11.bölüm

625 72 16
                                    

Merhaba ...

Herkese sevgiler ❤❤❤

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

En son nerde kalmıştık. He telefon sapığım da pardon telefon aşığım da ..

İstesem onu bulmak belki 5 belki de 10 dakikamı alırdı. Ama ben uğraşmaya değer görmüyordum. Bu arada bir hafta geçmişti ve her gün çiçek göndermişti. Çiçekçi çocuk artık bana değil sevgilisine götürüyordu o çiçekleri...

Çocuğa kafayı yedirdin Lidya, daha mı götürmesin ?

Evet yedirmiştim. O getirdikçe ben ısrarla kabul etmemiş hatta makbuzu da imzalamamıştım. O ise çiçekleri almasam bile makbuzu imzalatmak zorunda olduğunu söylemiş ama en sonunda pes etmişti. Ve bir anlaşma yapmıştık. Çiçekleri varsa sevgilisine götürmesi karşılığında, ona makbuzu imzalayacağımı söyleyince kabul etmişti.

Sadece makbuzu imzalıyordum. O da rahattı ben de ..

Bu arada aşığım da her akşam düzenli olarak bir mesaj atıyordu.

"Çiçekleri beğendin mi ? "

Ben o çiçekleri alıp, senin bir tarafına monte ederdim de işte neyse ...

"Aşığınım, yanında olamasam da
Aşığınım sana dokunamasam da "

Aslı da kafayı iyice kırmıştı. Bu ve benzer şarkılarla her gün bana serenat yapıyordu. Sanırım sabrımı sınıyordu. Ya da beni de delirtmeye çalışıyordu.

Az delisin tabii Lidya ...

"Aso hayırdır canım "

"Ay ne var şarkı söylüyorum "

"Onu anladım da niye böyle aşk şarkıları söylüyorsun onu anlamadım"

"Aman sen de adam sana aşıkmış işte, her gün çiçek yolluyor, mesaj atıyor, hiç kıymet bilmiyorsun ancak car car konuş çemkir .. bak biz de o da yok şarkıyla idare ediyoruz "

Kaşlarım şaşkınlıkla havalandı. Ne desem bilemedim bir an için ..

"Sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı yani ?"

"Ben elma sevmem "

"İşte onu diyorum. Ya elma seni seviyorsa ?"

"O beni sevsin ama ben elma sevmiyorum biliyorsun "

"Kuzum elma seni seviyor,sen elmayı sevmiyorsun ya hani bende elmayı sevmiyorum. "

"Yoo sen elmayı çok seversin. Hele yeşil elmayı kilo kilo yersin. Yalan atma şimdi "

Derin derin nefes al Lidya ..
1 .. 2 .. 3 .. 4 ... 5 ... say aferin sakin ... derin bir nefes daha al ... sakin çok sakin ... aferin kızıma ..

"Kızım sen beni delirtmek mi istiyorsun? Diyorum ki yani o beni seviyorsa ben onu sevmiyorum nesini anlamadın bunun "

"Ama sen elmayı seviyorsun. Ne yani beni mi kandırdın bunca zaman ?"

Hasbinallah venimel vekil ... derin nefes al sakin Lidya sakin ...
Ama ben dalmak istiyorum bu kıza .. yok yok dalacağım artık.. Hayır Lidya sen beni dinle .. sakin ol .. hadi bak derin nefes al ..

Allahım kim bunlar be ? Sağımda melek, solumda şeytan var da çizgi filmlerde ki gibi onlar mı konuşuyor ?

Kafamı korkarak önce sağıma sonra da soluma çevirdim. Tövbe tövbe ... Sonra Aslı'ya döndüm.

TADINDA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin