Merhaba herkese! Elimden geldiği kadarıyla hızlı bölüm atmaya çalışıyorum. Son bölümlerde yorum ve oylar azaldı. Hepinizin yorum ve oylarını bekliyorum, iyi okumalar :)
Alihan'la birlikte emlakçıdan dışarı çıktık. Feray ev işlemlerini konuşurken, Tülin'de yanımıza geldi. "Alihan bizi yalnız bırakır mısın ?" diyip Tülin'le baş başa kaldım.
"Nasıl çıktın sen oradan ?"
"Feray yardım etti. Delil yetersizliğinden saldılar."
"Peki o evi neden aldın ? Nedenini geçtim, o parayı nasıl buldun ?"
"Onu Behzat ve Feray'a sorabilirsin. Onların bana ufak bir hediyesi." diyerek güldü.
"Neden bana bu kötülüğü yaptın ?"
"Bir de soruyor musun ? Senin yüzünden günlerdir dört duvar arasındaydım. Bundan sonra beni sonsuza kadar unut."
"Feray mı girdi aklına ?"
"Gerçek dostlarımı buldum desem daha doğru olur."
Alihan'ı da çağırıp oradan uzaklaştım.
.
.
.
Alihan'ın evinde otururken bir yandan da kahvemi yudumluyordum. Cebimden telefonumu çıkarıp Instagram'a girdim. Karşıma çıkan ilk fotoğraf Tülin'in Feray'la birlikte çekildiği selfie'ydi. Fotoğrafın altına baktığımda yaklaşık otuz bine yakın beğeni aldığını gördüm. Merak edip hesabına baktığımda ise takipçi sayısının neredeyse iki yüz bin olduğunu görünce şaşkınlıktan kahvemin çok az bir kısmını üstüme döktüm. Üstümü siler silmez tekrar telefona baktım. Daha geçen haftaya kadar takipçisi altı yüz bile değildi. Ne kadar çok takipçi satın aldıysa, adeta tanınmaz bir hesaba dönüşmüştü. Attığı hikayeye baktığımda ise "Yeni Evimmm!" başlığı altında evinin anahtarının fotoğrafını paylaşmıştı.Tülin'in bu sahte hayatını Alihan'a gösterince o da benim gibi tepki gösterdi. Pek umrumda değildi artık ama bu sahtelik ise onu gülünç duruma düşürüyordu.
Alihan'dan arabasının anahtarını istedim. İlk başta tereddütlü yaklaşsa da markete gideceğim yalanını söyleyince vermişti.
Arabaya binip Tülin'in evine doğru sürdüm. O sahteliği onun yüzüne vurup onu pişman etmek istiyordum.
Evin önüne gelince arabadan indim ve birkaç saniye olduğum yerde durdum.
Daha sonra yavaş yavaş evine doğru yürümeye başladım. Evin kapısını çalacakken, kapının aralı olduğunu fark ettim. Bu durum beni kuşkulandırmıştı. Sessizce içeri girdim. Dümdüz devam ettikten sonra Tülin'in salonda televizyon izlediğini fark ettim. Sırtı bana dönük olduğundan geldiğimi görmemişti.
Tam ona doğru giderken mutfaktan sesler geldiğini duydum. Mutfağa doğru yöneleyim derken, Feray'ın mutfaktan hızla Tülin'e doğru koştuğunu gördüm. Elindeki beyzbol sopasını Tülin'in kafasına vurduğu an Tülin'e doğru koştum. Onu engelleyememiştim. Feray aralı olan kapıdan tekrar dışarıya kaçtı.
Tülin acılar içinde başını tutarken arkasına döndü ve bana bağırmaya başladı. "Beni öldürmeye mi çalışıyordun sen ? Ne arıyorsun burada ? Evimin içinden hemen defol!"
Başını tutarak ayağa kalktı.
"Bir daha sakın gözüme gözükme!"
"Ama ben ya-" sözümü bitiremeden kolumdan tutup beni dışarıya attı.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Okulu 3
HorrorYeni bir hayata yelken açarken aslında hayatının en tehlikeli anlarını yaşayacak olan Selin, bu sorunlardan başarılı bir şekilde sıyrılabilecek mi?Yoksa ölüme kucak mı açacak ? Korku Okulu serisinin son kitabında Selin'in başına ne türlü belalar gel...