12.bölüm

551 68 19
                                    

Nasıl gidiyor bakalım ..

Herkese sevgiler 💙💙

🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

Mariana çukuru beni öpüyordu. Dudakları kadife yumuşaklığında, sanki ben narin bir bibloymuşum gibi, usul usul dudaklarıma hükmediyordu. Ve benim dudaklarımı aralamamla birlikte, hükmü daha da belirgin hale gelmişti.

Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki sesini duyuyordum kulaklarımda ve boşta olan elimi onun göğsüne koymuştum. Onun da kalbinin atışı şu an elimin altındaydı. Ve bu beni daha da ona hükümsüz kılıyordu. Nefes almak için yavaşca, dudaklarından koptum. 
Alnımı alnına dayadım. Ona bakmıyordum. Gözlerim kapalı bir şekilde, derin derin nefes alıyordum.

Nefesini kesti tabii Lidya adam ...

"Lidya " dedi fısıltı halinde ... ismim dudaklarına çok mu yakışıyordu yoksa ben mi delirmiştim de öyle duyuyordum. Bilmiyorum.

"Lidya, lütfen benden kaçma artık "

Kafamı salladım. Elimi öyle sıkı avucuna hapsetmişti ki, ikimizinde eli ter içinde kalmıştı. Belimde ki elini çekti. Ve alnını alnımdan uzaklaştırdı. Eliyle çenemden hafifçe tutup, başımı da yukarı kaldırdı.

"Gözlerini aç Lidya "

Direnemedim. Ve gözlerimi açtığımda, karşımda parlayan iki ela göze vuruldum. Ben o iki ela göze vuruldum. Kabul ediyordum. Daha önce kimseye böyle şeyler hissetmemiştim. Bu aşk mıydı ? Bu sevda mıydı ? Bilmiyorum. Ama o trende, o gamzeyi gördüğümden beri, kalbime bambaşka bir şey olduğunu biliyordum. 

Gülümsedi. Öldüm. O çukura ölünürdü çünkü ....

Biz arkandan toprak atarız Lidya .. başın sağolsun,
Allah rahmet etsin ...

Ama o kadar tepkisiz duruyordum ki, sanırım şok filan geçiriyordum.

Admir bir tepki görmek için, resmen gözlerimin içini oyuyordu gözleriyle ...

Ne diyecektim ? Ne denirdi bilmiyordum.

"Lidya iyi misin ?" Bakışları endişeli gölgeler ile bezenmeye başlamıştı.

Hah kırk yılın başında aşık oldun bir adama onu da endişeden öldür bari Lidya ...

Boğazımı hafifçe temizledim.

"İyi ... iyiyim be .. ben .. ya.. ni " kekeliyordum. Dilim damağım kurumuştu.

Gülümsedi. Gözlerim o çukura kaydı.

Gülme be adam .. ya sabırrr .. o çukuru öpmek istiyorum.. yapabilirsin Lidya .. ben olsam çoktan oraya yerleşmiştim..

Yutkundum. Ve tekrar gözlerine baktım.

"Bana bir borcun vardı hatırlıyor musun ? " diye sordu.
Kaşlarım istemsizce çatıldı.

Hatırlıyordum da ne alakaydı şimdi borç morç .. anlamadım. Ama yavaşca  kafamı salladım. Eli hala elimdeydi.

"Tamam şimdi senden ona karşılık bir şey isteyeceğim o zaman "

Tek kaşımı yukarı kaldırdım.

Bu hareketi de nasıl yapıyorsun Lidya ? Bazen senden korkuyorum ..

"Bana, daha doğrusu bize bir şans vermeni istiyorum senden "

Diğer kaşımda şaşkınlığımla birlikte yukarı kalkmıştı. Ney istiyordu ?

TADINDA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin