נואה התעורר,משפשף את עיניו ומביט בשעון
הוא לא היה באמבטיה לפניי?
הוא הסתכל לצדדים,שתי אחיותיו של טיילר מחבקות אותו וברקע מתנגן פרק של סדרה כלשהי שהוא לא זיהה.
הוא ניסה לקום אבל נכשל,הוא לא רצה להעיר את שתי הבנות שהיה בטוח שטרחו בשבילו הרבה אחרי ההתקף ורצה לתת להן לישון,אז הוא פשוט בהה בתקרה.
״ממ״ פלטה לוטם,ישר לאוזן של נואה,מבהילה אותו.
״או,בוקר טוב קטנצ'יק!״ מלמלה,מחייכת ומתמתחת.
״בוקר טוב״ אמר בחזרה בביישנות
״אתה כזה חמוד!״ אמרה בהתלהבות ומחצה אותו בחיבוק,הוא איבד שליטה ובטעות נפל על לוטם שנפלה לרצפה איתו.
הם הסתכלו אחד על השניה המומים עד שהתחילו לצחוק,הוא ירד ממנה כשהבין שהיה כבד לה והפסיק לצחוק
״שמן״ מלמל לעצמו, הצחוק הפך לבכי והוא רץ לשירותים.
״נואה!״ היא קראה ונקטעה על ידי טריקת דלת.
היא קפצה על המיטה,מעירה את אחותה העצבנית.
״מההה״ צעקה רותם כשהיא קראה לה בפעם המיליון.
״קומי,צריך להרגיע את נואה נו!״
היא הזדקפה,מכווצת את גבותיה ומבט שופט בעיניה
״מה עשית?״
היא סיפרה לה,אחותה לא ידעה איך להגיב.
״הוא..לא שמן.הוא רזה רצח.רבע עוף וגם זה בקושי״ קבעה התאומה הקטנה יותר אל אחותה המבוהלת.
״אני יודעת,אבל לא הספקתי להגיד כלום.הוא ברח״ ענתה המבוהלת,מביטה אל דלת האמבטיה.
״בואי״ אמרה לה הגדולה,קמה אל השירותים.
״נואה? אתה שומע אותנו?״
ייבוב נשמע מתוך השירותים,חלש ובקושי נשמע שגרם לבנות להאנח בהקלה.
״נואה, אתה לא שמן בייבי,אתה רזה״ אמרה לוטם,נשענת על הקיר שליד הדלת.
״אתה הבנאדם הכי רזה שאני מכירה אוקיי? ולאף אחד לא איכפת מזה אם אתה שמן או רזה,האופי זה מה שמגדיר אותך יפה שלי״ אמרה רותם ברוך,עושה כמו אחותה.
״כן.טיילר אוהב אותך כמו שאתה,אתה לא צריך לשנות בעצמך כלום. אתה כמו מלאך שנפל משמיים אלינו,אנחנו שמחים שהכרנו אותך ושעשית לטיילר בעיות בממלכה״ ציחקקה לוטם
ציחקוק קטן נשמע מהאמבטיה,מנעול נפתח ופרצוף ביישן נגלה מולן,הן הזדקפו בחיוך.
״יאש!״ צעקו הבנות בשמחה,מחבקות את נואה.
הוא היה מובך,אבל בסוף החזיר להן חיבוק.
הבנות האלה עזרו לו כל התקופה שהיה פה וגם עכשיו,הוא הרגיש בליבו רגש של אהבה אינסופית כלפיהן כאילו היו אחיותיו השניות.
״תודה״ לחש להן,חיוך קטן על פניו
״בכיף קטנצ'יק. ועכשיו,ליום כיף שלנו!״
פרק הבא בראשון🙌🏻
~~~~~~
אני מאוהבת בנואה,הוא ככ חמוד😍💍
כמעט הגענו ל30 פרקים,זה לא נקלט לי🥵
עלה בתאריך: 15.11.19
YOU ARE READING
The opposites unite|הפכים מתאחדים
Romance✔הושלם✔ ״תשחרר אותי!״ ״אתה לא יוצא מפה,אני לא אתן לך לחמוק ממני.זה הבית החדש שלך״ ~~~~~ הוא הסגיר את עצמו כדי להציל את חבריו,אבל לא האמין שאחרי שיפגוש את יורש העצר החדש,הכל יסתבך. ~~~~~~~ מקווה שתאהבו😍 תאריך פתיחה:7.09.2019💗 תאריך סיום:25.12.19🥺...