18.Bölüm • Katil Ortaya Çıkıyor

1.8K 102 64
                                    

Son 3 Bölüm

Televizyonda bile karşıma Tülin ve Alihan çıkıyordu. Feray sayesinde internet fenomeni olmuştu.

Yanımda oturan Feray'dan televizyonun sesini açmasını istedim. Tülin gazetecilerle röportaj yapıyordu.

"Tülin Hanım partide yaşanan olaylar hakkında ne düşünüyorsunuz ?"

"Birtakım rezil insanın rezil hareketleri diiyebilirim. İlişkim gayet iyi gidiyor. Asılsız haberlere inanmayın. Diyeceklerim bu kadar, iyi akşamlar." diyerek gazetecilerin yanından uzaklaştı.

"Senin eserin. Sen yaptın bunu." diyerek Feray'a sitem ettim. Feray ise suskunluğunu bozmayarak sessizliğine devam etti. İkimiz kaldığım pansiyonun kutu kadar odasında tıkılı kalırken Tülin ise dışarıda gününü gün etmeye devam ediyordu.

Feray birkaç dakika düşündükten sonra konuşmaya başladı. "Bence bu işin peşini bırakmalıyız. Tülin'le baş edemeyecek gibiyiz."

"Nasıl edemeyiz? Senin bir sürü imkanın, her yerde adamların var."

"Behzat öldükten sonra hiçbir şeyi idare edemedim. Milyonlarca dolar arasından birkaç bin doları bile kendi banka hesabıma zor aktarabildim. Tüm paraya Behzat'ın borcu olduğu tefeciler el koydu."

"O para ile bir şeyler yapabiliriz."

"Hayatta olmaz. Kaldığım evi de sattım o para ile birleştirip yurt dışına gidip sakin bir hayat yaşayacağım."

"Bu planından bana niye hiç bahsetmedin?"

"Bahsedecektim bu akşam. Şimdi bahsetmiş oldum işte."

"Peki ne zaman gideceksin?"

"Boşver sen o kısmını."

"Akşam oldu. Evini satmışsın kalacak yerin yok istersen burada kalabilirsin."

"Sen beni merak etme. Bir sürü param var. Kalacak yer bulurum. Ben gideyim de kendime bir yer aramaya başlayayım." diyerek odadan ayrıldı.

Feray gittikten sonra odanın ışıklarını kapatıp uykuya daldım.
.
.
.
Sabah güneşi perdelerin arasından yüzüme vuruyordu. Her ne kadar elimle kapatıp uyumaya devam etmeye çalışsam da en sonunda pes edip kendimi yataktan atmayı başardım. Elimi yüzümü yıkayıp televizyonu açtım.

Magazin kanalları arasında dolanırken telefonuma mesaj gelince elime telefonumu aldım. Mesaj yabancı bir ülkeye ait telefon numarasından gelmişti.

"Merhaba Selin, ben Feray. Dün gece seni peşimde sürüklememek için yurt dışına dün gece çıkacağımı söylemedim. Ben şu an Almanya'dayım. Kendime yetecek güzel bir ev aldım. Gitmeden senin hesabınada birkaç bin dolar bıraktım. Paraya sıkışık olduğunu biliyordum. Son olarak sana çok önemli bir şey itiraf etmem gerekecek. Bunu sana oradayken hiç söyleyemedim. Kaan'ı ben öldürdüm!"

Bölüm Sonu



Korku Okulu 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin