The opposites unite|16

2.1K 122 14
                                    

הוא נשם עמוק לפני שהרים את ידו ודפק על הדלת של החדר.
הלב שלו פעם במהירות,הוא היה לחוץ.
הדלת נפתחה,חושפת לעיניו את אחותו הקטנה,רותם ואת נואה במיטה שלו עם שאר המשפחה של טיילר.
כשנואה קלט את טיילר הצחוק שלו נפסק,הוא השפיל את ראשו ושיחק באצבעותיו במבוכה.
״תראו מי נזכר להגיע״ מלמלה לוטם
״האביר על הסוס הלבן״ השלימה אותה רותם
״האביר על הסוס הלבן? אולי החמור על הלמבורגיני״ אמרה רותם,צוחקת ומדביקה את כולם בצחוק שלה,חוץ מטיילר ששלח לה מבט כועס
הוא רמז להם לצאת מהחדר ולהשאיר אותו לבד עם נואה,אבל המשפחה שלו לא מבינה רמזים והם המשיכו לרדת עליו.
טיילר נתן לעצמו בוקס במצח,מנסה להשתלט על העצבים שקרובים לבוא,כדי לא להפחיד את נואה.
״צאו.מפה.עכשיו״ מלמל טיילר באיום, עיניו נעשות כהות ואפלות וידיו נסגרות לאגרופים.
״כשאתה בהתקף עצבים? למה? כדי שתרביץ עוד פעם לנואה?״ שאלה לוטם, מעצבנת את אחיה.
הוא הסתכל עליה במבט כועס לפני שתפס בידה ובידי התאומה שלה בחוזקה,מעיף אותן וגורם להן לדפוק את ראשן בקיר.
הדמעות עשו את דרכן על פניהם של שתי הבנות ונואה,שרץ לעזור להם למרות שהיה חלש.
טיילר היה עדיין עצבני והתחיל להעיף דברים, הורס את החדר של נואה כמעט לגמרי.
״טיילר! תתאפס על עצמך! אמרת שאתה בא לפה רגוע,נכון?! אז איפה הרוגע שלך?!״ צעקה עליו רותם, מנסה לקום ונעזרת בנואה ובאחותה.
״אם לא היו לי שתי אחיות מזדיינות כמוכן זה לא היה קורה בכלל!״ צעק בכעס
״אם לא הינו פה נואה היה מת!״ צרחה לוטם בבכי, נפגעת מאחיה וכמוה גם אחותה.
״הוא לא! הייתי דואג לו בלעדיכן! אני לא צריך אתכן! שתי זונות מסריחות!״ שאג טיילר, מפחיד את נואה שהתקפל לכדור בצד של החדר,מנסה לברוח.
טיילר קלט אותו,מעלה חיוך זדוני על פניו ומושך אותו,לא מקשיב לצרחות של הבנות.
הוא קשר את נואה,לא נותן לבנות להתקרב.
בשלב הזה כבר הבנות צרחו בבכי, מנסות לעזור לנואה שחוטף את כל העצבים של טיילר.
״תעזוב אותו! הוא לא עשה לך כלום!״ צרחה רותם, מתקרבת לנואה ומנסה להוציא אותו מהקשרים החזקים שהיו סביבו,הוא היה כבר חצי מעולף וסימנים הופיעו על כל גופו החצי עירום.
החולצה והמכנס שלו היו זרוקים איפה שהוא והבוקסר היה עדיין עליו, הבנות לא רצו לראות את זה, אז הן חיבקו אחת את השניה ובכו בשקט.
הן ניסו לקרוא לחיילים,אבל טיילר לא נתן להן לצאת, הוא רצה שיראו מה קורה כשמעצבנים אותו וללמד אותן לקח.
הבכי והצרחות של נואה נפסקו, אבל טיילר המשיך במעשיו,לא מתחשב בזה שהוא כבר התעלף.
״טיילר!הוא כבר התעלף! עזוב אותו,בבקשה״ התחננו האחיות,ממשיכות לנסות להגן אחת על השניה.
״תשתקו כבר,כלבות״ מלמל טיילר
״יודע מה?! לא! אנחנו לא נשתוק! אתה פאקינג מתעלל בבנאדם שאתה אוהב רק בגלל הבעיות עצבים שלך! מה אתה חושב שנואה רוצה?! להשאר פה? לא! הוא כל יום מספר לנו על המשפחה שלו וכמה כיף היה לו שם! זה שהוא הקריב את עצמו בשביל החברים והמשפחה שלו מראים עד כמה בנאדם טוב הוא! ואתה? אתה שם על זה זין, לא איכפת לך בכלל! תקלוט,קיבלת מלאך אוקיי?! למה לעשות לו את זה? זה לא מגיע לו בשיט! ואתה? אתה חתיכת מפלצת מסריחה. אני לא אתפלא אם נואה לא ירצה להתקרב אליך אפילו אחרי זה!״ צעקה עליו לוטם, מחזירה אותו למציאות.
הוא הסתכל על השוט בידו ועל אחיותיו שבכו.
על נואה לא היה לו אומץ להסתכל, הוא לא רצה לדעת מה הוא עשה לו וכמה חמורות הפציעות.
הוא זרק את השוט על הרצפה בעצבים,יוצא בטריקת דלת.
אחיותיו של טיילר שיחררו את נואה,מושיבות אותו על הרצפה בעדינות ורצו לקרוא לרופאים.
נואה התעורר,מתנדנד לכיוון האמבטיה, ולוקח את הכדורים מהארון,לא טורח להשאיר אפילו פתק, לאף אחד לא יהיה איכפת,זה ברור לו.
הוא התיישב בתנוחה הקודמת שלו,מכניס כמה שיותר כדורים לפיו עד שבלי לשים לב החבילה נגמרה.
הדלת נפתחה, הוא ראה בטשטוש מי עומד מולו,מחייך חיוך מריר ואחרכך עיניו נעצמו.
לוקחות אותו לעולם אחר,אל החופש שלו.
~~~~~~~~~~
אימלה פרק אחד הקשים שכתבתי🥺
אני יודעת שזה מעצבן שבכמה פרקים האחרונים נואה כל הזמן חוטף מכות מתעלף ומאושפז,אבל אל תדאגו, זה ישתנה ממש בקרוב😍🤪
והגענו למקום שלישי בקטגוריה של מלחמה, זה מטורף,תודה לכם ואוהבת אתכם המון😍
~~~~~~~~~~~~~
התחלתי לכתוב עוד סיפור של גייז במקביל, אני לא ככ מרוצה מהסיפורים האחרים בעמוד וכל הזמן עולים לי רעיונות לסיפור אז או שאני משלבת אותו עם סיפור נוכחי שאני כותבת או שאני פותחת סיפור חדש.
הפעם הרעיונות לסיפור חדש בא לי מסיפור שלמדתי בשיעור ספרות,אני ילדה מוזרה🤦🏼‍♀️😂
אני כנראה אעלה אותו במקום אחד הספרים שלא אהבתי (יש הרבה כאלה) בעמוד אבל רק אחרי שאגיע לבערך 10 פרקים בסיפור או יותר❤️

The opposites unite|הפכים מתאחדים Where stories live. Discover now