8.Bölüm • Her Şey Bitti

1.8K 103 15
                                    

Korkudan her yerim titriyordu. Karşımdaki adam kaşlarını çatmış bana bakıyordu. "Sen kimsin ? O elindeki ne ?" Hiç cevap vermeden adama bakmaya devam ediyordum. Adam silahın tetiğini çekip tekrar bana doğrulttu. "Cevap ver, yoksa seni öldürürüm!" Verecek bir cevabım yoktu.

Gözümü sıkıca kapattım. Bana sıkmasını bekliyormuş gibi. Birkaç saniye sonra büyük bir ses geldi...

Adam yere yığılmış...

Tülin elindeki beyzbol sopasıyla adamın arkasından bana bakıyordu. "Öldürecek kadar sert vurmadım. Birkaç dakika sonra ayılır. Hemen çıkmamız lazım. Buldun mu sen fotoğrafı ?"

Heyecandan kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu. Evet anlamında başımı salladım. Elini uzatıp beni yerden kaldırdı. Birlikte koşarak evden uzaklaştık.

Nefes nefese kalmıştık. Evin birkaç sokak ötesinde ellerimizi dizimize koyup dinlenmeye koyulduk. Elimdeki fotoğrafı Tülin'e verdim. Fotoğrafı alır almaz çantasına koydu. Az önce yaşadıklarımın şokunu hâlâ atlatabilmiş değildim.
.
.
.
Sonunda binaya varmıştık. Kapının tokmağını vurunca içeriden ayak sesleri gelmeye başlamıştı. Kaan kapıyı açar açmaz fotoğrafı istedi. Tülin hemen çantasından fotoğrafı çıkarıp ona verdi. Bu fotoğrafı bu kadar önemli kılan şey ne olabilirdi ?

Kaan fotoğrafı cebine koyunca kapımızı yüzümüze kapattı. Daha sonra hemen kapıyı açıp önümüze para fırlattı. "Nerede kalıyorsanız kalın!"

Tülin yerden paraya aldı. "Şu an rahat mıyız yani ? Bu kadar mıydı ?" Bunları söylerken adeta yüzü gülüyordu.

Birlikte koşarak ormanlık alandan uzaklaşmaya başladık. İkimizde gülüyorduk. Galiba her şey bitmişti. Bizi sonsuza kadar rahat bırakmıştı. Artuk istediğimiz gibi yaşayacaktık. Ormandan çıkar çıkmaz sarıldık birbirimize.

Artık tek sıkıntımız normal insanlar gibi geçim sıkıntısı, okul stresi gibi şeyler olacaktı...

Bu anı çok bekliyordum. Hiç beklemediğim bir vakitte oldu.

Etrafı ışıklarla, yemyeşil ağaçlarla dolu bir parka gittik. Ortada tek ve bomboş olan banka gidip oturduk. Havanın soğukluğunu yüzümde hissedebiliyordum.

Birbirimize sarılıp ısıtarak uykuya daldık...

Bölüm Sonu

Korku Okulu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin