הו פאק,1k צפיות בסיפור👑😍
זה מספר מטורף,תודה🤭
~~~~~~~~~~~~~
טיילר לא היה מוכן לזוז מנואה אפילו לשניה.
לכל מקום שהוא הלך הוא גרר את נואה אחריו,
או יותר נכון טיילר נגרר אחריו.
נואה שכב במיטה שלו,קודח וטיילר לידו, עובד ומשגיח עליו.
החום שלו לא ירד במשך שבוע שלם מ40 מעלות,גורם לנואה לסבול מחום וריבים מתישים עם טיילר.
בדיוק כמו עכשיו.
״א-אבל-״ אמר נואה,מתעטש ״חם לי״
״אתה קודח מחום נואה,תשאיר את החולצה״ אמר לו טיילר,ממשיך לחתום ולעבור על הטפסים.
״א-אני מ-״,הפסיק כשהתעטש שוב ״מ-מת מח-מחום״
טיילר הרים את ראשו,מיואש.
הוא התיישב ליד נואה,מזיז בעדינות את ידיו מחולצתו ומחזיר את המגבת הקפואה למצחו.
נואה יבב מהקור,מנסה להוציא את המגבת.
״ז-זה קפו-קפוא״ ייבב,נלחם בטיילר.
״בייבי,אתה חייב להשאיר את המגבת. היא תוריד לך את החום״ אמר לו טיילר,מחייך למראה היפייפה של נואה כששריברב את שפתו התחתונה החוצה בעצבים.
״את-אתה מבט-מבטיח?״ שאל הקטן,מניח את ראשו על ברכיו של טיילר
״כן אל תדאג בייבי,אני מבטיח״ ענה לו,משחק בשיערו.
״את-אתה תיד-תידבק ב-בסוף״ מלמל נואה בדאגה,נרדם על ברכו של טיילר שלא שם לב.
״אני אעשה הכל בשביל הבריאות שלך,נסיכה״ ענה לו,מחייך כשהבין שהוא נרדם עליו.
״אתה חמוד כשאתה דואג לי״ לחש טיילר,מנשק את מצחו החם וממשיך בעבודתו.
~~~
טיילר הרים את ראשו,רואה בשעון שהשעה כבר שמונה בערב ושניהם פיספסו את ארוחת הערב.
״נואה,קום בייבי״ אמר לו טיילר,מנשק את הנער בפניו.
״ממ״ פלט נואה,מסתובב לצד השני.
טיילר צחק ״אתה חמוד״
הוא ידע שנואה שמע את זה כי אוזניו הפכו לאדומות והוא שיער שככה גם פניו.
הוא שיחק בשיערו של נואה, גורם לשטני לדחוף את ראשו לתוך ביטנו של טיילר,מרגיש את הקשיחות שלה.
״אאוץ״ מלמל השטני,משפשף את ראשו.
״מה קרה?״ נבהל טיילר,מרים את ראשו של נואה אליו.
״הבטן שלך...קשה״ אמר נואה,מצחיק את טיילר.
״בשביל זה צריך להתאמן לא?״ אמר לו,מגחך
נואה לא ענה והתחפר בבטנו עוד יותר,מייבב כשכאב הראש שלו חזר.
״מה קרה בייביבוי?״ שאל טיילר בדאגה
״ה-הראש״ אמר והחזיק את ראשו
״אתה זוכר מתי הבאנו לך את האקמול?״ שאל הבוגר והשטני הניד בראשו לשלילה.
״זה היה ב..אחד בערך לא? עכשיו שבע. כן,אפשר להביא לך״ אמר שחור השיער וקם,מביא לקטן את המזרק ומים.
״תפתח פה״ אמר בגיחוך,מרגיש כאילו הוא צריך להאכיל תינוק,הנער ציית במהירות,פותח את פיו.
טיילר הזריק לו את הנוזל הורוד לפה כמה פעמים,מפסיק כשהנער היה צריך מים.
״זהו״ הכריז,נשכב לידו.
״מה אתה רוצה לעשות?״ שאל טיילר, מחבק את נואה המבוהל
״ל-לא יו-יודע״ גמגמם השטני
״רוצה לראות משהו בנטפליקס?״הציע הגדול וקם לקחת את השלט כשנואה הנהנן לחיוב.
״מה אתה רוצה לראות בנטפליקס?״ שאל טיילר
״יו-יומני הער-הערפד״ אמר הנער במבוכה (ה.כ-זאת סדרה מושלמת,מי שלא רואה מפסיד!🥴)
״יאללה״ אמר טיילר,מחבק את נואה אליו ולוחץ פליי.
הם עשו מרתון עד מאוחר בלילה,מחובקים ושקועים בסרט.
כשהם נרדמו,הפרק המשיך להתנגן ברקע אבל להם לא היה איכפת,היה להם איכפת מחום הגוף אחד של השני והנעימות שהרגישו ביחד.
אחיותיו של טיילר נכנסו לחדר,מחייכות כשראו את שני הבנים ישנים יחד ועצרו את הפרק.
״איזה חמודים״ מלמלו ביחד,מחייכות
פרק הבא ביום ראשון🍭
~~~~~~~~~~~
זה עושה לי חשק לחבר🥺
לנואר פוראבר והו😍🙈
כתבתי את הפרק במשך שלוש ימים בהמשכים אז סליחה שיצא כזה כושל🥴
אשמח לדעות שלכם על הפרק💗🍼
עלה בתאריך:7/11/19
YOU ARE READING
The opposites unite|הפכים מתאחדים
Romance✔הושלם✔ ״תשחרר אותי!״ ״אתה לא יוצא מפה,אני לא אתן לך לחמוק ממני.זה הבית החדש שלך״ ~~~~~ הוא הסגיר את עצמו כדי להציל את חבריו,אבל לא האמין שאחרי שיפגוש את יורש העצר החדש,הכל יסתבך. ~~~~~~~ מקווה שתאהבו😍 תאריך פתיחה:7.09.2019💗 תאריך סיום:25.12.19🥺...