A víz kezd kihűlni, így sajnos kénytelen vagyok véget vetni a romantikus megmártózásunknak.
Libabőrös leszek, és nem tudom eldönteni, hogy a hideg víz miatt, vagy az engem ölelgető és puszilgató Minho miatt. Vagyis, igazából nem is számít. Maradjunk annyiban, hogy mindkettő közrejátszik..
Minho végül elhúzódik tőlem, és finoman megsimogatja a vállaimat, majd szemeimbe néz :-JiSung...Fázol?- kérdezi tőlem, majd rájövök, nem csak libabőrös vagyok, de remegek is, ami lehet szerepet játszott abban, hogy észrevette.
-Kicsit...- ajj, de annyira nem akarom ennek az egésznek a végét! Hülye fázás...
-Szálljunk ki?
-De nem akarom hogy a hülye gyenge tűrőképességem csessze el ezt a pillanatot... - nyafogok neki.
-Folytatjuk utána máshol! Na gyere, beteg ne legyél...- azzal előbb kiszáll ő, majd kezébe vesz két törölközőt, és mielőtt magára tenné, rám teríti az egyiket, nehogy megfázzak, és felsegít.
Amint kikászálódtam, drága szent lelke megnyugodott, úgyhogy végre ő is hátára veszi a törölközőt.Miután felöltöztünk, magunkra terítettünk egy vastag takarót, feltekertük a fűtést, és összebújva pihentünk némán.
Minho hirtelen megszólalt:-Te JiSung...
-Igen?- kérdezek vissza a nevem hallatán.
-Figyelj, tudom, hogy ez az ötlet nem fog neked tetszeni, de kénytelenek leszünk megejteni...- kezd bele.
Rámtör a pánik. Szakítani akar? Más tetszik neki? Kérlek ne....Majdnem megszólaltam, de inkább mégsem.
-Az apádról van szó, JiSung. Ne aggódj, nem rólunk van szó. - mosolygós hangon mondja mindezt, nekem pedig egy teherautónyi teher esik le vállaimról, ám amint tudatosul bennem a mondat első fele, el is törlődik rólam.
-M-mármint?
-Arra gondoltam, hogy pert kéne ellene indítsunk...- fejezi be tömören.-Még mielőtt tiltakozol, hadd fejezzem be, kérlek. Szóval. Ezt nem hagyhatjuk tehetetlenül, JiSung. Tudunk tenni ellene, és annak örülnék a legjobban, ha így is lenne.
Szótlanul fogadom szavait, és komolyan elgondolkodok rajtuk.
Az apámról van szó!
Nem is tudom...-Figyelj, Minho....Nem tudjuk ezt máskor megbeszélni? Most inkább lennék veled. - vállára döntöm a fejemet, és mélyeket lélegzek.
-Persze, hogy megtudjuk! Nem kell most döntened, csak felvetettem az ötletet. Naz mit akarsz csinálni? - bal kezével átölel, és egy kis ideig így maradunk.
Még azt is megkockáztatom, hogy elaludtunk.Lényeg ami lényeg, arra eszméltem fel ,hogy korog a gyomrom. De nagyon.
-Minho...- nyöszörgök neki.
-Hm? - rekedtes, kómás hangjától mosolyognom kell.
-Éhes vagyok...
-Csinálok neked valamit! Mit szeretnél enni?
-Hm..nem lehetne, hogy együtt főzzünk? - kérdezem félénken.
-Remek ötlet! Gyere.- azzal ő kibújik a takaró alól, én pedig azt magamon hagyva, egy -egy pár papucsot felkapva sétálunk a konyha felé kézenfogva.
Helyet foglalok a pult tetején, és várom, vajon mivel rukkol elő.
Végül tojásrántotta mellett döntöttünk, amit közös erővel kezdtünk el készíteni.
------------------------------------------------------Minho épp a serpenyőbe önti a tojássárgáját, én pedig hátulról a derekát átölelve kavargatom a katyvaszt, amit sikeresen elkészítettünk, és amit egyszer majdnem kiborítottam.
Én vágok hozzá paradicsomot, ő pedig elfelezi az adagot.
Az asztalhoz cuccolunk, és gyertyafény nélküli vacsoránkat vígan fogyasztjuk el, romcsiban, kettesben.
ESTÁS LEYENDO
Romance On The Sixth »Minsung«
Fanfic~Történetünk egy szöuli pszichiátrián játszódik. Lee MinHo éppen ledoktorált, és kezdett dolgozni,mint pszichiáter. JiSung egy teljesen normális fiatal volt. Vagyis ezt mutatta mindenkinek. "-És nem féltél? -Egyáltalán nem voltam senkise. És amiko...