FİNAL

770 82 51
                                    

Selammmm ben geldim

Tadında Aşk hikayesine finalle birlikte iki bölüm atacaktım ama iki bölümü birleştirip, uzunnnnn bir bölüm yazdım. Ve Tadında Aşk ile vedalaşma zamanı geldi.

Yazmak konusunda hiç bir zaman iddalı olmadım. Sadece yazmayı sevdiğim için yazdım. Hayalimdi kendimce, bunu gerçek kıldım.
Bir sürü hatam, saçmalamam ve  kusurum var biliyorum...

Affınıza sığınıyorum.

Bu yolda beni yalnız bırakmayıp, destek olan herkese teşekkür ederim.

Finalin ardından Yüreğimdeki Rüzgar'a ilk iki bölümü atacağım ama sonrası için biraz ara vereceğim tekrar affınıza sığınarak....

Hepinizi seviyorum ...

Okuyan gözlerinize sağlık, hakkınızı helal edin ...

Sevgiyle kalın 💕💕

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

"Lidya, nefesim" dedi.
Arzu ve istekle boğuklaşmış fısıltısı, kulaklarımdan tüm vücuduma bir nefes gibi yayıldı.

Onaylarcasına kafamı salladım.

Bir daha gözlerimin içine içine baktı. Ben istemesem, asla yapmazdı biliyordum. Gözlerimde buna emin olduğumun ifadesini görmek istiyordu. Bende gözlerimi bile kırpmadan, emin bir ifade ile ona baktım.

Dudaklarıma hafif bir öpücük kondurdu. Ve beni belimden tutarak ayağa kalmak için, hareketlendi. Bacaklarımı beline sardım. Beni kalçalarımdan tuttu.
Başım ona doğru eğikti. Ve birbirimizin dudaklarını bırakmıyorduk...

Yatak odamın kapısınından girdik ve ben yatağımın önünde, gözleri hala gözlerimde bacaklarımı belinden çözdüm. Ayaklarım yere bastığında, avuçlarımı yüzünden söküp, ondan bir adım geriye gittim. Ve gözlerinin içine baka baka yavaşca kollarımı kaldırdım.  Üstümdeki tişörtten kurtulmak için onun bana gelmesini bekledim ....

Bana doğru bir adım attı. Ve tişörtümün eteklerinden tutup, bir hamlede onu üstümden çekip aldı. Ve gözleri arzu ile bedenimde gezindi.

Bende titreyen ellerimi uzatıp, üstündeki gömleğin düğmelerini çözmeye başladım. Ellerimin titremesinden dolayı zorlansamda, pantolonunun içinden gömleği onun çıkarmasıyla son düğmede durdum.
Ve gömleği omuzlarından sıyırdım.
Kaslı ve geniş omuzlarından başlayıp, onun bedenine baktım.

Sonra dudaklarımız birbirini kaybetmişçesine, hızla birbirine kavuştu.

Ve üstümüzde kalanlardan kurtulup, Admir'in beni kucaklayıp, yatağa yatırması ile birbirimize hem ruhen hem bedenen teslim olduk.

Beni öyle güzel, öyle naif seviyordu ki, bedenimde dudaklarını hissetmediğim hiç bir zerre kalmamıştı.

Gözlerimiz tutku ile birleşip birbirimize baktığımızda ise, artık ben ve o kalmamıştı,ikimizden biz olarak doğmuştuk.

"Lidya, hem nefesimi kesip hem nasıl nefesim olabiliyorsun aklım almıyor "

Gülümsedim.Tekrar dudaklarına uzandım. Ve derin bir öpücük bıraktım. Admir alnımdan alnını kaldırıp, dudaklarını alnıma bastırdı. Gözlerimi kapadım.

Sonra kendini yanıma atması ile birlikte, beni göğsüne çekti. Ve başımı göğsüne yaslayıp, bacaklarımı ona doladım.

******

Telefon mu çalıyordu acaba, kapımı çalıyordu. Uykumun en derin yerinde duyuyordum ama gördüğüm rüyadan uyanıpta bakmak istemiyordum.

Kızım kapı çalıyor kalkasana, çamurda yayılmış camış gibi yatıyorsun hala, anlamadım ki  ayıkamıyorsun bir türlü ...

TADINDA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin