*Paragraf aralarına tek tek yorum yapan herkesin ellerini öpüyorum. Sadece okumanız bile benim için özelken, böyle güzel yorumlar yapmanız... Sizi seviyorum, iyi okumalar 💜*
"İyi günler sayın seyirciler. Bugün ana haber bültenimizi önemli bir gelişmeyle açıyoruz. Uzun zamandır görüşülen nır konu şu an uygulamaya konuldu. Bu sayılara dikkat edin, 540! Artık Creatura'lara yem olmayacaksınız. Gece dışarıda mı kaldınız? Takip edildiğinizi mi düşünüyorsunuz? Ya da bir yere saklandınız ve korkudan çıkamıyor musunuz? Bu numarayı tuşladığınız an askeri birlik sizin yanınızda olacak. Gelişmiş silahları ve bunun için eğitilmiş halleriyle sizi kurtarmak için orada olacaklar. Sadece bu numarayı tuşlamanız yeterli. Anında yer tespitiniz yapılacak ve kurtulacaksınız. Creatura görseniz de, görmeseniz de arayın. Biz yem değil, insanız!"
Ses bir an Jin'in kafasında yankılandı. Yem değil, insan oldukları cümlesini düşünürken kapattı televizyonu. İş yerindeydi yine, ait olduğu yerde. Sabah Taehyung'un seans için aramadığını öğrenmişti. Bu demek oluyordu ki, bugün Taehyung yoktu. Bu yüzden daha da düşünceliydi belki de.
Biz yem değil, insanız!
"Öyle mi?" dedi kendi kendine. Onlar yem değildi, biliyordu. Fakat bildiği başka bir şey daha vardı; insan da değillerdi. Onlar da kendi aralarında öldürüyorlardı birbirini. Onlar da can alıyor, yaralıyor, sakat bırakıyordu. Onlar da kalp kırıyor, birbirlerini ağlatıyordu. Ve en önemlisi, ölmekten beter bir hale getiriyorlardı birbirlerini. Ölmek için yalvartacak duruma getirebilecek kadar acımasızlardı. Sadece normal göründükleri için mi Creaturalar 'yaratık' oluyordu?
"Kardeşinin katillerini mi koruyorsun, Jin?! Onun gibi öldürülmek mi istiyorsun?!"
Profesörün sesi kulaklarında yankılandı. Kardeşini hatırladığı an doldu gözleri. Onu bir Creatura'nın öldürdüğü gerçeği bıçakladı onu defalarca. Acı çekiyordu, Jin. Kafası karmakarışıktı. Taehyung'un bir Creatura oluşu hayal gibiydi. Sanki yine kapşonuyla içeri girecek, kendinden nefret ettiğini bağıracaktı Jin'in suratına.
"Bir şansları olması için tüm duygularımı verirdim. İnsan gibi hissetmelerini isterdim. Onlar gibi arkadaşlık kurmalarını, sosyal medyalarda oyalanmalarını, sevgilileriyke kavga etmelerini isterdim."
Kendine acıyan biri vardı karşısında. O, Creatura'lar hakkında umutsuz cümleler kurarken; Jin aptal gibi anlamamıştı onu. Taehyung'un sevgiye ihtiyacını, sarılmaya olan ihtiyacını anlayamamıştı bir aptal gibi. Bu yüzden o gece, "Beni öldürme, Taehyung'a sarılmama izin ver." dediğinde Taehyung çekip sarılmıştı ona. İstemediği cinayetleri sırf yaşamak için işlerken, kalbinde hep bir ağrı vardı onun. Tanrı'nın suçunu kendi cezasıymış gibi üstleniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREATURA -TAEJIN-
FanfictionMors Certa, Vita İncerta. [Ölüm kesindir, Hayat değil.] * Kitap @justtaejinn 'e ithafendir 💜 * [TAMAMLANDI] * Angst sahneler içerir. *