Alihan'ın bana doğru geldiğini görünce telefonun tuş kilidini kapatıp tekrardan martılarak bakmaya devam ettim.
Elindeki simitlerden birini bana uzattı. Çekinerek aldım. İstemeyerek aldığımı o kadar belli ettim ki Alihan'ın yüz ifadesi çökmüştü. "Bir şey mi oldu ? Çok kötü görünüyorsun." dedi bana. "Yok bir şey Tülin'i düşünüyorum." dedim.
Simitin yarısı bitene kadar Alihan'la muhabbet etmeden martılara simit attım.
"Alihan benim kalkmam gerekiyor. Acil bir işim çıktı."
"Daha yeni geldik ama ?"
"Çok özür dilerim, daha sonra tekrar görüşürüz."
Hızlıca ayağa kalkıp seri adımlarla oradan uzaklaşmaya başladım. Hızlı hızlı yürürken Alihan arkamdan bağırdı. "Selin mesajları mı gördün ?" O an olduğum yerde durdum. Bir adım daha atamadım heyecandan. Arkama bakamıyordum. Ayak seslerinden bana doğru geldiğini anlayabiliyordum. Yavaş yavaş arkama doğru döndüm. Alihan dibime kadar yaklaşmıştı.
"Hiçbir şey sandığın gibi değil. Her şeyi anlatabilirim." dedi. Sadece yüzüne bakıyordum, bir şey diyemiyordum. "Evet ben öldürttüm!" dedi daha sonrasında. Birkaç saniye sessizlik oldu. "Senin için!" dedi.
"Benim için mi ?"
"Evet, senin için. Sana ve Tülin'e neler yaptıklarını biliyordum. O gece karşılaşmamız tesadüf değildi. Seni daha öncesinde görmüştüm. Oraya onu öldürmesi için adam tutmam da planlıydı. İnternette kendini tanıttığı sahte kimlikle götmüştüm ilk Kaan'ı. Ama biraz araştırarak gerçek kimliğini ve yaptıklarını öğrendim. Sonrasında seni gördüm ve her şeyi yapabilir konuma geldim, senin için."
"Benden mi-? derken sözümü kesti ve parmağını dudağıma koydu. "Evet senden hoşlanıyorum." dedi.
"Şimdi her şeyi itiraf etmeye gideceğim. Tülin kurtulacak. Şimdiye kadar itiraf edemediğim için üzgünüm, beni affet!"
Gözlerim sulanmıştı. Yanağıma öpücük kondurup arabasına bindi. Arabasını çalıştırıp yola koyulacakken arabanın önüne gidip orada bekledim. Arabanın içinden bana bakıyordu. Elimi arabanın kaputuna yasladım. "Hiçbir yere gitmiyorsun! Seni bırakmıyorum!"
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Okulu 3
HorrorYeni bir hayata yelken açarken aslında hayatının en tehlikeli anlarını yaşayacak olan Selin, bu sorunlardan başarılı bir şekilde sıyrılabilecek mi?Yoksa ölüme kucak mı açacak ? Korku Okulu serisinin son kitabında Selin'in başına ne türlü belalar gel...