[24]

958 80 5
                                    

 Περπατούσα προς το δωμάτιο μου από την αρχή που έφυγα από την συναυλία τους ένιωθα κάποιον να με παρακολουθεί έστρεψα για μια στιγμή το βλέμμα μου φοβισμένη προς τα πίσω αλλά δεν ήτανε κανένα.Τι στο καλό με έπιασε;Προφανώς αρχίζω και τρελαίνομαι για έναν άγνωστο λόγο η δουλειά τελευταία και η πίεση δεν βοηθάνε καθόλου.Αναστέναξα βγάζοντας μέσα τον συσσωρευμένο άγχος,έβγαλα από το τσαντάκι μου την κάρτα και καθώς πήγα να την περάσω στην πόρτα ένιωσα από πίσω μου μια καυτή ανάσα να πέφτει επάνω στα μαλλιά μου.Το γλυκό του άρωμα γέμισε το χώρο γύρω μου.Δεν θα έπρεπε να είναι στο πάρτη;Αναρωτήθηκα όταν το χέρι του κύλισε επάνω στην πλάτη μου κάνοντας την ανάσα μου να κοπεί αυτόματα.

 "Άνοιξε την πόρτα"με διέταξε σιωπηλά και εγώ αμέσως τον άκουσα πέρασα την κάρτα στην πόρτα και εκείνη άνοιξε την έσπρωξα και μπήκα μέσα στο δωμάτιο έχοντας από πίσω μου τον Harry.Πέταξα το τσαντάκι επάνω στο κρεβάτι μαζί με το φάκελο.Έστρεψα το σώμα μου προς το μέρος του,σταύρωσα τα χέρια μου κοιτώντας τον οργισμένα.

 "Τι θέλεις Harry;"τον ρώτησα και εκείνος τοποθέτησε τα χέρια τους στις τσέπες το μαύρου παλτού του.Πάντα μου άρεσε αυτό το παλτό,του πήγαινε.Τι κάνω τον χαζεύω;

 "Εσένα"είπε ήρεμα,δεν έδειξα την έκπληξη μου αντίθετα γέλασα ειρωνικά.

 "Κάναμε μια συμφωνία ότι έγινε έγινε"του είπα προσπαθώντας να αγνοήσω την καρδιά μου να χτυπάει σαν τρελή και μόνο στην παρουσία του.

 "Δεν με ενδιαφέρει έχει περάσει ένας μήνας-"πήγε να πει αλλά αμέσως σταμάτησε.Ένα μήνας μακριά του,κάθε μέρα ένιωσα όλα τα συναισθήματα μου να με μεγαλώνουν για εκείνον αλλά εκείνη την βραδιά το μπαράκι που τραγούδησα και έπειτα τον ακολούθησα μου πέταξε αυτές τις λέξεις.Αυτές τι λέξεις που έλεγαν να φύγουν από το μυαλό μου.

 "Θέλεις να σου θυμίσω τι είχε γίνει ή μάλλον τι μου είπες"η φωνή μου έτρεμε όπως και το σώμα μου τι ήθελε.Μια χαρά ήμουν και μόνη μου εκεί που είχα δεχτεί πως δεν θα το έχω τώρα έρχεται και λέει ότι με θέλει.Αναθεώρησα όλο αυτόν τον μήνα στο μυαλό μου πάντα έβρισκε ευκαιρίες να με πλησιάζει,πάντα προσπαθούσε να μου μιλήσει.Ξεφύσησα και τον κοίταξα τα πράσινα μάτια του φανέρωναν μια λάμψη,μια λάμψη που έβρισκα μονάχα στον Gregg.Η καρδιά μου έχασε μερικούς χτύπους της κοιτώντας τον.

Χωρίς να ακούσω άλλο την φωνή της λογικής μου βημάτισα κοντά του και τα χείλη μου βρέθηκαν επάνω στα δικά του φιλώντας τον παθιασμένα.Τα χέρια του έκλεισαν γύρω από την μέση μου τραβώντας με κοντά του.Τα χείλη μας κινούνταν αργά και παθιασμένα.Μου είχε λείψει η αίσθηση τον χειλιών του,τα χάδια του επάνω στο κορμί μου τον παρακίνησα να πάμε προς το κρεβάτι και εκείνος με έσπρωξε κάνοντας για μια άλλη φορά δική του χωρίς όρους.

 [...]

  Τα βλέφαρα μου πετάρισαν,το σώμα μου είχε πάρει φωτιά από την ζέστη,γύρισα να κοιτάξω τον Harry είχε τυλίξει το κορμί του γύρω από το δικό μου.Τα χέρια του ήτανε τυλιγμένα γύρω από το σώμα μου πήγα να τραβηχτώ αλλά εκείνος να κατάλαβε την κίνηση μου με τράβηξε κοντά του.Αναστέναξα βαριά και έστρεψα το σώμα μου προς την μεριά του,τα ροζ χείλη του είχανε πάρει μια πιο σκούρα απόχρωση από τα φιλιά που ανταλλάξαμε καθόλου την βραδιά.Τα μαλλιά του έπεφταν μπροστά στο πρόσωπο του καλύπτοντας τα χαρακτηριστικά του προσώπου του τα παραμέρισα προσεχτικά στην άκρη και παρατήρησα το όμορφο πρόσωπο του.Κοιμότανε γαλήνια σαν άγγελος μόνο που άγγελος δεν είναι ίσως να έκανα και λάθος.

  Κοίταξα για μια στιγμή το χέρι του που ήτανε τυλιγμένο γύρω μου.Πως γίνεται ένας άνθρωπος να μην σου έχει προσφέρει τίποτα πέρα από αδιαφορία και πόνο να αισθάνεσαι τόσα πολλά για εκείνον.Ξεφύσησα και παραμέρισα το χέρι του στην άκρη δεν με τράβηξε ξανά κοντά του.Σηκώθηκα και βημάτισα ως στο μπάνιο,έπειτα από μεριά λεπτά βρισκόμουν κάτω από το ζεστό να νερό να πέφτει επάνω μου.Σκέψεις,αναμνήσεις και συναισθήματα περνούσαν συνέχεια από το μυαλό μου.

  Πριν ένα χρόνο βρισκόμουν στο διαμέρισμα μου,με την απουσία του Gregg να με σκοτώνει κάθε λεπτό,τον αγαπούσα και εξακολουθώ να τον αγαπάω όσο τίποτα άλλο αλλά τώρα ο Harry είχε γίνει με κάποιο τρόπο κομμάτι της καρδιά μου.Φοβόμουν ότι όλο αυτό που νιώθω για τον Harry θα έπαιρνε την θέση του Gregg.Οι σκέψεις μου διακόπηκαν όταν η πόρτα του μπάνιο άνοιξε,άνοιξα τα βλέφαρα μου και πίσω από το θολωμένο τζάμι από τους υδρατμούς είδα την φιγούρα του Harry.

Τον κοίταξα και με μια κίνηση άνοιξε το πορτάκι από την ντουζιέρα.Μου χαμογέλασα αδύναμα και χωρίς την άδεια μου μπήκε μέσα,έκανα στην άκρη ώστε να μπει κάτω από το νερό.Το νερό έτρεξε στο γυμνό κορμί του,με τα δάχτυλα τράβηξε τα μαλλιά του προς τα πίσω.Τον κοιτούσαν σαν χαμένη,παρατήρησα το γεμάτο μπράτσο του από τα τατουάζ τον είδα που με κοιτούσε.

  Ένιωσα τα μάγουλα να κοκκινίζουν από την ντροπή πήγα να φύγω αλλά τα χέρια το με εγκλώβιζαν.Τραβώντας με κοντά του με έβαλε μαζί του κάτω από το νερό.Χαμήλωσα το βλέμμα μου κοιτώντας το στέρνο του.Ένιωσα τα δάχτυλα του να πιάνουν το σαγόνι μου αναγκάζοντας με να τον κοιτάξω,τα χείλη του χαμήλωσαν προς τα δικά του και αμέσως ανταπέδωσα το φιλί του.

________________

 Γεια σας!Πρώτα θέλω να ζητήσω ένα συγνώμη που δεν ανεβάζω συνέχεια κεφάλαια αλλά λόγω εξεταστικής είναι αρκετά δύσκολο.Γι'αυτό λίγη υπομονή και λίγη κατανόηση για τα επόμενα κεφάλαια.Επίσης θα ήθελα να ρίξετε μια ματιά στην νέα μου ιστορία Wicked ψηφίστε και σχολιάστε αν σας αρέσει.Αν σας αρέσει το κεφάλαιο ψιφήστε και σχολιάστε<3

Untouched // New LifeWhere stories live. Discover now