Selammm nasılsınız bakalım ..
Sevgiler herkese ❤❤❤
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
Gözlerimi açtım. Sanırım nasıl yattıysam, öyle kalmıştım. Çünkü sol kolum ve elim uyuşmuştu. Biraz kıpırdandım. Birden zihnime gece ki son olanlar düştü. Gözlerimi kapadım. Yavaşca sırt üzeri döndüm.
Aslı bana güya sürpriz yapmıştı. Ama beni o kadar zorlamıştı ki,benim saydığım döktüğüm ne varsa, hepsini de Admir duymuştu. Derin bir nefes aldım.O da bir şey mi Lidya, sen kustun, kustun kızım. Adam senin kusmanı seyretti resmen. Ha ağlamanı da unutmayalım. Neymiş yok deniz kokuyormuş, İzmir kokuyormuş ..
Ahhh kendini sizin plazadan at bence ..
Evet atmalıydım. Resmen rezil olmuştum. Ama önce Admir'e bir açıklama borçluydum. Ona aşık olmadığımı ve olan biteni anlatmalıydım. Derin bir nefes daha aldım. Başımı çevirdim. Aslı odamdaki koltukta,oturur şekilde uyuyordu. Üzüldüm. Onu anlıyordum. Kendinin aşkı bulamayacağına o kadar inanıyordu ki, benim bulmam için bana baskı yapıyordu. Ama yanılıyordu.
Ben Admir'e aşık değildim.
Emin misin ? Bak bakalım içeriye belki oralar da vardır bir aşk filan hani ?
İç sesimi susturup, doğruldum. Kolumu ve elimi oynattım. Aslı'yı yatağına yollamalıydım. Yoksa boynu ve tutulan belinin ağrısını ben çekecektim.
Yataktan kalktım. Koltuğa doğru ilerleyip, Aslı'nın kolunu dürttüm.
"Aso, hadi kalk yerine yat gülüm"
"Hımm geldik mi ? "
Kaşlarımı kaldırdım. Sanırım rüyasında bir yerlere gidiyordu. Gülümsedim.
"Aso canım, hadi yatağına gidelim"
"Patlama, geldik işte "
Güldüm. Bu sefer yüzüne hafifçe vurdum.
"Aso hadi, kalk artık "
"Ne vuruyon be, şuncacık çocuğa"
Kahkaha attım. Olmayacaktı. Kalktım. Bir kolumu beline bir elimi de koluna sardım. Ve ayağa kaldırmak için içimden saydım.
Bir .. iki ...üç ... ve koltuğa çakıldım.
Hakikaten 100 kiloydu sanırım. Taksici haklıymış yazık ... kafamı salladım.
Tekrar bu sefer daha sıkı sarılıp, yeniden saydım.
Bir.. iki .. üç .. haydi bismillah ..
Ahaha kalktık. Ama üzerime yığılan bedeni, resmen yatağa zor taşıdım. Yok anam odasına götürmek ne kelime, kendi yatağıma zor attım.
Attın resmen Lidya .. hemde öküz gibi attın ..
Ayağını başını düzelttim. Üstünü örttüm. Ve odanın kapısına yöneldim.
Kapıyı açıp,salona çıktığımda ise birden kafamda bir ampul yandı.
Admir .... sahi o nerdeydi? En son başucumda elimi okşuyordu. Etrafıma bakındım. Karanlıktı. Sonra anlamsızca elime baktım.
Salonda ki abajuru yaktım. Mutfağa gittim. Toplanmıştı. Kendime bir kahve yaptım. Ve bilgisayarımı, fotoğraf makinamı alıp, salondaki üçlü koltuğa tünedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TADINDA AŞK
Любовные романыBir Kare'ye sığar mı Aşk Ya da Bir Tencereye .... Biri dünyayı dolaşan bir fotoğrafçı .. Biri kendini yemeklere adamış ünlü bir şef ... Bir trende yolları kesişirse ne olur ....