9.bölüm

638 79 15
                                    

Selammm nasılsınız bakalım ...

Hepinize sevgiler 💜💜💜

💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💙💙💙💜💜

Yok uyuyamıyordum. Meraktan ölecektim. Kalktım. Üstümde pijamalarla anahtarı alıp, odamdan çıktım. Ve soluğu Aslı'nın kapısında aldım. 

Elim kapıya gidip geliyordu ama bir türlü cesaret edipte çalamıyordum.
Birden kapının açılmasıyla Aslı ile yüz yüze geldim. Yutkundum. Aslı kaşlarını imalı bir şekilde kaldırmış, bana bakıyordu. Kafamı önüme eğdim. Ve yanaklarımı bir nefesle şişirip, ofladım.

"Hayırdır gece gece odanı mı şaşırdın?"

Kafamı kaldırdım. Ve yavru kedi bakışlarımı Aslı'nın gözlerine sabitledim.

"Yemem ben bu bakışları, hiç öyle bakma bana "

Derin bir nefes daha aldım.

"Tamam Allah'ın delisi tamam. Etkilendim ben Admir'den oldu mu ?"

"Olmadı. Ama bu da iyi bir başlangıç sayılır, hadi geç içeri "

Gözlerimi devirdim. Ve kapıdan çekilmesiyle içeri geçtim. Oda da berjare kendimi bıraktım.

Aslı'da karşıma yatağa oturdu.

"Anlat bakalım, dinliyorum "

Kaşlarımı çattım. Delirtecek bu kız beni olmayan ya da olan ya da olabilecek olan .. ne diyorsun Lidya ? Var mı yok mu karar ver artık ..

İç sesim ile birlikte Aslı'ya baktım.

"Neyi anlatacağımı bir bilsem. Anlatacağım ama bilmiyorum ki.."

"Sen bu adamdan etkileniyorsun ya ordan başla "

La havle vela kuvvete .. sanki psikolog bir beni koltuğa yatırıp, çocukluğuma götürmediği kaldı.

"Tamam bak trende onu gördüğümde, yani Mariana çukurunu etkilenmedim desem, yalan olur. Gözlerinin renginden de etkilendim. Sürekli karşıma çıkıp, duruyor. Güzel yemek yapıyor. Ama aşk ne ben bilmiyorum ki .. sen de biliyorsun hiç aşık olmadım ben. Ama hoş adam mı eyvallah hoş adam kabul ediyorum. Ayrıca o hemşireden de sanki biraz kıskandım ama biraz yani .. Sanki içimde bir şey hopladı. Yada kırıldı. Bilmiyorum. Oldu mu? "

Aslı kocaman bir kahkaha attı. Ben neye uğradığımı şaşırdım. Afallamış halde olan bana, bakıp gülüyordu.

"Neye gülüyorsun acaba?"

Zor durdurdu kendini resmen. Sinirlerim soldan soldan tepeme geliyordu.

"Kızım sen bal gibi de bu adama çarpılmışsın işte "

"Yuhh,bu dediklerimden bunu mu çıkarttın ?"

"Ne çıkartaydım. Tavuktan yumurta çıkıyor başka ne çıkacak ki ? "

Hey yumurtaya can veren Allahım. Bana bu kızı katil olayım diye mi verdin acaba?

"Aslı sen manyak mısın ?"

"Yoo,tamam biraz çatlak olabilirim ama manyak da diyemeyiz yani ?"

"Kız senin benimle derdin ne? Bir anlasam ne istediğini, itiraf ettim işte, hem sıra sende anlat bakalım "

Aslı toparlandı. Heh Aslı hanım nihayet kendinize geldiniz ..

"Bir şey yok ki anlatacak "

TADINDA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin