Merhaba .... Lidya'nın maceralarını nasıl buluyorsunuz bakalım. Sevdiniz mi ??
Devam öyleyse ❤❤❤
Küçük yıldıza basmayı unutmayın
Sevgiler ...😺😺😺😺😺😻😻😺😺😺😺😺😻😻😺
İki dakika sonra koluma bir dirseğin geçirilmesi ile birlikte gözlerimi, acıyla açtım. Hahhh!! Aslı Mariana çukurunu fark etmişti. Aman ne güzel az rezil olmuştum. Birde böyle rezil olaydım. Alışıktım nede olsa ... Ona döndüm. Aslı kocaman gözleriyle, bana kaş göz işareti yaparken, bir yandan da koluma dirseği ile vuruyordu. Hızla kolumu çektim. Ovalamaya başladım.
"Gırdın kolumu, gırdın gırdın "
Kulaklığımı çıkarttım. Öfke ile tekrar ona baktım. Sessiz olduğunu düşündüğüm en az ses tonum ile konuştum.
"Ne be ne ? kolumu kırdın ?"
Kulağıma eğildi. Bir mahallede ki, kimse görmeden,çöpü pencereden, atan vasfiye teyzenin gizemiyle bana fısıldadı.
"O burda "
Kaşlarımı kaldırıp ona baktım. Fısıldadım.
"Gerçekten mi ?"
"Evet, yanında "
"Hadi ya, iyi oldu söylediğin hiç görmemiştim. "
"Ne yapacaksın ?"
"Ne yapayım ?"
"Bence onu etkilemelisin,bak fırsat ayağına geldi, onunla konuş "
"Ne bu be,overlok makinasımı ?"
"Overlok makinası işe yaramaz, başka konu bul "
"Hımm, ciddisin sen yani "
"Evet yaramaz o,sen başka konu bul, hımm mesela yemekler "
Gözleri ciddi ciddi bir fikir bulmuş şekilde, bana bakan Aslı'ya baktım.
"Kızım sen manyak mısın ?" Koluna vurdum.
"Noldu be ?"
"Kız ben onunla niye konuşayım, sen kafayı yedin iyice,bana da yedirdin overlok filan "
"Kızım sen bu adamdan hoşlanmadın mı ?"
"Çüşşş az daha bağır, ayrıca nerden çıkardın bunu ?"
"Hani gamzesi güzeldi "
"Hah yani bir gamzesi güzeldi diye beni nerdeyse adama aşık ettin hastasın sen yeminle "
"Ben hastayım ama sende inkarcısın işte "
"Aslı beni delirtme senaryo yazıyorsun şu an sus "
"Ama .."
"Sus dedim "
Onun susması ve benimde öfkelenmemle önüme döndüm.
" Hayır yani mecburmusun arkadaş, benim bindiğim uçağa binmeye,hadi bindin bari yanıma oturma gıcık ya gıcık işte "
"Pardon bir şey mi dedin Lidya ? Lidya'ydı değil mi ? "
Acaba kaç bin fitteydik ? Ben kendimi atsam ne güzel olurdu. Ben offff yine sesli yine sesli ağzıma ağzıma çarpasım geldi yeminle artık !!! Neyse toparlandım. Zoraki bir gülümseme takındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TADINDA AŞK
RomanceBir Kare'ye sığar mı Aşk Ya da Bir Tencereye .... Biri dünyayı dolaşan bir fotoğrafçı .. Biri kendini yemeklere adamış ünlü bir şef ... Bir trende yolları kesişirse ne olur ....