19.bölüm

563 65 18
                                    

Selammm

Nasılsınız bakalım ...

Herkes kendine dikkat etsin

Sevgiler ❤❤❤❤

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Sabaha karşı uyanmıştım. Şu an odamın beyaz tavanı ile birbirimizi kesiyorduk.

Daha akşama yıl vardı ama beni şimdiden heyecan basmıştı. Ailesi beni sevecekmiydi, nasıl davranmam gerekiyordu, ne giyecektim her zamanki gibi giyinsem olur muydu olmazdı, bir gaf yaparmıydım, offf

Kafamda deli sorular, sanki bir tenis topu gibi ordan oraya gidip geliyordu.

Yattığım yerde, kapının iki kez vurulduğunu işittim.

Yok ya oha artık sabahın bu kör ayazında hayal duyuyorum herhalde ... bu ara ne zaman bir adım atacak olsam bu evde ya kapı çalıyordu yada telefonum çalıyordu.

Hayali artık nasıl duyuyorsan.. görmeyi geçtin, duyuyorsun eh tabii tıp ilerledi artık ... hayaller duyulabiliyor .. 

Alışmıştım kapı çalmayınca, boşlukta hissediyordum herhalde kendimi ...

Kendime gözlerimi devirdim.

Offf ... kapına da sana da uyutmadın bir sabah sabah ..  

Kapı yine iki kez vuruldu. Yok ya hayal değil bu bayağı bu saatte kapı çalıyor...

Hayırdır inşallah diyerek kalktım. Ve odamdan çıkıp, kapıya gittim. Kilidi açtım ve hafifçe kapıyı araladım.

Ayyyy sabahın bu saatinde yok artık ...

Aslı ellerinde bir sürü torba ile daha kargalar şey etmeden kapımda duruyordu. Tuhaf olan tarafı ise bana sırıtıyordu. Bu kız bu saatte kapıma geldiğine göre, bence kesin aklını oynatmış olmalıydı ... eh sırıtıyordu da pişmiş kelle gibi ...

Yada tarafımdan öldürülmek istiyordu.

Aman efendim benim için bir şeref, ne demek siz isteyin yeter ki, ben seve seve Aslı'yı öldürüm ...

Kapıyı daha da açtım. Sessiz ve manasızca yüzüne bakıp, konuştum.

"Aslı kargalar uyuyor daha hayırdır bu saatte, deli mi dürttü yavrum"

"Offf Lidya " hemen işaret parmağımı dudağıma götürdüm ve sus işareti yaptım.

Sessizce çemkirdim.

"Maşallah Allah ses vermiş, gerisini koyvermiş, niye bağırıyorsun dedem uyuyor hatta apartman, hatta hatta tüm şehir uyuyor kızım bir sen kapımdasın "

Bana doğru önce adım attı.

"Çemkirmede, çekil kapıdan kollarım koptu " sonra resmen beni kapıdan itip, hole girip, ayakkabılarını çıkardı ve salona geçti.

Sende hala arkasından bak mal mal böyle ... ört kapıyı ört hadi ...

Yanaklarımı şişirip, kapıyı örttüm. Ve salona geldim. Manyak torbaları bir koltuğa, kendini diğer koltuğa atmıştı.

Torbaları yere indirip, oturdum.

"Evet, seni dinliyorum hayırdır"

Yayıldığı koltuktan doğruldu.

"Kızım akşam için, sana kıyafet getirdim. Sana da iyilik yaramıyor. Birini sen seçersin, birini ben işte ... bugün çok işimiz var hemde spa, manikür, pedikür, kuaför, makyaj ... oooo akşama kadar ancak yetişiriz "

TADINDA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin