Görüntüleri Feray'dan telefonuma atmasını istedikten sonra orada Feray'ı, Behzat'ın cansız bedeniyle baş başa bıraktım.
1 Hafta Sonra
Günlerdir ne Alihan'ı ne de Tülin'i görüyordum. Canım kimseyi görmek istemiyordu. Son kalan paramı bir pansiyonda kalmak için harcadım. İki haftalık ücretine yetecek kadar param olduğundan daha bir hafta boyunca kalacak yer sıkıntısı çekmeyeceğim.
Yatakta yatmış pozisyonda, karşımda televizyon açıkken tüm gün Alihan ve Tülin'e neler yapabileceğimi, neler diyeceğimi düşünüyordum.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle odağımı telefona çevirdim. Bilmediğim bir numaradan gelmişti.
"Bu akşam parti vereceğim. Eğer istetsen sende gelip Alihan ve Tülin'i orada herkesin önünde rezil edebilirsin. Bu fırsatı kaçırma :)"
- FerayYattığım yerden kalktım. Bir sağa bir sola dönerek bunu düşünmeye başladım. Günlerdir düşündüğüm şey için elime fırsat gelmişti. Bunu kaçırmak istemiyordum.
"Tamam, konum at." dedikten sonra akşamki parti için hazırlanmaya başladım.
.
.
.
Partinin olduğu mekana girerken Alihan'ı gördüm."Merhaba hayatım!" diyerek sarıldı bana. Hiç bozuntuya vermedim. "Senin için çok endişelendim. Kaç gündür telefonu açmıyorsun, ortalıkta gözükmüyorsun." dedi. Daha sonra yanımıza Tülin geldi. Hâlâ bana karşı soğuktu.
Son olarak yanımıza Feray katıldı. "Hepinizi bir arada görmek ne güzel." dedikten sonra bana göz kırptı.
Feray sahneye çıktı.
"Merhaba herkese, hoşgeldiniz hepiniz." Kısa bir alkış gösterisinden sonra konuşmasına devam etti. "Bugün aramızdan bulunan Selin Hanım'ın hepimize büyük bir sürprizi var. Şimdi kendisini sahneye davet ediyorum."
Alkışlar eşliğinde sahneye çıktım. Herkes bana bakıyordu. Mikrofonu elime aldım. "Sizi çok bekletmeyeceğim. Az sonra göstereceğim görüntü benim canım sevgilime ait."
Feray'a işaret yaparak görüntüyü sahneye yansıtmasını istedim. Ve birkaç saniye sonra Alihan ve Tülin'in öpüştüğü an ekrana yansıdı.
"İşte görüyorsunuz canım sevgilim ve en yakın arkadaşım bana böyle ihanet etti. Ayrıca şu an bu partideler."
Herkes Alihan ve Tülin'e bakmaya başladı.
Birlikte partiyi terk ederken ben ise onlara bakıyp intikamımı almış şekilde gülümsüyordum.
Bu daha onlara yapacaklarımın başlangıcıydı...
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Okulu 3
HorrorYeni bir hayata yelken açarken aslında hayatının en tehlikeli anlarını yaşayacak olan Selin, bu sorunlardan başarılı bir şekilde sıyrılabilecek mi?Yoksa ölüme kucak mı açacak ? Korku Okulu serisinin son kitabında Selin'in başına ne türlü belalar gel...