Helyzetjelentés : Édes drága egyetlen Doktorommal éppen egymást készüljük lenyelni. A csók egyszerűen tökéletes. Nem durva, intenzív, de nem is túl nyálas. Hanem finom, lágy, szeretetteljes. Számomra ez a tökéletes csók definíciója.
Mindketten a másikra fókuszálunk, nem érdekel semmi más.
Viszonylag hosszú idő múltán elfogyott az oxigén, így félbe kellett hagyjuk az egymást való szeretgetést.
Így is közel van, sőt, durván közel.
Ő a pofimat bámulja, én pedig próbálok nem a szemébe nézni, mert a végén még zavarba jövök...Eszembe jutott valami, így odafordulok az engem vizslató Minhora, aki egy igazán szerelmetes és nyálas arckifejezéssel néz rám. Ezen gondolatban elmosolyodok, aztán megszólítom. Én a kis ünneprontó. Hehe.
-H-hyung...- remeg a hangom, ahogy még mindig eksztázisban vagyok a korábbi nyálcseréből kifolyólag.
Minho, feleszmélve a már említett tevékenységéből, kiadott egyfajta "khm" hangot, majd szemét lesütve becsatlakozott az általam kezdeményezett dialógusba.-Igen?- válaszolt kérdésemre.
Ahogy ránéztem, elmosolyodott, amiből arra következtettem, hogy gáz fejet vágok, amit ő aranyosnak tart.
-Mit szeretnél mondani?- kicsit elgondolkodtam és elfelejtettem beszélni. Hupsz.-Nagyon elbambultál..- kicsit zavarba gyüttem egyetlen szerelmem, hercegem szerelmetes pillantásaitól.
-Ne haragudj, kicsi.- ekkor finoman végighúzta lapátkezeit a jobb állkapcsom vonalán, egészen a mókusokéhoz hasonló pofazacskóimig, közben pedig még tovább terjedt helyes arcán a vigyor. -De lehetetlen, hogy ne vesszek el a csodálatos vonásaidban.
K.O., ennyi, túlságosan sokat bókol, szerintem ok nélkül.
Nem akarom hogy lássa a vörös arcomat, szóval előre görnyedek, és eltakarom az orcámat szerelmem elől.Minho egy kisebb nevetéssel nyugtázta reakciómat, majd felkuporgott mellém a kanapéra, ahol szorosan magához ölelt. Már szinte az ölében ülök, de nem bánom.
-Tudod mit találtam ki most így hirtelen?- szinte a fülembe beszél, a kezei a hasikámon találtak megnyugvást, és hallom a hangján, hogy mosolyog.
-Mit találtál ki? - félek.
Felé fordulok, ami miatt Minho ajkain egy szemtelen mosoly ült ki rögtön egy párnácska nyálasítás után, én pedig ezt végignézve majdhogynem szívrohamot kaptam, de semmi baj, túléltem.-Mi lenne ha...- és nem folytatja. Hát nem hiszem el azt a pimasz mindenségit neki!
Hogy lehet valaki ennyire disrespectful, és még így is néz rám! Chh, pajkos a gyerek.Kezdek ismét idegállapotba kerülni, úgyhogy nem bírom, megkérdezem.
-Ha?- biztos türelmetlennek tart, ezért vigyorog. Hát tartson annak, elvégre az vagyok.
-Ha lazításképpen és hogy kissé kikapcsoljunk, vennénk egy romantikus habfürdőt.- megint a fülemhez beszél, hát én ezt nem fogom bírni idegileg, kiborít a csődör. Ettől a hangszíntől olyan gondolataim támadnak, amelyeket nem merek részletezni. Kész, ennyi, kiráz tőle a hideg.
-Mit szólsz hozzá, Jisungie?- itt problémák lesznek.
-Nem is tudom..- egy sóhajtás kíséretében átveszem fejben, hogy mi a lehető legrosszabb, ami megtörténhet.
A, azt mondja hogy nem kellek neki inkább, miután meglátta a habtestemet
B, megerőszakol a kádban, habár az nem lesz erőszak, szóval ez a lehetőség kilőve
C, meglát ruha nélkül és rámtámad, John Cena mozdulatokkal cipel az ágyára, érvénybe lép a B, pont második fele
Nyugodj már le! Idióta hód.. Csak egyezz bele, nem fog történni semmi, csak a hülye fantáziád nem bír magával.
A kiskutya szemeit meglátva döntöttem.
-Benne vagyok, de csak mert ilyen szépen nézel.
Óvatosan felkap, és a fürdőig cipel.
Mindig meg tud lepni.Ahogy letesz, megállok egy helyben, úgy várom, hogy kész legyen a dolgokkal (pont ott,ahol jónak látott megszabadulni tőlem).
Végignézem, ahogy elkészíti a fürdőt, majd nekitámasztja a csípőjét a mosdókagylónak, ami biztos nem lehetett kényelmes.
-Lassan készen van. Addig nyugodtan leveheted a maradék ruhádat. - a derekamra simít, és igen rossz irányba halad.
-D-de te is! - szégyenlős vagyok, na. Amúgy is zavarban vagyok, már csak ez kellett.
Válaszomra egy nevetéssel válaszol, aztán a farmerzsebembe csúsztatja kezét, és leszedi rólam azt szépen, lassan.
Hát én meghalok tőle.
Elkészült a víz, én pedig közöltem Minhoval, hogy forduljon el, amíg leveszem a ruháimat, vagy megütöm.
Miután bekecmeregtem a kádba, Minho is leveszi az utolsó ruhadarabot, majd beszáll mögém, és átölel egy puszi kíséretében.
Mit ne mondjak, nehéz volt nyálcsorgatás nélkül végignézni..
Mindegy. Ez a pillanat a miénk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romance On The Sixth »Minsung«
Hayran Kurgu~Történetünk egy szöuli pszichiátrián játszódik. Lee MinHo éppen ledoktorált, és kezdett dolgozni,mint pszichiáter. JiSung egy teljesen normális fiatal volt. Vagyis ezt mutatta mindenkinek. "-És nem féltél? -Egyáltalán nem voltam senkise. És amiko...