Ⅱ prolog

299 10 0
                                    

Issa prolog

" Terima kasih "

Aku duduk semula ingin meringankan sikit kelenguhan kaki aku ni.

Susun punya susun aku terasa semacam. Aku dongak la kepala aku , ada pula sorang mamat ni sibuk belek roti. Entah dibelinya ke tidak.

Tapi bila aku zoom aku punya sight , macam pompuan pula.
Rambut fadecut, serabai jg la , panjang tu rambut macam tak potong berbulan.

Aku perasan Satu benda lagi , dia punya muka makin cuak masa pilih roti. Aku gi la dekat dia. Tiba" dia direct pusing tengo aku pula , aku just nak tanya perlu pertolongan ke tak . Yala dah begitu cuak muka dia cari barang mana taknya aku nak hulur pertolongan kan?

Dia pun buat geleng jer , lepastu dia randomly ambil roti then p dekat kaunter.

Aku perasan dia menunggu cashier sambil bermain telefonnya.

Tiba" ada suara berdehem. Eh aku lupa aku lah cashier , hoho. Aku cpat" pegi kaunter dan senyum kelat dekat bos aku.

Then aku urus la brg dia. Then dia byar. Tpi ya Allah budak sorang ni tak tunggu baki, terus jer blah,,, terpaksala aku kejar.

Laju gak dia jalan, aku gapai tangan dia . Keras tangan dia tau, ya allah bermuscle .

Aku kata la " awak , duit baki tak nak eh? ".
Kemudian dia pn mnta maaf sebab nak cepat sgt tdi.
Aku terpesona Jap. Tadi tak perasan bulu mata dia bgini panjang , yala tadi mata dia tu tak lekang dari fon dia . Sekarang ni kitaorang bertentang mata plak .

Sweet" gitu HAHAH, tapi aku perasan Tangan dia tersentuh tangan aku sekali masa nak ambil duit tu.

Laju jer dia tarik tangan dia, kemudian berdarah plak hidung dia.

Ma'ai kenapa plan mamat ni, berdarah plak hidung.

Aku pun g la tlg, Aku kluarkan tisu dari poket aku dan tlg dia bersihkan darah tu. Aku perasan dalam masa aku bersihkan tu dia duk perhati jer aku tapi aku buat bodo ja.

Aku tau aku cantik HAHAHHA sorry perasan jap .

Then dia angkat sikit kepala dia , after a few second he manage to stop the bleeding . Then dia pn ucap la maseh untik semuanya. Aku hampir tersedak . Aku rasa aku nampak halkum dia walaupn tak berapa timbul , dada dia flat gila , tapi suara? Lunak gila . Babi ah pompuan ka ni pikir aku.

Then dia pn prkenalkan la diri dia , Ian franchis Denis .
Nama pun da macam llki apa daa.
Aku pun tnpa membuang masa kenalkn diri aku.

Dah tu dia minta izin blah pulak.

" Alaa aku nak tau lagi lanjut pulak pasal budak sorang no", kataku dalam hati.

Tanpa semena-mena ,,, aku minta name instagram dia , aha dia bergurau pula nak bagi number phone sekali.

Aku pun bagi gak fon aku.

Lepastu dia bagi aku balik.

Ada misscall , terjegil mata aku,

Kemudian dia berpusing dan sambung mengorak langkah , sambil tu dia palingkan sedikit kepalanya dan bercakap" just chat anytime my lady ". 
Cmna tak berbunga hati kena cakap gitu, dah la hensem cute plak tu. "

Susahnyaaa....

Kemudian aku pun balik semula kedai dengan hati yang sangat gembira.

"Hmm tapi semua tengo aku semacam, yala" sorry laa kamu,", kataku.

"Kau kerja OT sebab esk kw tda sudh kn? Ok tda excuse ", kata bos aku

" Huaaaaa jan la gitu boss", meraungku sendirian di kaunter...

Secret Stalker ( Slow update )Where stories live. Discover now