[Special Χ-Mas Chapter]

1.1K 77 11
                                    

 Κοίταξα το δέντρο που ήτανε στολισμένο στην κεντρική πλατεία του Λονδίνου.O κόσμος περπατούσε ανέμελος με τα παιδιά να φωνάζουν από χαρά να γελάνε βλέποντας τον Αι Βασίλη να κουνάει το κουδούνι βγάζοντας έναν ευχάριστο ήχο.Στράφηκα να κοιτάξω την σκηνή όπου σε μερικά λεπτά οι One Direction θα έκλειναν τον χρόνο με την συνοδεία των 5SOS.Αγκάλιασα τον εαυτό μου και περπάτησα προς την σκηνή πέρασα ανάμεσα από τον κόσμο που μαζευόταν για την συναυλία.Ο φύλακας με κοίταξε και του έδειξα την ειδική κάρτα που κρεμόταν γύρω από τον λαιμό μου.Κούνησε το κεφάλι του δίνοντας την πρόσβαση να περάσω.Του χαμογέλασα και σχεδόν έτρεξα προς την σκηνή,έψαξα τα αγόρια αλλά κυρίως έψαξα τα σμαραγδένια μάτια του.Θα με κοιτούσαν γεμάτα αγάπη και ζωντάνια κάνοντας με να νιώσω η ίδια ζωντανή. 

 Βρήκα τα αγόρια να έχουνε σχηματίσει κύκλο και τον Harry μέσα σε αυτόν.Τα βήματα μου λιγόστεψαν όταν άκουσα να τραγουδάει το ρεφρέν έκαναν μια μικρή πρόβα προτού την συναυλία.Στάθηκα να τον ακούσω χωρίς  τον διακόψω.Η βραχνή φωνή του προκαλούσε την καρδιά να δημιουργήσει  δυνατούς ρυθμούς.Τα χέρια του βρισκόντουσαν στις τσέπες του μαύρου τζιν του,φορούσε από πάνω το αγαπημένο μου παλτό σε συνδυασμό πάντα τα καφέ μποτάκια.Όσες φορές τον έβλεπα με αυτά τα μποτάκια του υπενθύμιζα πως δεν ταίριαζαν.Χαμογέλασα στην σκέψη εκείνη και έβαλα τα χέρια μου μέσα στις τσέπες του παλτού μου.

 Για μια ακόμη φορά ένιωθα απλή ανάμεσα στο πλήθος κόσμου που είχανε μαζευτεί για να ακούσουν τους One Direction.Είδα ακόμη και κοπέλες να φοράνε γόβες εγώ από την άλλη ήμουν με τα μαύρα ψηλά μποτάκια,ένα στενό μαύρο τζιν και ένα λευκό πουκάμισο.Τα μαλλιά μου κατέληγαν σε ελαφριές μπούκλες ενώ το μακιγιάζ μου ήτανε απλό τονίζοντας τα γαλανά μάτια μου.

   Ήμουν χαμένη στις σκέψεις μου όταν ένα ζευγάρι χέρια με τράβηξαν μέσα στην αγκαλιά του.Ύψωσα το βλέμμα μου κοιτώντας τον,εκείνα τα φωτεινά μάτια στην απόχρωση του σμαραγδιού που γυάλιζαν κάτω από το φως τον προβολέων έκαναν την καρδιά μου να χάσει τους ρυθμού της.

 "Έτοιμη;"με ρώτησε ενώ τα χείλη του πλησίασαν προς τα δικά μου.

 "Για ποίο από όλα;"τον ρώτησα και εγώ με την σειρά μου.Το αγαπημένο μου στραβό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη του κάνοντας τα μάγουλα μου να κοκκινίσουν.

 "Ότι θα κλείσεις τον χρόνο μαζί μου,ότι είμαστε μαζί και κυρίως όταν κλείνει ο χρόνος θα έχεις τα γενέθλια σου"αναφώνησε στο τέλος ενθουσιασμένος αμέσως γέλασα βλέποντας τον τόσο χαρούμενο.Πως γίνεται ένας άνθρωπος να σε κάνει τόσο ευτυχισμένο;Ο Harry ήτανε τα πάντα για εμένα τον αγαπούσα όσο τίποτα άλλο ήτανε από τους λίγους ανθρώπους μου εκτιμούσα και αγαπούσα.

Untouched // New LifeМесто, где живут истории. Откройте их для себя