות נואה לא שם לב למעשיו,ותוך שניה הצינור השתולל והעיף מים לכל עבר,מרטיב את נואה המסכן בזמן שמייק ישב וצחק עליו.
״מה אתה צוחק?״ קרא אליו נואה,מנסה לתפוס את הצינור העקשן שעף לכל כיוון.
״סליחה א-״אמר ודבריו נקטעו כשהצחוק חזר ובקע מפיו
נואה רץ אחרי הצינור,מנסה לעצור אותו ובסוף מצליח,הוא התיישב על הדשא,רטוב ומתנשף,מנסה לסדר את נשימתו.
״אתה רטוב״ אמר לו מייק,מתגרה בו
״אה באמת? חתיכת טמבל. אני רדפתי אחרי הצינור הזה שעה שלמה בזמן שאתה צחקת. אתה חצוף,אתה יודע?״
״אתה הכרחת אותי לשבת ולנוח״
״ואתה אמרת שאם אצטרך עזרה אתה תעזור לי״
״אז אמרתי,מי אמר שאני מקיים?״
״הבטחות מקיימים בדרך כלל״ ענה לו נואה בזעף, עולה על הטרקטורון המשותף שלהם ומחכה שמייק יואיל בטובו לעלות.
״אני מקיים את מה שאני רוצה לקיים ומה שבאמת חשוב לי״ ענה לו מייק בהתחכמות, עולה על הטרקטורון ומתיישב לידו.
״לא כולם מסוגלים לזה״ תיקן אותו,מתגרה ״ורגע,אני עד כדי כך לא חשוב לך כדי לקיים את ההבטחה?״
״לא״ ענה לו מייק
נואה שיחק את עצמו נעלב, מפנה את מבטו ממייק ושותק.
הם המשיכו לנסוע בשתיקה,עד שמייק שבר אותה, לא מסוגל שלא לדבר עם נואה.
״טוב טוב! אתה חשוב לי,בסדר?!״ ירה אליו בזעף,ושולח מבט רושף כשראה את חיוכו של נואה.
לנואה היה חיוך יפה,הוא מודה.
אבל כשהוא חייך אליו בהתגרות, זה היה בלתי אפשרי לא לתת לו מכה או למחוץ אותו.
והוא העדיף את האפשרות השניה.
ובגלל זה הוא קפץ על נואה מאחורה,מפיל אותם.
״מה עובר עליך?״ צחק נואה,לא טורח לנקות את בגדיו שהיו מלוכלכים בכל מקרה.
״אתה חמוד״ ענה לו, מפליק לנואה ההמום בישבן ומתקדם לכיוון החדר אוכל,לאכול ארוחת צהריים.
~~~~~~~~~~~
מייק ונואה/ נואה וטיילר?😍

עלה בתאריך: 6/10/19

The opposites unite|הפכים מתאחדים Where stories live. Discover now