Τα κορμιά μας ησύχαζαν επάνω στο κρεβάτι τα χέρια του ήτανε τυλιγμένα γύρω μου κάνοντας με να νιώθω ασφάλεια μέσα σε εκείνη την γνωστή πλέον αγκαλιά του.Έριξα το βλέμμα μου προς το παράθυρο ήδη άρχιζε να δύει ο ήλιος και τα χρώματα του ουρανό άρχιζαν να παίρνουν χρώμα.Θυμίζοντας με τις στιγμές μου με τον Gregg αμέσως θλίψη κάλυψε την καρδιά μου στην θύμηση του.Έστρεψα το βλέμμα μου προς τον Harry,παρατήρησα τα χαρακτηριστικά του προσώπου το,τα ροζ χείλη του είχανε πάρει χρώμα από τα φιλιά μου ανταλλάξαμε σε όλη την διάρκεια της βραδιά μας.Τα μάγουλα του είχανε ροδίσει αμέσως σκέφτηκα τον Harry να μου κάνει επάνω στο γραφείο μου.Κοίταξα για μια στιγμή γύρω μου το σκοτάδι άρχιζε να σπάει από στιγμή σε στιγμή θα ξυπνούσε.
Σηκώθηκα σιωπηλά παραμερίζοντας το τυλιγμένο χέρι του από γύρω μου και περπάτησα στις μύτες των ποδιών μου προς το μπάνιο.Άνοιξα την πόρτα και μπαίνοντας μέσα άκουσα το όνομα μου να ηχεί από τα χείλη του αμέσως στράφηκα να τον κοιτάξω τα πράσινα μάτια του με κοιτούσαν αινιγματικά προσπαθώντας να καταλάβει γιατί έφυγα.Περπάτησα προς το κρεβάτι παίρνοντας από κάτω το λευκό του πουκάμισο του,το φόρεσα και κάθισα στην άκρη του κρεβατιού κοιτάζοντας τον.
"Είσαι καλά;"με ρώτησε με την βραχνιασμένη φωνή του.Έμεινα να τον κοιτάω άφωνη πως γίνεται να αλλάζει από στιγμή σε στιγμή.
"Ναι"του απάντησα μονολεχτικά και χαμήλωσα το βλέμμα μου.Τον ένιωσα να κινείται κοντά μου τα δάχτυλα του βρέθηκαν στο σαγόνι μου σηκώνοντας το.Τα πράσινα μάτια του αυτά που άρχιζα να ερωτεύομαι από τις στιγμές που περάσαμε με κοίταζαν ενθουσιασμένα.
"Θα ήθελα να το επαναλάβουμε το χθεσινό"αμέσως γούρλωσα τα μάτια μου.Χθες το βράδυ που περάσαμε ήτανε μονάχα μια ξεπέτα για εκείνον απότομα προσγειώθηκα στην πραγματικότητα το ροζ συννεφάκι διαλύθηκε αμέσως κάνοντας με να δω με λογική τα γεγονότα γύρω μου.Σηκώθηκα και έβγαλα από πάνω μου το πουκάμισο του ένιωσα σαν πόρνη χθες πίστευα πως κάναμε έρωτα γιατί πάντα με φιλούσε δεν ήτανε ένα φθηνό σεξ για εκείνον.Έτσι πίστευα τουλάχιστον μέχρι τώρα.
"Βάλαμε έναν όρο κάναμε ότι κάναμε τώρα μπορείς να φύγεις"του φώναξα και χάθηκα μέσα στο μπάνιο.
[...]
Ένιωθα χαμένη μέσα στο ίδιο χάος που δημιούργησα η ίδια.Ενέδωσα στο κάλεσμα του Harry χωρίς να σκεφτώ πως μονάχα ξέρει να πηδάει και να παρατάει την κοπέλες.Πλέον ήμουν μια από τις πολλές της λίστας του δεν νοιάστηκε,όλα αυτά ήτανε μονάχα επάνω στο πάθος μας στην χημεία που νιώσαμε και οι δύο όπου έπρεπε με κάποιο τρόπο να ξεσπάσουμε.Χθες το βράδυ όλα ήτανε ένα ψέμα πίστεψα πως μπορούσε να είχε αλλάξει αλλά τον έβλεπα απέναντι μου χωρίς να μου ρίχνει κανέναν βλέμμα.Ήμουν αόρατη για εκείνον πέρασα και δεν άγγιξα κανένα σημείο της παγωμένης καρδιάς του ίσως δεν ήμουν εγώ εκείνη που θα τον κάνει να νιώσει τι θα πει αγάπη.Γιατί όμως να αρχίζω να νιώθω να τον ερωτεύομαι εφόσον δεν μου έχει προσφέρει τίποτα μονάχα μια σαρκαστική απόλαυση.
Ύψωσα το βλέμμα μου προς τα αγόρια ο Niall με κοιτούσε σαν να είχε καταλάβει ότι δεν ένιωθα καλά.
"Θέλεις μετά την συναυλία να βγούμε για ποτό;"με ρώτησε χαμογελώντας μου.
"Εννοείται"του απάντησα νιώθοντας μέσα ένα τεράστιο βάρος να με βυθίζει προς το πάτο.
"Μετά όμως θα πάμε να φάμε γιατί έξοδο χωρίς φαγητό δεν πάει"αστειεύτηκε κάνοντας με να γελάσω.
"'Ετσι μικρή πρέπει να χαμογελάς όποιος μαλάκας σε έκανε έτσι δεν αξίζει πίστεψε με"αμέσως αυτό με έκανε να αισθανθώ καλύτερα ο Niall μου έβγαζε έναν καλύτερο εαυτό ποτέ μου δεν είχα αδέρφια και ο Niall με έκανε να νιώθω σαν την μικρή του αδελφή και έτσι κύλισε η ώρα με τα αστεία του Niall να μου φτιάχνουν την διάθεση κάνοντας να ξεχάσω την παρουσία του Harry.
__________________
Ένα κεφάλαιο μετά το άλλο:p.Ανέβασα και το επόμενο κεφάλαιο και άμα μπορέσω θα ανεβάσω και άλλα δύο για το βράδυ ώστε να αναπληρώσω το χαμένο χρόνο.Αν σας αρέσει το κεφάλαιο παρακαλώ ψιφήστε και σχολιάστε.<3
YOU ARE READING
Untouched // New Life
Fanfiction"Σ' αγαπώ όχι μόνο γι' αυτό που είσαι, αλλά και γι' αυτό που είμαι εγώ όταν είσαι μαζί μου" Βιβλίο: 1 απο 3 © 2014/15 - DON'T COPY THE STORY.