Merhaba ...
Sevgiler ❤❤❤
Finale son 4 ...
🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊
"Lidya ben ölüyorum, seni sevdiğimi unutma olur mu "
Araba ile son sürat Aslı'ların evine doğru gidiyordum. Bu arada sürekli Aslı'yı arıyordum ama telefonu kapalıydı.
Yine başına ne iş açmıştı Allah bilir..
Evlerinin önüne geldiğimde arabamı park ettim ve indim. Kapıya doğru geldiğimde ise gördüğüm şey ile gözlerim fal taşı gibi açıldı.
bismillahhhh.. hirrahmanirrahim .. Sabah sabah bunun burada ne işi var be ...
Mustafa,küçük kamyonet gibi bir arabadan bir şeyler mi boşaltıyordu kapının önüne, yoksa ben hayal mi görüyordum anlayamadım. Gözlerimi ovaladım ve tekrar baktım.
Mustafa bayağı bayağı kasa indiriyordu. Sebze meyve kasası ..
Şok halinde yanına doğru ilerledim.
"Kolay gelsin Mustafa , hayırdır sabah sabah karga şeyini yemeden senin Aslı'nın evinin önünde ne halt işin var acaba ve bunlar da ne ? "
Sesimi duyması ile elindeki kasayı bırakıp, enerji dolu gözleriyle bana döndü.
"Ooo SelamünAleyküm Yenge, sağolasın " deyince yüzümü buruşturdum.
Kız adam sana yenge diye diye yengesi yaptı ya seni vallahi bravo .. bir şeyi kırk kere söylersen olur derlerdi de inanmazdım...
"Ya sabah hale gittiydim de Aslı'nın annesi Betül hanım teyze de taze olur diye halden bir şeyler sipariş ettiydi dün, onları getirdiydim"
Neyy .. ne ettin ne ettin .. ben mi yanlış duydum Betül hanım teyze mi demişti o ..
Şaşkınlık herhalde tüm yüzüme ve vücuduma zerk olmuştu çünkü Mustafa bana manasızca gülüyordu.
Yahu ne ara Betül hanım teyze ile tanıştın sen be adam ..
Ayrıca Betül hanım teyze ne ya?
"Betül teyze ile ne ara tanıştın acaba?"
Mustafa gülen yüzü ile bana bakmaya devam etti. Adam bildiğin cooldu ayol .. bir rahat bir rahat sonu hayır olsun ...
"Ha dün,sen Aslı evde deyince Aslı'yı aradım. Betül teyze açtı telefonunu,Aslı banyodaymış, ordan burdan sohbet ettik yaklaşık iki saat kadar oda sipariş verdi işte.. bakma aslında böyle bir şey yapmam ama Betül teyzeyi sevdim. "
Kafamı salladım.
"Belli belli o da seni sevmiş, hayret yoksa hiç bunları yapacak bir kadın değildir kendisi "
Kızım bu kadının garezi bir sen ile Aslı'ya herhalde .. bunca sene burnunuzdan fitil fitil getirdi herşeyi ama bir Mustafa'ya fit oldu baksana ..
"Nasıl yani, anlamadım."
Mustafa'nın sorusuna cevap veremeden, duyulan cırtlak bir ses ile kapıya baktım.
"Mustafaaa , Ay sen demi geldin Lidya hayırdır sabah sabah ne işin var burada? "
hah .. kadının ayarları normal değil ki beni görünce dövesi geldi gene .. şu kinayeli bakışları al diyor şeytan .. tövbe tövbe ..
"Günaydın Betül teyze bende Aslı'yı almaya geldim"
"Aslıııı ... Lidya geldi,hadi çabuk ol "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TADINDA AŞK
RomanceBir Kare'ye sığar mı Aşk Ya da Bir Tencereye .... Biri dünyayı dolaşan bir fotoğrafçı .. Biri kendini yemeklere adamış ünlü bir şef ... Bir trende yolları kesişirse ne olur ....