[3]

1.3K 99 3
                                    

  Ο μουντός καιρός του Λονδίνου έκανε την κατάσταση μου ακόμη χειρότερη,είχα μόλις λίγες ώρες ώστε να πάω στο περιοδικό και να δώσω την τελική μου απάντηση.Η κούραση με είχε καταβάλει όλο το βράδυ δεν κατάφερα να κοιμηθώ ούτε μια ώρα.Οι σκέψεις και οι αποφάσεις που έπρεπε να πάρω έκανα τον μυαλό να παίρνει χίλιες στροφές.Το "αν" και το "δεν" έπαιζαν πρωταρχικό ρόλο στις ερωτήσεις και στις απαντήσεις που έβγαζα.Ήξερα όμως ένα πράγμα που με έκανε να διστάζω.Ο φόβος.Φοβόμουν τις συνέπειες,τα λάθη και κυρίως φοβόμουν αν η ευκαιρία που μου είχε δοθεί είναι σωστή και εγώ μπορεί να βλέπω πάντα την αρνητική πλευράς της.Πάντα έτσι ήμουν πάντα σκεπτόμουν τα χειρότερα ακόμα και όταν είχα μετακομίσει στο Λονδίνο φοβόμουν το τι θα συναντήσω.

 Έπειτα όμως από δύο χρόνια στο Λονδίνο όχι μόνο είχα προσαρμοστεί αλλά είχα γνωρίσει υπέροχους ανθρώπους.Ειδικότερα οι συνεργασίες που είχα κλείσει είχε σώσει το περιοδικό από την χρεωκοπία,είχα χαθεί μέσα στις σκέψεις μου ψάχνοντας για μια απάντηση είτε θετική είτε αρνητική.

 Το μόνο όμως που ερχότανε  σαν απάντηση είτε το απόλυτο κενό.Να πάρει.Αναστέναξα βαριά και απομακρύνθηκα από το παράθυρο βημάτισα προς το σαλόνι το άγχος άρχιζε να με κυριαρχεί δάγκωσα την άκρη του δαχτύλου μου προσπαθώντας να το αποβάλω.Ήτανε μια συνήθεια που έκανα όταν έφτανα στα όρια μου.Βημάτιζα πάνω κάτω σκεπτόμενη τι έπρεπε να κάνω πως να 3 μια τέτοια ευκαιρία,πολλοί θα μου λέγανε ότι είμαι χαζή που κάθομαι και τα αναλύω όλα.Δεν είναι εύκολο,δεν είναι εύκολα να αφήσεις πίσω σου μια ρουτίνα,μια αξιοπρεπή δουλειά και τους φίλους που έχεις γνωρίσει.Εκεί που ήθελα να ξεφύγω για μερικές μέρες κατέληξα να βρίσκομαι μπροστά σε αυτό,περπάτησα προς το τραπέζι και αντίκρισα μπροστά μου το συμβόλαιο μου το είχε στείλει η Mia το πρωί.

  Πίστευε πως ήδη είχα δεχτεί και έτσι μου ετοίμασε το συμβόλαιο οι όροι ήτανε αρκετοί και απαιτητικοί.Πήρα το συμβόλαιο και γύρισα στην σελίδα με τους όρους ,άρχιζα να τους ξαναδιαβάζω για χιλιοστή φορά.

Όρος-1:Η υπάλληλος δεν έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την συμφωνία αφού έχει συμπληρωθεί ο απαιτούμενος χρόνος που έχει υπογράψει.

Όρος-2:Η υπάλληλος δεν έχει το δικαίωμα να διαρρέει φήμες εναντίον του συγκροτήματος αν παρατηρηθεί το φαινόμενο το συμβόλαιο ακυρώνεται και πληρώνει το πρόστιμο τον 200.000 λιρών.

Άλλη δουλειά δεν είχα να κάθομαι να σχολιάζω εκείνους.Ξεφύσησα  βαριά και διάβαζα τον κυριότερο όρο όπου με είχε προβληματίσει αρκετά.

Untouched // New LifeWhere stories live. Discover now