Έχει περάσει αρκετός καιρός που η ιστορία έχει μείνει στάσιμη.Σχεδόν κάθε μέρα επισκεπτόμουν το Wattpad και από το πουθενά το Untouched-New Life πήρε την πιο υψηλή κατάταξη δηλαδή νούμερο ένα.Η αντίδραση μου σε αυτή την έκπληξη με έβαλε σε σκέψεις.Τις έβαλα σε μια σειρά όπου οι εξής είναι:
1) Άφησα να περάσει ένα μεγάλο διάστημα χωρίς να συνεχίσω το δεύτερο βιβλίο.
2) Έμεινε στάσιμη όχι ότι δεν είχα ιδέες για τα επόμενα 2 βιβλία αλλά γιατί ενώ ξεκινούσα γράφω πάντα κάτι μου αποσπούσε την προσοχή.
3) Η προσοχή,οι σκέψεις και γενικά το μέλλον μου μπήκαν μπροστά απαιτώντας να πάρω κάποιες αποφάσεις.
4) Οι αποφάσεις!Να πω την αλήθεια πως πάντα με τρόμαζε να αλλάξω την ζωή μου.Θα με ρωτήσεις ,τι εννοείς;Εννοώ να αλλάξω την ρουτίνα μου,να φύγω από την πόλη που έμενα λόγο σπουδών και να αλλάξω ακόμη και χώρα.
5) Δεν είμαι το άτομο που θα ρισκάρει,δεν είμαι το άτομο που θέλει να αλλάξει κάτι στην ζωή του.Αγαπάω και εκτιμάω αυτά που μου έχουνε δοθεί χάρης των γονιών μου που με μέχρι και τώρα σε αυτή την στάση που έχω κάνει με στηρίζουν.
6) Έχω μείνει στην ασφάλεια που με περιτριγυρίζει από τον τρόπο ζωής μου μέχρι την συναισθηματικοί.
7) Τελική απόφαση!Εδώ και αρκετό καιρό έχω πάρει την απόφαση που φοβόμουν να πω το μεγάλο ναι.Να κυνηγήσω το όνειρο μου εκτός χώρας και συγκεκριμένα στην Αγγλία.Η χώρα που έκανα το πρώτο μου ταξίδι στα 16 και από τότε έλεγα πως κάποια στιγμή θα μείνω εκεί.
8) Ρίσκο!Θα είναι απότομη και μεγάλη αλλαγή οτι ακριβώς σ'ένα χρόνο θα βρίσκομαι στην Αγγλία.
Για τους παραπάνω λόγους έπαψα να γράφω λόγο των συνθηκών που έμπαιναν μπροστά μου.Έγινε ένα καλό ξεκαθάρισμα για το μέλλον που το βάζω πάνω απ'όλα ακόμη και αν αυτό σήμαινε να σταματήσω την γραφή για αρκετό καιρό.Δεν το έχω μετανιώσει γιατί πλέον στα 23 μου για πρώτη φορά ξέρω τι θέλω και θα κυνηγήσω το όνειρο μου.
Συνοψίζοντας με όλα τα παραπάνω θέλω να σας πω πως σύντομα το Untouched θα έχει μονάχα άλλο ένα βιβλίο.Αγάπαω τους χαρακτήρες μου γιατί τα περισσότερα είναι υπαρκτά πρόσωπα και εγώ απλώς πρόσθεσα ένα κομμάτι μου στον καθένα.Οι πρωταγωνιστές αξίζουν ένα τέλος είτε καλό είτε γλυκόπικρο το αξίζουν και έχω την υποχρέωση να την τελειώσω.
Περιμένω τις απόψεις σας σχετικά με τα απρόσμενα νέα μου.Μην ξεχνάτε πως για κυνηγήσετε τα όνειρα σας πρέπει να θυσιάσετε κάποια πράγματα.
YOU ARE READING
Untouched // New Life
Fanfiction"Σ' αγαπώ όχι μόνο γι' αυτό που είσαι, αλλά και γι' αυτό που είμαι εγώ όταν είσαι μαζί μου" Βιβλίο: 1 απο 3 © 2014/15 - DON'T COPY THE STORY.