Selammm
Yorum ve voteleri unutmayın lütfen
Sevgiler ♥♥
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Polis kapımdaydı. O şeytan demek söylediği şeyi yapmıştı. İlk defa kendimi bu kadar kötü hissediyordum. İlk defa başka bir ülkede başım derde giriyordu. Ve ben bu otelden polisle çıkacaktım. Yutkundum. Ve üstümü değişmem için beş dakika izin istedim. Onay alınca kapıyı kapatıp, telefona koştum. Aslı'yı aradım.
"Ne var kızım sabah sabah, rüyanda kıçın mı açıkta kaldı ?"
"Polis kapımda "
"Çüşş !!! Ne !! Polis !!! kapında !!! Hadi canım, vay şerefiz puşt vay, yememiş içmemiş, gitmiş şikayet etmiş gavatoğlugavat "
"Off Aslı çemkirmeyi bırak da, hadi gel hemen "
"Tamam geliyorum " telefonu kapattım. Üstümü değiştim. Kimliğimi , pasaportumu ve evraklarımı yanıma aldım. Kapıya gitim. Açtım. Genç olan polis memuru, beni görünce baştan aşağı bir süzdü. Kafamı salladım.
Oda bana cazibeli bir hal takınıp, göz kırptı.Tövbe estağfurullah, ulan sanki escortluktan şikayet edildim. Manyak ya, o haller ne !
Onlar önde ben arkada otelin lobisine geldiğimde herkesin bakışları benim üstümdeydi. Allahım yer yarılsaydı da ben içine geçeydim. Arkamdan adımı bağıran sese döndüm. Aslı bana yetişmişti. Ben polis arabasına, o taksiye bindi. Karakola gittik.
Bir avukat bulmalıydım belki de ama sanırım beyin nöronlarım beni terk etmişti. Düşünemiyordum. Diyeceksiniz Aslı ne halt ediyor yanında, o benden de beter panik halinde, nerdeyse ağlayacaktı.
Beni bir odaya aldılar. Komiser amca, "Ay Hulusi Kentmen olsaydı keşke ne güzel komiser olurdu o " Lidya kapa iç sesini kapa ! Kapattım. Benden evraklarımı istedi. Verdim. İnceledi. Bir bana baktı, bir evraklara ...
"Demek sen Bay Romeo'nun araba lastiklerini patlattın"
"Hayır "
"Peki anlat bakalım, birde sen anlat"
Baştan sona "öpüşme" kısmını atlayıp, anlattım. Sakince beni dinledi.
"Peki, neden bay Romeo, böyle bir iftira atsın sana ?"
" Çünkü amacı benimle birlikte olmakmış, anlattım ya biraz önce "
"Ne anlattın ?"
Fesüphanallah !!
"Size tüm olanları, biraz önce anlattım ya hani "
"Hımm evet anlatmıştın ama orayı atlamışım ben, peki sen niye onunla beraber olmak istemedin ? "
"Ebenin örekesinden, senin ebenin varya ben"
Çığlık atmak istiyordum.
"Sevgili komiserim ,ben onunla niye birlikte olayım acaba ? "
"Adam yakışıklı, tamam bir benim kadar değil ama " bana göz kırptı.
Bana göz kırptı. Yutkundum.
"Yavaş gel amca yavaş ... yaşından başından utan ..kart horoz " dememek için zor duruyordum. Üstüme başıma tekrar baktım. Basit bir kot ve tişört giymiştim. Saçımda salaş bir şekilde topluydu. Yani " escort görünüşlü " değildim. Sesimi topladım. En şirin halime büründüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TADINDA AŞK
RomanceBir Kare'ye sığar mı Aşk Ya da Bir Tencereye .... Biri dünyayı dolaşan bir fotoğrafçı .. Biri kendini yemeklere adamış ünlü bir şef ... Bir trende yolları kesişirse ne olur ....